.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
11. januar 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Jeg bliver bare nød til at købe nogle bukser og savlesmækker af dig.

Bukserne skal være i str. 68 gerne i de grønne med æblerne

savlesmækkerne har jeg kun to ønsker til det gule med aberne og det blå med skyerne. Jeg vil gerne have 5 smækker ialt i drengefarver

Hej Anne.

Det vil jeg hellere end gerne sy til dig. Vil du være sød at sende mig en privat besked med det hele? så har jeg bedre styr på det.

Jeg vil finde noget fint stof til en dreng til de resterende 3 smækker så, skal jeg eventuelt lige lave billeder af det til dig inden jeg syer? og ribkaten på de grønne æblebukser, skla jeg bare vælge den?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2012

OoLøjsoO

kan du lave et par bukser i str 50 - 56. (baby)

i brun og de grønne æbler ?

og savlesmække.

louise

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

OoLøjsoO skriver:

kan du lave et par bukser i str 50 - 56. (baby)

i brun og de grønne æbler ?

og savlesmække.

louise

Jeg skal lige undersøge om jeg har nok til to par - har allerede lovet at lave et par. Vender tilbage senere.

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

Annemor... skriver:

Jeg bliver bare nød til at købe nogle bukser og savlesmækker af dig.

Bukserne skal være i str. 68 gerne i de grønne med æblerne

savlesmækkerne har jeg kun to ønsker til det gule med aberne og det blå med skyerne. Jeg vil gerne have 5 smækker ialt i drengefarver

Hej Anne.

Så er der billeder til dig. Hvilken rib i grøn kan du bedst lide til stoffet?

Også tog jeg billeder af 5 slags stof som er gode til smækkerne, er der 3 af dem der kan bruges sammen med de to du allerede har valgt?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

12. januar 2012

Christina.78

FUCK !!

Mangler ikke lige tøj til tøzen ligenu, men vender klart tilbage til dine side, for hold k..., noget fedt tøj du syr...gid jeg havde det talent..

Anmeld

12. januar 2012

Guldimaven

Vil du lave et par, med uglerne i str 50 til mig? De er bare kanon flotte!

Anmeld

12. januar 2012

Guldimaven

Guldimaven skriver:

Vil du lave et par, med uglerne i str 50 til mig? De er bare kanon flotte!

Hov, glemte at skrive det skal være med brun i toppen som på et af billederne.  Og skal lige hører mere om de velour bukser, med høj kant, er det også 85 kr hvis man skal have dem i str 50?

Anmeld

12. januar 2012

june1987

hvor er det fedt 

når jeg ved køn på baby skal jeg da helt sikkert bestille noget

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

Christina.78 skriver:

FUCK !!

Mangler ikke lige tøj til tøzen ligenu, men vender klart tilbage til dine side, for hold k..., noget fedt tøj du syr...gid jeg havde det talent..

Tak for roserne. 

Og du skal være mere end velkommen til at vende tilbage..

Anmeld

12. januar 2012

Mette.

Guldimaven skriver:

Hov, glemte at skrive det skal være med brun i toppen som på et af billederne.  Og skal lige hører mere om de velour bukser, med høj kant, er det også 85 kr hvis man skal have dem i str 50?

Det kan du tro jeg vil.

VIl du sende mig en besked med det, også skal jeg nok lave dem til dig med uglerne og brun rib.

Hm, jeg har faktisk slet ikke lige tænkt over dem i velour, det var bare en prøve jeg lavede til min datter, som så blev ret fine. Der går jo en del mere rib stof til dem, men jeg kan nok sy et par til dig for omkring 100 kr., vil det kunne gå? og skal det være i samme farve nuancer? Eller noget helt andet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.