da i var gravide/er gravide. Hvad ændrede i så i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Darling<3

Gaia skriver:

Barnet kan få øget risiko for svær allergi. Det du sprøjter på trænger jo ind til barnet i livmoderen. Men altså kan man ikke undvære dufte så kan man lave et kompromis f.ekS. De alm hverdags bade bruge uparfumeret sæber og så en gang imellem f.eks. Tage karbad eller luksus bade med en god sæbe med duft. Men altså begrænset. 

Parafume ville jeg heltog holdent holde mig fra som gravid. det er tods alt kun 9 måneder det drejer sig om  

Jeg bruger kun et pift med parfumen, uden på mit tøj - sådan har jeg altid gjort.. Og ikke på maven - men brysterne/brystet

Sæber - hvis det ikke dufter af blomster og lykke, så føler jeg mig desværre ikke ren 

Karbar er heldigvis ikke en mulighed, men kunne måske overvejer at smække numsen op i handvasken, hehe...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Zelinasmor

Honey<3 skriver:

Ja, lige præcis...

Jeg agter altså stadig at leve og være et menneske som folk kan holde ud, hehe..

Sushi holder jeg mig dog fra, har kun hørt skidt og det, blandet med en graviditet Glæder mig til om lidt over 7 mdr, så skal der guffes rå fisk Hehe...

Nemlig

Jeg spiser kun dåsetun, så det er heldigvis ikke et problem for mig

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

xoxotasha skriver:

Nemlig

Jeg spiser kun dåsetun, så det er heldigvis ikke et problem for mig

Husk ikke at spise for meget af det, det skulle eftersigende ikke være skide godt for baby, specielt ikke tun i olie  Det smager eller virkelig lækkert, med mayo og rå løg , hehe...

Hvor langt er du henne ?

Anmeld

16. november 2011

MissBee

Hansen1990 skriver:

Lavede i nogle ændringer i jeres spise/drikkevaner. udover alkohol of cause.

lavede i ændring i jeres fritid/fritids aktiviteter.

hvad passede i ekstra på med ikke at gøre  og sådan

Tjekkede at vaskepulveret var neutral og bruger ikke skyllemiddel mere

Bruger kun parfume på tøjet og har fjernet alle spray produkter (hårspray, deo osv.) og har ikke planer om at gøre rent med andet end sæbespåner og med handsker på..

Mangler at finde en dagcreme... ?

Bruger det samme makeup, bare mindre af det men vil ikke af med det da det er med til at gøre mig glad  spampoo, hårkur og olie er det samme igen en luksus mit hår ikke kan undvære.. Bruger ren mandelolie til kroppen

Farvning er jeg usikker på endnu da jeg lige er gået fra meget mørk brun til blond...??? overvejer en enkelt farvning tilbage til brunt efter de 12 uger er gået...

Jeg prøver at træne men jeg får det hurtigt dårligt, alt for høj puls og svimmelhed så jeg tror at det må stoppes til efter 1 trimester..

Drikker kun 1 (stor) kop morgenkaffe og spiser 3,6,9 olie + ekstra stærk 3 olie, flyende E vitamin, folinsyre og omnimin og spiser meget sundt

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

MissBee skriver:

Tjekkede at vaskepulveret var neutral og bruger ikke skyllemiddel mere

Bruger kun parfume på tøjet og har fjernet alle spray produkter (hårspray, deo osv.) og har ikke planer om at gøre rent med andet end sæbespåner og med handsker på..

Mangler at finde en dagcreme... ?

Bruger det samme makeup, bare mindre af det men vil ikke af med det da det er med til at gøre mig glad  spampoo, hårkur og olie er det samme igen en luksus mit hår ikke kan undvære.. Bruger ren mandelolie til kroppen

Farvning er jeg usikker på endnu da jeg lige er gået fra meget mørk brun til blond...??? overvejer en enkelt farvning tilbage til brunt efter de 12 uger er gået...

Jeg prøver at træne men jeg får det hurtigt dårligt, alt for høj puls og svimmelhed så jeg tror at det må stoppes til efter 1 trimester..

Drikker kun 1 (stor) kop morgenkaffe og spiser 3,6,9 olie + ekstra stærk 3 olie, flyende E vitamin, folinsyre og omnimin og spiser meget sundt

Uhhh, det lyder som om du lever i luksus, men på den gode måde

Hvad gør mandelolie for kroppen?? Det lyder lækkert..

Anmeld

16. november 2011

SussieThyssen

Hansen1990 skriver:

Lavede i nogle ændringer i jeres spise/drikkevaner. udover alkohol of cause.

lavede i ændring i jeres fritid/fritids aktiviteter.

hvad passede i ekstra på med ikke at gøre  og sådan

Øhh næ..altså jo..jeg stoppede med at ryge.
Og så var der en masse ting, som jeg ikke kunne fare rundt med/til pga bækkenløsning og fordi jeg var i risikogruppen, så jeg skulle passe på bebserne og mig...men ellers ikke.
Jeg levede så vidt muligt normalt.
Jeg sov ret meget...hmmm...gik meget op i en sund alsidig kost, som primært bestod af frugt, grønt, brød, fisk og kylling.

Så var der naturligvis visse ting jeg ikke kunne udstå at spise, og andre ting, som jeg normalt aldrig spiser, men som jeg fik flip med som gravid, hehe!

Men ellers synes jeg ikke der var noget særligt.
Jo forresten jeg stoppede også med at drikke kaffe

Kærligst
Sussie

Anmeld

16. november 2011

MissBee

Honey<3 skriver:

Uhhh, det lyder som om du lever i luksus, men på den gode måde

Hvad gør mandelolie for kroppen?? Det lyder lækkert..

hahahah lever i luksus sys jeg nu ikke men jo jeg bruger da en del penge på lækre cremer og makeup...

Mandelolie er super blødgørende og fugtgivende og så er det 100& naturligt!!brug også gerne som håndcreme her til vinter med en par bomuldshandsker så holder dine hænder sig bløde og fine og jeg bruger en kapsel med flyende e vitamin olie udover brysterne for at hjælpe huden og mindske strækmærker  

Har en 65J nu så er ret så bekymret for hvor store de blir..

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Honey<3 skriver:

Ja ikke?

Jeg synes bare der er så mange ting man ikke må som gravid - men vi skal jo altså også stadig ville leve, hehe

Ej hvor spændene Krydser fingre for at det kommer til at gå stærkt med at fremtrylle en positiv test <3

Takker - jeg skal vidst snart smide dunken op herinde, selvom den bare er fed indtil videre Høhø...

Nemlig, man skal også huske at leve

Åhh det håber jeg virklig også!  

Den er sikkert rigtig fin Glæder mig 

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Gaia skriver:

Såbrug Nilens jord, det er uden parafume og parabener osv. Fået i matas super lækkert mærke.  

Ja det er rigtigt  

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Honey<3 skriver:

Ja, lige præcis...

Jeg agter altså stadig at leve og være et menneske som folk kan holde ud, hehe..

Sushi holder jeg mig dog fra, har kun hørt skidt og det, blandet med en graviditet Glæder mig til om lidt over 7 mdr, så skal der guffes rå fisk Hehe...

Shit det havde jeg da glemt hehe. Der skal bare spises sushi det næste halv år haha 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.