Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Isabeau

Jeg var 16 år og ikke parat! Alle andre havde gjort, så sku jeg da oz Stella og lillesøster får udtrykkelig besked på at det ikke skal være under pres, men vent til de elsker personen og SELV er parate!! 

Hrf set 'baby bag tremmer' de sidste par gange over kanal4 - def var en 32 årig med 8 børn, 2 hold tvillinger. MEN hendes første børn som netop var tvillinger, fik hun som 11 årig?!?!?!?!?! WTF????

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

baby012

1000Ben skriver:

Det tror jeg sagtens du kan, det handler bare om at få det ind i deres hovedet tidligt nok. Det kunne være så fedt, hvis alle forældre gjorde bare en lille indsats for at stoppe mobning for børn kan virkelig være onde, hvis ikke de får af vide at det er forkert. 

jep, og syns især små piger kan være vildt ondskabsfulde imod hinanden .. så hun skal da helt klart opdrages ordenligt med det samme . 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Isabeau skriver:

Jeg var 16 år og ikke parat! Alle andre havde gjort, så sku jeg da oz Stella og lillesøster får udtrykkelig besked på at det ikke skal være under pres, men vent til de elsker personen og SELV er parate!! 

Hrf set 'baby bag tremmer' de sidste par gange over kanal4 - def var en 32 årig med 8 børn, 2 hold tvillinger. MEN hendes første børn som netop var tvillinger, fik hun som 11 årig?!?!?!?!?! WTF????

Ihh vil også have kanal 4.. Nu må jeg se at komme væk fra Viasat...

Men ja det var da vildt. 

Godt at du vil lærer dine piger at de skal vente... det har jeg bestemt også tænkt mig, men spørgsmålet er jo om de lytter i den alder....

Anmeld

12. november 2011

Frøken J.

1000Ben skriver:

He he, ja det kan jeg godt se... Du kan jo bare komme med en general holdning, uden at det behøver være en del af din historie.. eller.... ja det er jo nok lidt ødelagt nu, he he... 

Haha ja, nok lidt åbenlyst nu :-D

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

gravid20 skriver:

jep, og syns især små piger kan være vildt ondskabsfulde imod hinanden .. så hun skal da helt klart opdrages ordenligt med det samme . 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Frøken J. skriver:

Haha ja, nok lidt åbenlyst nu :-D

Ha ha 

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

1000Ben skriver:

Ha ha, guds belønning, den var god... 

Ja, jeg morede mig også meget

BTW, så var jeg 13, et par måneder fra 14. han var min bedste ven, og vi blev kærester. Vi havde været seksuelt sammen inden, altså med kæleri osv, og jeg købte selv kondomerne for at være sikker på at det var nogle gode nogle  Jeg er glad for det var en jeg kendte godt inden, og som jeg ikke har (alt for mange, alt for slemme) følelser for her bagefter. Det var meget forsigtigt og bare helt almindeligt. Det var som det burde være, ud over jeg ikke var sååå gammel (8. klasse, næsten 9.) og han var også jomfru og kun lige knap et år ældre 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

-Sigrid- skriver:

Ja, jeg morede mig også meget

BTW, så var jeg 13, et par måneder fra 14. han var min bedste ven, og vi blev kærester. Vi havde været seksuelt sammen inden, altså med kæleri osv, og jeg købte selv kondomerne for at være sikker på at det var nogle gode nogle  Jeg er glad for det var en jeg kendte godt inden, og som jeg ikke har (alt for mange, alt for slemme) følelser for her bagefter. Det var meget forsigtigt og bare helt almindeligt. Det var som det burde være, ud over jeg ikke var sååå gammel (8. klasse, næsten 9.) og han var også jomfru og kun lige knap et år ældre 

Ja det er altid RIGTIG godt når man er venner først.. det lyder som en dejlig oplevelse og selvom du måske var lidt ung så følte du dig klar og i var begge jomfruer, så alt i alt synes jeg ikke der er noget at fortryde ang. det 

Det ville jeg også ønske for mine børn. 

Anmeld

12. november 2011

Zeus

StephanieJ skriver:

Var 13 og desværre ikke frivilligt!!

Det samme her

2 uger efter tog jeg "revanche" og gjorde det med én jeg var vild med, så det tæller jeg som min første gang

Men alt i alt, så kunne jeg godt have undværet en stor del af mit sexliv..

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Zeus skriver:

Det samme her

2 uger efter tog jeg "revanche" og gjorde det med én jeg var vild med, så det tæller jeg som min første gang

Men alt i alt, så kunne jeg godt have undværet en stor del af mit sexliv..

Ja vi kan alle fortryde noget, men det gør os jo alligevel til dem vi er idag ,så alt skidt er godt for noget. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.