.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
24.865 visninger
254 svar
0 synes godt om
13. november 2011

Mette.

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. november 2011

Alexander&Lærke

nøj jeg vil gerne have et par smækbukser str 68/74 til en pige, kan da bare slet ikke vælge hva str det skal være... Måske det med aberne... Du har ikke nogle pige modeller du allerede har syet? Elsker også tunikaerne kan man selv vælge farverne på dem?

Anmeld

15. november 2011

Mette.

16. november 2011

Alexander&Lærke

Mette. skriver:

Abestoffet er også bare super fint.

Jeg har faktisk kun det her ene billede, hm, jeg ved ikke hvor de andre er blevet af, for jeg har syet ret mange smækbukser. 

Men ja, du kan kombinere lige som du vil, og med det stof som inderstof du vil i smækbukserne også.

Det samme gælder tunika, og den kan også laves i str. 68/74. Tunika kan både have det her hulmønster stof, ensfarvet eller samme som "kroppen" eller noget helt andet, så du bestemmer det lige som du vil.  Jeg har også mere af det stof som tunikaen til højre, samt det med æblerne, blot i orange med lilla æbler.

Ok prøver med abestoffet lyserød, har du noget med lyserød prikker til inden i eller noget som vil passe til brun med prikker? Vil gerne bestille er par smæk bukser i 68/74 lyserød abe stof og en tunika gerne sådan en med lilla/orange print på mave også måske med lilla ærmer hvis du har stof der kunne mache dertil.... 

Anmeld

16. november 2011

Alexander&Lærke

Mette&Alexander skriver:

Ok prøver med abestoffet lyserød, har du noget med lyserød prikker til inden i eller noget som vil passe til brun med prikker? Vil gerne bestille er par smæk bukser i 68/74 lyserød abe stof og en tunika gerne sådan en med lilla/orange print på mave også måske med lilla ærmer hvis du har stof der kunne mache dertil.... 

Tunikaen i samme str 68/74 glemte jeg at skrive

Anmeld

16. november 2011

Mette.

Mette&Alexander skriver:

Det er super, det laver jeg til dig. Jeg har lyserøde prikker til for oven i smækbukserne og kan sagtens finde en lilla til ærmer, som passer til stoffet.

Vil du sende mig en besked med det i, så har jeg bedre styr på det, og send gerne adressee med. Så sender jeg lige konto nummer og samlet beløb retur. 

Anmeld

16. november 2011

MelikkazMoar

hej Mette..

er det muligt at man kan sende nodet stof til  dig og du så kan , mod betaling,  sy bukser for mig?

hilsen

Anmeld

16. november 2011

birthee

Mette. skriver:

Så er der et opdateret indlæg på bukser, smækbukser, nederdele og tunikaer. Der er billeder af alt det forskellige stof som jeg pt. har samt 4 billeder til sidst, af seneste syede ting.

For tullebukser er priserne:

Str. 50/56-68/74: 85 kr.

Str. 74/80-80/86: 100 kr.

Str. 86/92-92/98: 120 kr.

Alle tullebukser kan syes med bomuldsfoer, for en merpris på 25 kr.

Smækbukserne er priserne:

Str. 50/56-68/74: 140 kr.

Str. 74/80-80/86: 150 kr.

Str. 86/92-92/98: 160 kr.

Tunikaer og nederdele kan syes fra str. 68/74-92/98 og koster 120 kr. stykket.

Hvor køber du stof henne??? For jeg synes da ikke lige jeg kan finde så meget smart der hvor jeg køber

Anmeld

16. november 2011

Mette.

16. november 2011

Maja88

Aprilla er bare såååå glade for sine smæk bukser

skal klart have større størrelser når den tid kommer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.