.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
18. december 2011

Mor til Mike

Hej Mette, kan du lave et par tullebukser i størrelse 62 med lommer, i det der popcorn stof?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2011

Mette.

Mor til Mike <3 skriver:

Hej Mette, kan du lave et par tullebukser i størrelse 62 med lommer, i det der popcorn stof?

Det kan jeg sagtens. hvilke lommer vil du gerne have på? og skal det være den samme slags lommer som de bukser du fik sidst?

Og sidst, med eller uden foer?

Anmeld

18. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Det kan jeg sagtens. hvilke lommer vil du gerne have på? og skal det være den samme slags lommer som de bukser du fik sidst?

Og sidst, med eller uden foer?

Super! Ja det skal være de samme lommer som sidst , Jamen nogle lommer i noget rødt stof, måske med noget sort på, så det matcher lidt Hvis du har det

Uden foer, ligesom sidst

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Mor til Mike <3 skriver:

Super! Ja det skal være de samme lommer som sidst , Jamen nogle lommer i noget rødt stof, måske med noget sort på, så det matcher lidt Hvis du har det

Uden foer, ligesom sidst

Perfekt, jeg ser lige hvad jeg har i gemmerne som måske kunne passe. Så tager jeg et billede og citere dig, så kan du se hvad du synes.

Anmeld

18. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Perfekt, jeg ser lige hvad jeg har i gemmerne som måske kunne passe. Så tager jeg et billede og citere dig, så kan du se hvad du synes.

Lyder godt!

Anmeld

18. december 2011

Nea85

Hold da op, hvor er du dygtig!
Jeg er helt vild med alle stofferne, kan du evt. sende mig link til nogle amerikanske hjemmesider i en PB?

Anmeld

18. december 2011

Mette.

Mor til Mike <3 skriver:

Lyder godt!

Umiddelbart tror jeg det røde med hvide prikker er pænest. Jeg har også en rød med hvide stjerner. Jeg fik den ikke lige med på billedet, men den samme røde farve, bare med stjerner i stedet.

Er der en af dem der kan du? jeg kan kante lommerne med sort kantebånd, så de bliver mere drengede.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Umiddelbart tror jeg det røde med hvide prikker er pænest. Jeg har også en rød med hvide stjerner. Jeg fik den ikke lige med på billedet, men den samme røde farve, bare med stjerner i stedet.

Er der en af dem der kan du? jeg kan kante lommerne med sort kantebånd, så de bliver mere drengede.

Den røde med stjerner så! det må du meget gerne gøre 

Anmeld

19. december 2011

Mette.

Mor til Mike <3 skriver:

Den røde med stjerner så! det må du meget gerne gøre 

Må jeg kante lommen med hvidt bånd i stedet? De havde ingen sort at få inde i byen. 

Jeg har købt det andet, så kan nemlig få dem syet i dag så, hvis det må være hvidt..

Anmeld

19. december 2011

Mor til Mike

Mette. skriver:

Må jeg kante lommen med hvidt bånd i stedet? De havde ingen sort at få inde i byen. 

Jeg har købt det andet, så kan nemlig få dem syet i dag så, hvis det må være hvidt..

Ja selvfølgelig! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.