Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Clisolka

Jeg har været 18 eller 19 da jeg mistede min mødom 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

TbCp

Det var en uge inden jeg blev 20 og var med den første sådan rigtige kæreste. Vi var sammen i ca 2 1/2 år.

Det var som jeg ønskede første gang skulle være, stille og roligt med en fyr jeg var meget forelsket i

Anmeld

13. november 2011

Frk-Lotusblomst

Jeg var næsten 16. D 25 marts 2006 skete det. Efter utallige lyster - var bare ikke klar . Havde ikke mødt den rette.

Mine kommende børn må når de vil. Jeg håber de vil vente til de føler sig klar og gøre det med en de har tiltro til og som de føler noget for. Forhåbentlig ikke et one night stand. Og ansvarlige nok til at beslutte sig mod diverse.

Jeg selv ventede på den rette. Og ja jeg har været sammen med ham snart 6 år og han er den eneste jeg har gjort det med. :-)<3

Anmeld

13. november 2011

Københavnermor

1000Ben skriver:

Fantastisk, havde alligevel ikke troet at der var så mange som blev sammen med den første og eneste ene, er postitivt overrasket. Ville ønske at jeg kunne sige det samme 

For mig er det også rigtig dejligt at vide at han er den eneste jeg har delt den helt særlige oplevelse med..

Anmeld

13. november 2011

1000Ben

SussieThyssen skriver:

Jeg var 15 1/2 år..og gjorde fordi jeg ville finde ud af hvordan det var.

LOL typisk mig, gik jeg videnskabeligt til værks, undersøgte tingene grundigt, hvordan og hvorledes..og så mødte jeg en sød fyr på en ferie og det var så det.
Jeg synes da, at det var meget hyggeligt, meeen dog ikke noget, der var værd at skrive hjem om hehe.

Jeg prøvede så en gang igen et halvt års tid senere, men det var heller ikke rigtigt noget, der sagde mig noget, men....da jeg så var 16 et halvt, så blev jeg for alvor forelsket og fik mig en kæreste og SÅ fandt jeg ud af hvor dejligt det var

Kærligst
Sussie

Fantastisk lille historie Sussie 

Anmeld

13. november 2011

1000Ben

katrineoerum skriver:

Ja mine børn de skal selvfølgelig i kloster så de mister den aldrig 

Ej spøg til side. Det er svært at sætte en alder på men de skal i hvertfald være over den alder hvor man må. Ud over det kan man jo kun håbe på at det kommer til at være med en som de er ligestilled med og at det forgår under kærlighed, respekt og forståelse.

Flot skrevet 

Anmeld

13. november 2011

1000Ben

Babymor2010 skriver:

Jeg har været 18 eller 19 da jeg mistede min mødom 

Det er en flot alder  Ønsker inderligt at mine børn venter så længe 

Anmeld

13. november 2011

Clisolka

Det er en flot alder  Ønsker inderligt at mine børn venter så længe 

Jeg var lidt "bagud" da jeg var genert i mine unge dage 

Håber også Isabella kommer op i den alder før hun begynder 

Anmeld

13. november 2011

1000Ben

Babymor2010 skriver:

Jeg var lidt "bagud" da jeg var genert i mine unge dage 

Håber også Isabella kommer op i den alder før hun begynder 

Det kan jeg godt forstå, samme her 

Anmeld

13. november 2011

AnneBJ

Vivian87 skriver:

Jeg var 15, og det var med min daværende kæreste. Det var helt som jeg altid havde håbet, og han gjorde det fuldstændig perfekt og var utrolig sød, kærlig og forsigtig! Jeg har aldrig fortrudt det blev ham  

Jeg håber min datter venter til hun er helt klar og gør det med en hun ikke kommer til at fortryde senere, og selvfølgelig ser jeg da helst at hin venter til hun er i hvert fald 15 - og ellers bare er fornuftig og passer på sig selv! 

Den nupper jeg lige.... dog kan jeg ikke huske om jeg var næsten 16 eller næsten 17... 

Og så er det en søn jeg har - men stadig håber jeg han er klar og opfører sig fornuftigt - også over for pigen!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.