da i var gravide/er gravide. Hvad ændrede i så i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Miss Church

LunaLykke skriver:

Jeg brugte ikke parfume til hverdag, men hvis vi skulle ud, fx til fødselsdag eller ud og spise, så sprøjtede jeg parfume på mit tøj, inden jeg tog det på Og det har ikke skadet

go ide. Det er jo heller ikke fordi man behøver det til hverdag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

lycly

Miss Church skriver:

Nej, netop. Så længe man ikke lugter af sved, så det jo fint

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Miss Church skriver:

Hvorfor vil i ikke bruge parfume til hverdag??

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Honey<3 skriver:

Hvorfor vil i ikke bruge parfume til hverdag??

Jamen jeg har været i noget af et dilemma med mig selv omkring det emne. Jeg ved ikke hvor fantastisk det er for babyen med parfume, men jeg har det bedst med mig selv, hvis jeg dufter godt  

Men parfume på tøjet synes jeg at der er en go løsning. 

Hvad gør du?

Anmeld

16. november 2011

Mother-love

Jeg ændrede ikke så meget. Jeg drikker næsten aldrig alkohol. Jeg fik sammenlagt 3 shots glas med bailey og så stoppede jeg med at ryge. Har aldrig gået med ret meget makeup. Mit cola var helt skåret væk men det var fordi jeg kastede op hver gang jeg drak det indtil uge 18 derfra fik jeg en cola kny og næ. Og så lige inden vi skulle ind til 3D scanning, så var der gang i trolden hehe. Jeg gik med parfume som jeg plejede. Farvede selvfølgelig ikke hår.

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

Miss Church skriver:

Jamen jeg har været i noget af et dilemma med mig selv omkring det emne. Jeg ved ikke hvor fantastisk det er for babyen med parfume, men jeg har det bedst med mig selv, hvis jeg dufter godt  

Men parfume på tøjet synes jeg at der er en go løsning. 

Hvad gør du?

Jeg kan ikke overskue at skulle lugte af sved, så jeg bruger parfume hver dag - et sprøjt, når jeg har fået mit tøj på Men sådan har jeg nu altid gjort

Mad vaner - same same indtil videre

Rygning - er stoppet

Drikker en lille kop kaffe hver dag ca

Hårfarve - er mørkhåret, så ingen udgroning til mig

Er du blevet gravid?

Anmeld

16. november 2011

Zelinasmor

Jeg farver ikke hår. Drikker ikke alkohol OVERHOVEDET. Spiser både sundt og usundt.

Mht. make up og parfume, der er det også som inden jeg blev gravid. Jeg er af den holdning at hvis man ingen parfume osv bruger under graviditeten, hvordan mon så barnet reagere senere i livet på parfume, farvestoffer osv.?

Men der er vi jo så forskellige.

Anmeld

16. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

i starten var det bare mest med at jeg stoppede med at drikke kaffe.. det kom helt af sig selv da bare lugten var ubehagelig for mig...

derefter så begyndte kæresten at overtage alle de opgaver der var med at løfte.. måtte ikke en gang løfte vasketøjet længere selvom der aldrig var særlig meget

Endte med at måtte sove til middag i 1-1½ times tid midt på dagen for ellers kunne jeg slet ikke hænge sammen om aftenen... uden lur faldt jeg senest i søvn kl. 19 med lur kunne jeg holde mig vågen helt til kl. 21-22 *GG*

Ellers ikke nogen ændringer... var i forvejen igang med vægttab så maden var velovervejet og balanceret...

begyndte at spise vitaminpiller som man jo får af vide man skal...

Anmeld

16. november 2011

Miss Church

Honey<3 skriver:

Jeg kan ikke overskue at skulle lugte af sved, så jeg bruger parfume hver dag - et sprøjt, når jeg har fået mit tøj på Men sådan har jeg nu altid gjort

Mad vaner - same same indtil videre

Rygning - er stoppet

Drikker en lille kop kaffe hver dag ca

Hårfarve - er mørkhåret, så ingen udgroning til mig

Er du blevet gravid?

Det lyder som en go plan

Nej ikke endnu. Men vi har heller ikke skudt projektet igang endnu Jeg stopper på p-pillerne til februar og starter også der med vitaminer. Så starter vi for alvor til maj Jeg glæder mig såååå meget!  Håber det går stærkt. 

Ligenu er første milepæl p-pillestop om 3 pakker 

Er spændt på at se din mavse vokse 

Anmeld

16. november 2011

Julemusen

Jeg droppede parfumen i creme, deo, sæbe mm. Og så stoppede jeg med at spise slik og levetpostej og startede med multivitaminer og fiskeolie hver dag udover folsyre og jern self og drak ikke længere sodavand og holdte mig generalt væk fra sukker. Og så var jeg desværre nødt til at stoppe til basket

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.