Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

-Sigrid-

1000Ben skriver:

Ja det er altid RIGTIG godt når man er venner først.. det lyder som en dejlig oplevelse og selvom du måske var lidt ung så følte du dig klar og i var begge jomfruer, så alt i alt synes jeg ikke der er noget at fortryde ang. det 

Det ville jeg også ønske for mine børn. 

Ja, jeg er også meget glad for at det var med ham, jeg tænker ikke på sex med nogen form for sorg, som der sikkert er andre der gør 

Det ønsker jeg også for min(e), det er den bedste måde 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

1000Ben

StephanieJ skriver:

Var 13 og desværre ikke frivilligt!!

Åh nej dog... STORT KNUS

Anmeld

12. november 2011

Zeus

1000Ben skriver:

Ja vi kan alle fortryde noget, men det gør os jo alligevel til dem vi er idag ,så alt skidt er godt for noget. 

Ja, og jeg holder jo på én hest nu, så mon ikke det går i sidste ende?

Anmeld

12. november 2011

Corn

jeg har elsket sex med de fleste af mine bekendtskaber

jeg var 13 eller 14 1.gang og jeg var standerstiv, men ville bare have ham...

jeg var KLAR-KLAR  og jeg husker ikke en brik, saa vi gjorde det om en del gange i tiden efter, trir jeg var omkring 16, for han kom helt ud af mit (sex)liv

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Corn skriver:

jeg har elsket sex med de fleste af mine bekendtskaber

jeg var 13 eller 14 1.gang og jeg var standerstiv, men ville bare have ham...

jeg var KLAR-KLAR  og jeg husker ikke en brik, saa vi gjorde det om en del gange i tiden efter, trir jeg var omkring 16, for han kom helt ud af mit (sex)liv

He he, ej hvor skønt at høre... Det er godt med et sundt sexliv.. 

Anmeld

12. november 2011

Benjamins'mor

Har stemt ''14-15'' da jeg var 14 år og 5 mdr.

Anmeld

12. november 2011

Corn

1000Ben skriver:

He he, ej hvor skønt at høre... Det er godt med et sundt sexliv.. 

det er ikke nodvendigvis sundt da ikke alle mine seksuelle forhold har varet et valg fra min side, men det har efterladt mig med en bevidsthed om, at jeg selv skal vaelge hvordan jeg vil 'bruge' det.

jeg har derfor sigtet efter udforske mig selv, og derved finde mine graenser. jeg vil ikke behandles som et offer, eller fortryde mine handlinger.

livet er for kort til at fortryde

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Zeus skriver:

Det samme her

2 uger efter tog jeg "revanche" og gjorde det med én jeg var vild med, så det tæller jeg som min første gang

Men alt i alt, så kunne jeg godt have undværet en stor del af mit sexliv..

Kunne jeg nu også godt (undvære en del af det)!!

Ja efter den episode, var min første frivillige gang med mit livs første (altså første som i at han var den første jeg elskede) og største kærlighed  

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Corn skriver:

det er ikke nodvendigvis sundt da ikke alle mine seksuelle forhold har varet et valg fra min side, men det har efterladt mig med en bevidsthed om, at jeg selv skal vaelge hvordan jeg vil 'bruge' det.

jeg har derfor sigtet efter udforske mig selv, og derved finde mine graenser. jeg vil ikke behandles som et offer, eller fortryde mine handlinger.

livet er for kort til at fortryde

Helt enig

Anmeld

12. november 2011

dpb

Har svaret andet, da jeg var 19 Sent i forhold til mang I know....

Havde egentlig sværget som knap teenager, at det ikke ville blive før jeg blev gift, men den holdt så ikke helt...men er så også stadig sammen med den selv samme der fik "æren"

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.