.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. december 2011

smokin

Mette. skriver:

Det skal jeg gerne lave til dig. Er det str. 86/92, eller 92/98? De er store i det, så en 86/92 er næsten som en 92. Kan eventuelt lave dem lidt længere.

Skal bukserne have foer? og hvilken farve rib kunne du tænke dig på dem?

Øhbøh... sikke mange spørgsmål. Jeg må prøve at svare så godt jeg kan. 

Jeg skal bruge 92 og jeg vil gå ud fra at hvis de er store i det er det 86/92 som jeg skal bruge. De må gerne have foer i da vi jo skal bruge dem hen over vinteren og rib... altså er det som jeg kan skimte bag smækken i ryggen på de bukser du lige har lagt op? De skal bare ligne dem... de er virkelig flotte!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Mette.

Zette skriver:

Øhbøh... sikke mange spørgsmål. Jeg må prøve at svare så godt jeg kan. 

Jeg skal bruge 92 og jeg vil gå ud fra at hvis de er store i det er det 86/92 som jeg skal bruge. De må gerne have foer i da vi jo skal bruge dem hen over vinteren og rib... altså er det som jeg kan skimte bag smækken i ryggen på de bukser du lige har lagt op? De skal bare ligne dem... de er virkelig flotte!

Jeg laver dem med foer til jer, også laver jeg dem lidt længere, så de svare til en ren str. 92.

Det grønne stof med prikker som er i smækbukserne kan jeg desværre ikke lave på de her, da det er en almindelig bomuld og jeg skal bruge en rib til bukser. Men jeg kan lave en helt ensfarvet grøn, kan det gå?

Du må gerne lige sende mig en besked med adresse, så sender jeg konto oplysninger retur. Jeg syer bukserne i morgen formiddag så, så de kan sendes herfra tirsdag, da de så kan nå at være fremme inden jul.

Anmeld

18. december 2011

smokin

Mette. skriver:

Jeg laver dem med foer til jer, også laver jeg dem lidt længere, så de svare til en ren str. 92.

Det grønne stof med prikker som er i smækbukserne kan jeg desværre ikke lave på de her, da det er en almindelig bomuld og jeg skal bruge en rib til bukser. Men jeg kan lave en helt ensfarvet grøn, kan det gå?

Du må gerne lige sende mig en besked med adresse, så sender jeg konto oplysninger retur. Jeg syer bukserne i morgen formiddag så, så de kan sendes herfra tirsdag, da de så kan nå at være fremme inden jul.

Men hvordan har du så lavet det på smækbukserne? Det er dem jeg er interesseret i. Skrev jeg forkert? 

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Zette skriver:

Men hvordan har du så lavet det på smækbukserne? Det er dem jeg er interesseret i. Skrev jeg forkert? 

Åh undskyld, jeg troede du mente almindelig bukser bare i det stof.

Jeg kan selvfølgelig lave et par smækbukser fuldstændig som dem på billedet, intet problem.

Anmeld

18. december 2011

smokin

Mette. skriver:

Åh undskyld, jeg troede du mente almindelig bukser bare i det stof.

Jeg kan selvfølgelig lave et par smækbukser fuldstændig som dem på billedet, intet problem.

Gik lige tilbage og kan godt se det kunne misforståes. Det er smækbukserne jeg er interesseret i. Kan du fortælle mig om der kommer trykknapper i benene? Eller kun i selerne? 

Lidt svært at se på billedet nemlig. Kommer der elastik i buksebenet i bunden?

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Zette skriver:

Gik lige tilbage og kan godt se det kunne misforståes. Det er smækbukserne jeg er interesseret i. Kan du fortælle mig om der kommer trykknapper i benene? Eller kun i selerne? 

Lidt svært at se på billedet nemlig. Kommer der elastik i buksebenet i bunden?

Det gør ingenting, jeg havde slet ikke tænkt på du mente magen til.

Der er kun trykknapper i selerne, jeg kan ikke rigtigt få det pænt i benene, så det er jeg gået fra igen. Der er elastik i benkanten, som kan laves mere eller mindre stram, efter hvad man bedst kan lide. De kan også bare lægges op uden elastik, hvis du bedre kan lide brede ben. 

Anmeld

18. december 2011

smokin

Mette. skriver:

Det gør ingenting, jeg havde slet ikke tænkt på du mente magen til.

Der er kun trykknapper i selerne, jeg kan ikke rigtigt få det pænt i benene, så det er jeg gået fra igen. Der er elastik i benkanten, som kan laves mere eller mindre stram, efter hvad man bedst kan lide. De kan også bare lægges op uden elastik, hvis du bedre kan lide brede ben. 

Nej jeg vil rigtig gerne have MED elastik da jeg har erfaret at de brede bukseben giver problemer for min Malou og hun ofte skvatter i dem. Jeg går ud fra du har en skabelon til bukserne, kan du ikke være sød at måle fra skridt til enden af buksebenet i str. 86/92 så jeg er sikker på hun ikke bliver for lang. 

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Zette skriver:

Nej jeg vil rigtig gerne have MED elastik da jeg har erfaret at de brede bukseben giver problemer for min Malou og hun ofte skvatter i dem. Jeg går ud fra du har en skabelon til bukserne, kan du ikke være sød at måle fra skridt til enden af buksebenet i str. 86/92 så jeg er sikker på hun ikke bliver for lang. 

Ja, det har jeg. og du har ret, det er bestemt mest praktisk med en rimelig stram elastik, så de bliver oppe om anklen.

Jeg måler dem lige, øjebilk.

Anmeld

18. december 2011

smokin

Mette. skriver:

Ja, det har jeg. og du har ret, det er bestemt mest praktisk med en rimelig stram elastik, så de bliver oppe om anklen.

Jeg måler dem lige, øjebilk.

veeeeeenter ................ 

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Zette skriver:

veeeeeenter ................ 

De er 32 cm invendigt i benmål.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.