da i var gravide/er gravide. Hvad ændrede i så i hverdagen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2011

Darling<3

Miss Church skriver:

Det lyder som en go plan

Nej ikke endnu. Men vi har heller ikke skudt projektet igang endnu Jeg stopper på p-pillerne til februar og starter også der med vitaminer. Så starter vi for alvor til maj Jeg glæder mig såååå meget!  Håber det går stærkt. 

Ligenu er første milepæl p-pillestop om 3 pakker 

Er spændt på at se din mavse vokse 

Ja ikke?

Jeg synes bare der er så mange ting man ikke må som gravid - men vi skal jo altså også stadig ville leve, hehe

Ej hvor spændene Krydser fingre for at det kommer til at gå stærkt med at fremtrylle en positiv test <3

Takker - jeg skal vidst snart smide dunken op herinde, selvom den bare er fed indtil videre Høhø...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2011

Darling<3

Kitty-Katten skriver:

Jeg droppede parfumen i creme, deo, sæbe mm. Og så stoppede jeg med at spise slik og levetpostej og startede med multivitaminer og fiskeolie hver dag udover folsyre og jern self og drak ikke længere sodavand og holdte mig generalt væk fra sukker. Og så var jeg desværre nødt til at stoppe til basket

Hvorfor stoppede du med at spise leverpostej??

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

xoxotasha skriver:

Jeg farver ikke hår. Drikker ikke alkohol OVERHOVEDET. Spiser både sundt og usundt.

Mht. make up og parfume, der er det også som inden jeg blev gravid. Jeg er af den holdning at hvis man ingen parfume osv bruger under graviditeten, hvordan mon så barnet reagere senere i livet på parfume, farvestoffer osv.?

Men der er vi jo så forskellige.

Jeg drikker heller ikke, på nogle måder

Men som du siger - hvordan skal barnet's krop så reagere på diverse ting som farvestoffer, parfume, skyllemiddel og alt andet vi går og bruger i hverdagen??

Jeg bruger stadig mine ting som inden jeg blev gravid - og jeg stopper først den dag jeg selv bliver allergisk overfor det ( skære nok lidt ned så længe at baby er lille, men stopper altså ikke helt )

Anmeld

16. november 2011

Zelinasmor

Honey<3 skriver:

Jeg drikker heller ikke, på nogle måder

Men som du siger - hvordan skal barnet's krop så reagere på diverse ting som farvestoffer, parfume, skyllemiddel og alt andet vi går og bruger i hverdagen??

Jeg bruger stadig mine ting som inden jeg blev gravid - og jeg stopper først den dag jeg selv bliver allergisk overfor det ( skære nok lidt ned så længe at baby er lille, men stopper altså ikke helt )

Har det på præcis samme måde. Jeg synes man hurtigt kan blive FOR hysterisk omkring hvad man ikke må.

Anmeld

16. november 2011

morethanperfect

Miss Church skriver:

Holdte du godt nok på med at bruge make up?  Det tror jeg ikke jeg kan  hihi

Men  for at du kunne

Det kunne jeg sagtens  

Det er jo ikke bevist at det ikke skader baby

Anmeld

16. november 2011

Darling<3

xoxotasha skriver:

Har det på præcis samme måde. Jeg synes man hurtigt kan blive FOR hysterisk omkring hvad man ikke må.

Ja, lige præcis...

Jeg agter altså stadig at leve og være et menneske som folk kan holde ud, hehe..

Sushi holder jeg mig dog fra, har kun hørt skidt og det, blandet med en graviditet Glæder mig til om lidt over 7 mdr, så skal der guffes rå fisk Hehe...

Anmeld

16. november 2011

Gaia

Miss Church skriver:

Holdte du godt nok på med at bruge make up?  Det tror jeg ikke jeg kan  hihi

Men  for at du kunne

Såbrug Nilens jord, det er uden parafume og parabener osv. Fået i matas super lækkert mærke.  

Anmeld

16. november 2011

MissTas

Hansen1990 skriver:

Lavede i nogle ændringer i jeres spise/drikkevaner. udover alkohol of cause.

lavede i ændring i jeres fritid/fritids aktiviteter.

hvad passede i ekstra på med ikke at gøre  og sådan

ryger og drikker ikke, gør jeg heller ikke normalt, bruger ikke parfume, drikker ikke sodavand, bruger kun mineral makeup, farver ikke hår og ja.. der er faks en del der er ændret. Man vil jo gøre så meget som muligt for at passe på sin lille guldklump

Anmeld

16. november 2011

Gaia

Honey<3 skriver:

Hvorfor vil i ikke bruge parfume til hverdag??

Barnet kan få øget risiko for svær allergi. Det du sprøjter på trænger jo ind til barnet i livmoderen. Men altså kan man ikke undvære dufte så kan man lave et kompromis f.ekS. De alm hverdags bade bruge uparfumeret sæber og så en gang imellem f.eks. Tage karbad eller luksus bade med en god sæbe med duft. Men altså begrænset. 

Parafume ville jeg heltog holdent holde mig fra som gravid. det er tods alt kun 9 måneder det drejer sig om  

Anmeld

16. november 2011

Emily2012<3

Jeg farver ikke hår, ryger ikke, drikker ikke, og spiser som jeg plejer. DOG er der noget jeg slet ikke kan klare..

Men jeg bruger stadig min deo roll on og in mascara, men parfume bruger jeg ikke rigtig mere, medmindre vi skal til et eller andet..

Og så er jeg begyndt at drikke en masse vand, da jeg ikke er så god med sodavand mere.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.