.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. januar 2012

Mette.

nannafrederiksen skriver:

Jeg vil også sige tak for de bukser jeg købte for et par måneder siden - de er så flotte og samtidig unikke! Du skal i hvert fald have ros for at have så meget overskud til at sy tøj til alle andre, og ovenikøbet gøre det så hurtigt som du gør! 

Eneste minus er, at du hele tiden får nyt lækkert stof, som jeg godt lige kunne se nevøer og niecer i 

Hvor er du sød og tusind tak for de rosende ord. 

Jeg ved godt stoffet er fristende, det er virkelig også svært at styre sig. Det føles som en magnet med meget stor kraft som bare trækker i mig, så snart jeg nærmer mig en stof forretning. Jeg kan glæde dig med der er nye forsyninger på vej fra USA i slutningen i måneden. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

hende-nanna

Mette. skriver:

Hvor er du sød og tusind tak for de rosende ord. 

Jeg ved godt stoffet er fristende, det er virkelig også svært at styre sig. Det føles som en magnet med meget stor kraft som bare trækker i mig, så snart jeg nærmer mig en stof forretning. Jeg kan glæde dig med der er nye forsyninger på vej fra USA i slutningen i måneden. 

Jeg må hellere lige kigge forbi senere så - kunne godt overveje at købe et par bukser mere til dem 

Gid man kunne sy ligesom dig! :-)

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

nannafrederiksen skriver:

Jeg må hellere lige kigge forbi senere så - kunne godt overveje at købe et par bukser mere til dem 

Gid man kunne sy ligesom dig! :-)

Du skal hvertfald være velkommen til at kigge forbi når som helst. Forhåbentligt får jeg snart lavet mig en blog som jeg kan bruge til spam af alle mine kreationer også. 

Anmeld

10. januar 2012

Frk.S

Mette. skriver:

Jeg vil tro de kan sendes for 21 kr. som b-brev. Jeg kan desværre ikke lave dem inkl. til 100 kr. så alt i alt 121 kr.

Ok... undskyld det lidt sene svar, men måtte gå i seng i går.

Men nu har jeg fået kigget lidt på hvilket stof jeg kunne tænke mig. Det er godt nok lidt svært at vælge - hold op hvor har du meget sødt stof.
Og det ser ud til at være nogle rigtig flotte ting du laver.

Nå, men her kommer mine ønsker til stof. Kan du ikke lige sige til hvis der er noget af det du ikke mener egner sig til savlesmæk?:

Det med pingvinerne (fra det 1. billede hvor det bare er stof)

Det orange med lilla ugler (fra billedet lige efter)

Det med sneglene

Det gule med brune aber

Det med stjernerne (som den savlesmæk der er et billede af)

hvad med str. på smækken (altså omkreds ved halsen), laver du den standard, eller skal du have et mål eller tøjstr. eller noget?

Anmeld

10. januar 2012

Mette.

Frk.S skriver:

Ok... undskyld det lidt sene svar, men måtte gå i seng i går.

Men nu har jeg fået kigget lidt på hvilket stof jeg kunne tænke mig. Det er godt nok lidt svært at vælge - hold op hvor har du meget sødt stof.
Og det ser ud til at være nogle rigtig flotte ting du laver.

Nå, men her kommer mine ønsker til stof. Kan du ikke lige sige til hvis der er noget af det du ikke mener egner sig til savlesmæk?:

Det med pingvinerne (fra det 1. billede hvor det bare er stof)

Det orange med lilla ugler (fra billedet lige efter)

Det med sneglene

Det gule med brune aber

Det med stjernerne (som den savlesmæk der er et billede af)

hvad med str. på smækken (altså omkreds ved halsen), laver du den standard, eller skal du have et mål eller tøjstr. eller noget?

Jeg kan vist klare alle de slags du gerne vil have dem i. Jamen størrelsen er som på en almindelig one size en.

Jeg har sprattet en op og tegnet af som jeg bruger som skabelon - så hvis hun kan passe sådan en vil de her også passe. Jeg tror de hedder 0-3 år.

Anmeld

10. januar 2012

Frk.S

Mette. skriver:

Jeg kan vist klare alle de slags du gerne vil have dem i. Jamen størrelsen er som på en almindelig one size en.

Jeg har sprattet en op og tegnet af som jeg bruger som skabelon - så hvis hun kan passe sådan en vil de her også passe. Jeg tror de hedder 0-3 år.

Jamen mon ikke hun kan det....
Hun har godt nok en der hedder one size, og den er godt nok lige lovlig stor. Men hendes andre savlesmække er ved at være til den lille side.

Hun er kun 4 mdr. - men hun er ikke en lille baby.

Anmeld

10. januar 2012

Mette.

Frk.S skriver:

Hun har godt nok en der hedder one size, og den er godt nok lige lovlig stor. Men hendes andre savlesmække er ved at være til den lille side.

Jo, det tror jeg altså vil passe hende fint nok så.

Den er i størrelsen som en fra Name it, hvis du kender dem derfra..

Anmeld

11. januar 2012

Mette.

Frk.S skriver:

Du må gerne gerne lige sende mig en pb med de smækker du præcis gerne vil have. Jeg har i dag været inde for at hente stoffet til bagsiden af dem, så jeg er klar til at lave dem til dig.

Anmeld

11. januar 2012

Frk.S

Mette. skriver:

Du må gerne gerne lige sende mig en pb med de smækker du præcis gerne vil have. Jeg har i dag været inde for at hente stoffet til bagsiden af dem, så jeg er klar til at lave dem til dig.

Done!

Anmeld

11. januar 2012

Annemor...

Jeg bliver bare nød til at købe nogle bukser og savlesmækker af dig.

Bukserne skal være i str. 68 gerne i de grønne med æblerne

savlesmækkerne har jeg kun to ønsker til det gule med aberne og det blå med skyerne. Jeg vil gerne have 5 smækker ialt i drengefarver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.