.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
22. december 2011

tweety2060

HHeHejigiige

Hej igen. Er trøjen også hjemmelavet? Er mønstret fra krea??? Tak for hjælpen, har faktisk fået lavet et par bukser men det er altså ikke nemt med foer.... Ved du om der er stor forskel på mønsteret posebuks og ballonbuks fra krea? God jul

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2011

Mette.

tweety2060 skriver:

Hej igen. Er trøjen også hjemmelavet? Er mønstret fra krea??? Tak for hjælpen, har faktisk fået lavet et par bukser men det er altså ikke nemt med foer.... Ved du om der er stor forskel på mønsteret posebuks og ballonbuks fra krea? God jul

Ja, alt i tråden er hjemmesyet og det er også fra Minikrea. forskellen på de to buksemønstre er at det til ballonbukser er til foer bukser og er bredere i benene end de andre. Foer er lidt svært de første gange, indtil man lige finfer teknikken til det. Og vis endelig bukserne frem, vil gerne se resultatet.

Anmeld

22. december 2011

Gaia

Ih nederdelen på billede 4 tror jeg det er, den er bare for sød! Jeg kunne godt finde på at bestille en hos dig her i jan. Måned. Men vender lige tilbage og bukserne ih altså de er barer så fine! 

Anmeld

23. december 2011

Mette.

Gaia skriver:

Ih nederdelen på billede 4 tror jeg det er, den er bare for sød! Jeg kunne godt finde på at bestille en hos dig her i jan. Måned. Men vender lige tilbage og bukserne ih altså de er barer så fine! 

Det skal du være velkommen til.

Du må også bestille nu, også syer jeg mellem jul og nytår, og sender ud efter d. 1/1.

Anmeld

26. december 2011

BABYPIGEnr4

Hvor finder du det fine stof?

Hvor er det flotte ting du har syet.

Venligst Helle

Anmeld

27. december 2011

Mette.

BABYPIGEnr4 skriver:

Hvor finder du det fine stof?

Hvor er det flotte ting du har syet.

Venligst Helle

Tusind tak for roserne.

Jeg køber hovedsageligt stof i USA, der er et noget større udvalg, så prøv bare at google lidt rundt, der er så mange steder. Bare være obs på told og afgift..

Anmeld

3. januar 2012

Mette.

9. januar 2012

rose4

Hej jeg vil bare gerne varmt anbefale alle der overvejer at købe bukser eller andet fra Mette om at gøre det hun har syet bukser til min lille pige og nu igang med bukser til min store pige sjælden moder man så venlig en person som virkelig yder en service ud over grænserne det er vildt tak siger jeg bare alt helt perfekt og tip top

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

rose4 skriver:

Hej jeg vil bare gerne varmt anbefale alle der overvejer at købe bukser eller andet fra Mette om at gøre det hun har syet bukser til min lille pige og nu igang med bukser til min store pige sjælden moder man så venlig en person som virkelig yder en service ud over grænserne det er vildt tak siger jeg bare alt helt perfekt og tip top

Tusind tak Rose, det er simpelthen så sødt af dig at skrive alle de rosende ord, jeg får helt røde kinder. 

Jeg er glad for er er tilfredse med bukserne og jeg håber vi får designet nogle smarte til din store pige også.

Anmeld

9. januar 2012

Frk.S

Måske det står et sted, men så har jeg overset det:
Hvad tager du for sådan en savlesmæk, som er på et af billederne? Evt. mængderabat ved køb af flere?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.