Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Steph_Laurits

akskovmose skriver:

Bliver simpelhen nødt til at give dig et knus med på vejen.. Det må have været frygtelig for dig..

Annette

Det var/er det også

"Døjer" også stadig med  "mén" fra dengang.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Frøken J.

Øv man ikke kan være anonym, for så kan jeg ikke uddybe mit svar :-) men har gjort mit for statistikken :-P

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Krussedulle skriver:

det er det samme her! Min den store er også 4 år, og han vil ikke flytte når han bliver stor, for så savner han mig jo bare børnelogik når den er bedst.. Hehe, men det ændre sig jo nok, om små 10 år

Ihh det er en herlig alder, lad os nyde det, mens vi kan 

Anmeld

12. november 2011

baby012

1000Ben skriver:

Ja det håber jeg også det er. Jeg er allerede godt igang med at få ham til at være den sødeste dreng. Nede i børnehaven beskytter han de små og fortæller alle der sige HA HA at det må man altså ikke for så er der nogle som bliver kede af det... he he.. Det er altså sødt at de hører så meget efter i den alder 

awh hvor lyder det dejligt !  

håber jeg kan få min bette tøs til at blive en af de søde, som hverken bitcher eller mobber osv.  

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Frøken J. skriver:

Øv man ikke kan være anonym, for så kan jeg ikke uddybe mit svar :-) men har gjort mit for statistikken :-P

He he, ja så skal man jo være plus medlem og det er jeg ikke...  Men tak for dit "statistiske svar" - det er altså sjovt at se... 

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

1000Ben skriver:

Ha ha ja det kunne være sjovt  Måske er der kommet en lov i dk til den tid om at man skal være mindst 45 år før man må gå igang med at date, det kunne være super  ha ha

Neej, jeg vil gerne have børnebørn

"Børnebørn er guds belønning for at man har holdt sine egne børn ud" som min papmor siger, og hun blære sig med at hun snart skal være papmormor - kær kvinde 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

gravid20 skriver:

awh hvor lyder det dejligt !  

håber jeg kan få min bette tøs til at blive en af de søde, som hverken bitcher eller mobber osv.  

Det tror jeg sagtens du kan, det handler bare om at få det ind i deres hovedet tidligt nok. Det kunne være så fedt, hvis alle forældre gjorde bare en lille indsats for at stoppe mobning for børn kan virkelig være onde, hvis ikke de får af vide at det er forkert. 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

-Sigrid- skriver:

Neej, jeg vil gerne have børnebørn

"Børnebørn er guds belønning for at man har holdt sine egne børn ud" som min papmor siger, og hun blære sig med at hun snart skal være papmormor - kær kvinde 

Ha ha, guds belønning, den var god... 

Anmeld

12. november 2011

Frøken J.

1000Ben skriver:

He he, ja så skal man jo være plus medlem og det er jeg ikke...  Men tak for dit "statistiske svar" - det er altså sjovt at se... 

I know, det er også i orden :-P det er bare så surt når man brænder inde med et argument man gerne ville ud med. Haha :-D

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Frøken J. skriver:

I know, det er også i orden :-P det er bare så surt når man brænder inde med et argument man gerne ville ud med. Haha :-D

He he, ja det kan jeg godt se... Du kan jo bare komme med en general holdning, uden at det behøver være en del af din historie.. eller.... ja det er jo nok lidt ødelagt nu, he he... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.