Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

1000Ben

tanja. skriver:

Jeg var 16 år

Og min datter må først "lege" med drenge når hun bliver 40 og melder interessen sig før kommer hun i kloster

He he, ja vi opretter et kloster for mødre som ikke vil have at deres døtre har sex før de når en alder af 40, he he... 

Har det helt på samme måde med min datter og endnu værre med min søn... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

baby012

1000Ben skriver:

Ha ha ja, jeg skal i hvert fald nok sørge for at opdrage min søn til den aller aller sødeste dreng som ALDRIG kunne finde på at presse en pige til noget eller gøre hende ked af det....

tror da vist lige vi skal have lavet en "lege ordning" imellem din søn og min datter hvis du får opdraget ham sådan hehe -

er så bange for at hun mister den til en der så bare skrider bagefter men uha, den bekymring er lagt lidt på hylden, for der går da nogen år inden hun skal tage stilling til sådan noget  

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Krussedulle skriver:

Man tænker nok ikke helt over konsekvenserne i sidste ende er da glad for de erfaringer jeg har gjort mig, så har jeg da noget at kunne give videre til mine drenge engang!! (læs: når de får lov at flytte hjemmefra som 35-årige )

Ja min søn bliver også bare hjemme hos mig, det har vi allerede aftalt, men det er jo også let nok at få ham til at sige at han aldrig flytter når han kun er 4 år.... 

Mor bliver jo nok ikke ved med at være det bedste.... 

Anmeld

12. november 2011

akskovmose

StephanieJ skriver:

Var 13 og desværre ikke frivilligt!!

Bliver simpelhen nødt til at give dig et knus med på vejen.. Det må have været frygtelig for dig..

Annette

Anmeld

12. november 2011

Koen.

1000Ben skriver:

He he, ja vi opretter et kloster for mødre som ikke vil have at deres døtre har sex før de når en alder af 40, he he... 

Har det helt på samme måde med min datter og endnu værre med min søn... 

Haha det var da en god ide

Åh ja, får vi en søb denne gang skal Han os bare være mors dengse og aldrig flytte hjemmefra

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

gravid20 skriver:

tror da vist lige vi skal have lavet en "lege ordning" imellem din søn og min datter hvis du får opdraget ham sådan hehe -

er så bange for at hun mister den til en der så bare skrider bagefter men uha, den bekymring er lagt lidt på hylden, for der går da nogen år inden hun skal tage stilling til sådan noget  

Ha ha jamen det er bare en aftale...  Aj, jeg vil seriøst ikke have at han går og gør piger kede af det. Jeg vil have at han skal have respekt for sig selv og dem han omgås. Det bliver nok noget alla den blomst og bi snak som min bedre halvdel skal have med vores datter, ha ha

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

tanja. skriver:

Haha det var da en god ide

Åh ja, får vi en søb denne gang skal Han os bare være mors dengse og aldrig flytte hjemmefra

Tror jeg dør den dag mine børn vil flytte og stå på egne ben, men den tid den sorg - har hørt at det ikke er den helt store operation at installere tremmer istedet for en dør... ha ha

Anmeld

12. november 2011

baby012

1000Ben skriver:

Ha ha jamen det er bare en aftale...  Aj, jeg vil seriøst ikke have at han går og gør piger kede af det. Jeg vil have at han skal have respekt for sig selv og dem han omgås. Det bliver nok noget alla den blomst og bi snak som min bedre halvdel skal have med vores datter, ha ha

det er også den rigtige holdning at opdrage en ung mand efter  

Anmeld

12. november 2011

Krussedulle

1000Ben skriver:

Ja min søn bliver også bare hjemme hos mig, det har vi allerede aftalt, men det er jo også let nok at få ham til at sige at han aldrig flytter når han kun er 4 år.... 

Mor bliver jo nok ikke ved med at være det bedste.... 

det er det samme her! Min den store er også 4 år, og han vil ikke flytte når han bliver stor, for så savner han mig jo bare børnelogik når den er bedst.. Hehe, men det ændre sig jo nok, om små 10 år

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

gravid20 skriver:

det er også den rigtige holdning at opdrage en ung mand efter  

Ja det håber jeg også det er. Jeg er allerede godt igang med at få ham til at være den sødeste dreng. Nede i børnehaven beskytter han de små og fortæller alle der sige HA HA at det må man altså ikke for så er der nogle som bliver kede af det... he he.. Det er altså sødt at de hører så meget efter i den alder 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.