.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
9. januar 2012

Mette.

Frk.S skriver:

Måske det står et sted, men så har jeg overset det:
Hvad tager du for sådan en savlesmæk, som er på et af billederne? Evt. mængderabat ved køb af flere?

jeg tænker omkring 25 kr. for en enkelt.
Hvor mange tænker du, du gerne vil have? og skal det være den her udover? eller en som ikke har poseefekten foran? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2012

Frk.S

Mette. skriver:

jeg tænker omkring 25 kr. for en enkelt.
Hvor mange tænker du, du gerne vil have? og skal det være den her udover? eller en som ikke har poseefekten foran? 

Jeg tænkte hvis det var en god pris kunne jeg måske godt tænke mig en 4-5 stykker i forskelligt stof. Og ja, så med poseeffekt som den på billedet.

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

Frk.S skriver:

Jeg tænkte hvis det var en god pris kunne jeg måske godt tænke mig en 4-5 stykker i forskelligt stof. Og ja, så med poseeffekt som den på billedet.

Jeg kan lave 5 for 100 kr. til dig, men det er også det billigste - der går alligevel lidt stof, tråd + trykknap til en.

Anmeld

9. januar 2012

Frk.S

Mette. skriver:

Jeg kan lave 5 for 100 kr. til dig, men det er også det billigste - der går alligevel lidt stof, tråd + trykknap til en.

Ok, er det så inkl. porto, eller hvad bliver det alt inkl.?

Anmeld

9. januar 2012

hautecouture

Mette. skriver:

Så er der et opdateret indlæg på bukser, smækbukser, nederdele og tunikaer. Der er billeder af alt det forskellige stof som jeg pt. har samt billeder af allerede syede modeller. Billedet af jersey stof er hovedsageligt tiltænkt som stof til lommer, da det meste er for små stykker til hele bukser. 

For tullebukser er priserne:

Str. 50/56-68/74: 85 kr.

Str. 74/80: 100 kr.

Str. 80/86-92/98: 120 kr.

Alle tullebukser kan syes med bomuldsfoer, for en merpris på 25 kr.

Smækbukserne er priserne:

Str. 50/56-68/74: 140 kr.

Str. 74/80-80/86: 150 kr.

Str. 86/92-92/98: 160 kr.

Tunikaer og nederdele kan syes fra str. 68/74-92/98 og koster 120 kr. stykket.

De mørke tullebukser på billede 5 er simpelthen for nuller

Dem vil jeg gerne bestille et par af i 68/74 (to par, hvis de også kan laves i en hvid/grå model - kan ikke lige huske hvad du havde af stof)

Hvis ikke der kan laves en hvid/grå model, så vil jeg istedet gerne bestille 'popcornbukserne' også i 68/74...

Men først til 1.februar hvor jeg igen har fået penge - skal spare til en barnedåb den 29. januar

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

Frk.S skriver:

Ok, er det så inkl. porto, eller hvad bliver det alt inkl.?

Jeg vil tro de kan sendes for 21 kr. som b-brev. Jeg kan desværre ikke lave dem inkl. til 100 kr. så alt i alt 121 kr.

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

hautecouture skriver:

De mørke tullebukser på billede 5 er simpelthen for nuller

Dem vil jeg gerne bestille et par af i 68/74 (to par, hvis de også kan laves i en hvid/grå model - kan ikke lige huske hvad du havde af stof)

Hvis ikke der kan laves en hvid/grå model, så vil jeg istedet gerne bestille 'popcornbukserne' også i 68/74...

Men først til 1.februar hvor jeg igen har fået penge - skal spare til en barnedåb den 29. januar

Dem har jeg vist præcis nok stof til at lave et par mere af. Men stoffet er altså ret tyndt i det, så de egner sig bedst til at blive syet med foer. Vil du være ok med dig?

Jeg har ikke stjerne stof i en hvid/grå udgave.  Jeg ved slet ikke om det kan fåes. Men popcorn stof kan jeg nok også lige klare et par mere af i den størrelse.

Det er fint til d. 1. Jeg har en eksamen her slut januar, så det passer mig fint sådan. Du kan eventuelt lige sende mig en besked med præcis bestilling samt adresse, så sender jeg konto nr. retur også kan vi bare aftale det er klar til d. 1.

Anmeld

9. januar 2012

hautecouture

Mette. skriver:

Dem har jeg vist præcis nok stof til at lave et par mere af. Men stoffet er altså ret tyndt i det, så de egner sig bedst til at blive syet med foer. Vil du være ok med dig?

Jeg har ikke stjerne stof i en hvid/grå udgave.  Jeg ved slet ikke om det kan fåes. Men popcorn stof kan jeg nok også lige klare et par mere af i den størrelse.

Det er fint til d. 1. Jeg har en eksamen her slut januar, så det passer mig fint sådan. Du kan eventuelt lige sende mig en besked med præcis bestilling samt adresse, så sender jeg konto nr. retur også kan vi bare aftale det er klar til d. 1.

Perfekt. Ja, det er ok med foer.

Jeg sender dig lige en PB som en lille husker så

Anmeld

9. januar 2012

Mette.

hautecouture skriver:

Perfekt. Ja, det er ok med foer.

Jeg sender dig lige en PB som en lille husker så

Perfekt.

Og skriv også gerne lige om popcorn bukserne skal have foer. De får en mer pris på 25 kr. ved foer, da der jo bliver dobbelt op på stof forbrug, bare lige så du ved det, hvis du ikke lagde mærke til det.

Anmeld

9. januar 2012

hende-nanna

Jeg vil også sige tak for de bukser jeg købte for et par måneder siden - de er så flotte og samtidig unikke! Du skal i hvert fald have ros for at have så meget overskud til at sy tøj til alle andre, og ovenikøbet gøre det så hurtigt som du gør! 

Eneste minus er, at du hele tiden får nyt lækkert stof, som jeg godt lige kunne se nevøer og niecer i 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.