Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

1000Ben

dpb skriver:

Har svaret andet, da jeg var 19 Sent i forhold til mang I know....

Havde egentlig sværget som knap teenager, at det ikke ville blive før jeg blev gift, men den holdt så ikke helt...men er så også stadig sammen med den selv samme der fik "æren"

Qnuz

Aj hvor flot... Du er én af få... Jeg ville ønske at jeg havde haft den holdning da jeg var yngre... Men er idag 27 år og har kun været sammen med 3 (hvoraf nr. 3 er far til begge mine børn) så det er heller ikke helt så galt. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Københavnermor

Jeg var 18 år og nygift. 

Jeg er stadig gift med den samme mand nu på 5. år og vi venter vores 1. kærlighedsbarn til december.. 

Anmeld

12. november 2011

dpb

1000Ben skriver:

Aj hvor flot... Du er én af få... Jeg ville ønske at jeg havde haft den holdning da jeg var yngre... Men er idag 27 år og har kun været sammen med 3 (hvoraf nr. 3 er far til begge mine børn) så det er heller ikke helt så galt. 

Har nok altid været en smule "gammeldags romatisk" anlagt, så derfor ... Har altid elsket de gode gamle danske film... Men ja den holdte jo så ikke helt alligevel....

Men ja, vi er nok noget atypiske herhjemme hvad alderen angår og har jo så snart været sammen i 11 år og har fået 3 skønne børn... puha, føler mig pludselig gammel

Jeg går så tilgengæld og frygter lidt for hvornår jeg finde ud af min lillesøster har mistet sin.... hun er næsten lige fyldt 13år og bliver tit vurderet til at være ældre

Qnuz

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

dpb skriver:

Har nok altid været en smule "gammeldags romatisk" anlagt, så derfor ... Har altid elsket de gode gamle danske film... Men ja den holdte jo så ikke helt alligevel....

Men ja, vi er nok noget atypiske herhjemme hvad alderen angår og har jo så snart været sammen i 11 år og har fået 3 skønne børn... puha, føler mig pludselig gammel

Jeg går så tilgengæld og frygter lidt for hvornår jeg finde ud af min lillesøster har mistet sin.... hun er næsten lige fyldt 13år og bliver tit vurderet til at være ældre

Qnuz

Gud hvor er det dog flot.... tager hatten af for dig, det må jeg nok sige. 

Ja pas på din lillesøster, bur hende inde ind til hun er klar til at blive gift, he he

Anmeld

12. november 2011

SS82

Mener jeg var 16 år

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

MedRogn skriver:

Jeg var 18 år og nygift. 

Jeg er stadig gift med den samme mand nu på 5. år og vi venter vores 1. kærlighedsbarn til december.. 

Fantastisk, havde alligevel ikke troet at der var så mange som blev sammen med den første og eneste ene, er postitivt overrasket. Ville ønske at jeg kunne sige det samme 

Anmeld

13. november 2011

dpb

1000Ben skriver:

Gud hvor er det dog flot.... tager hatten af for dig, det må jeg nok sige. 

Ja pas på din lillesøster, bur hende inde ind til hun er klar til at blive gift, he he

Jeg burede hende gerne inde!! Meeen har jo ikke så meget at skulle have sagt på det punkt.... og ser hende desværre heller ikke så meget som vi gerne ville! hun bor dog pt. hos vores far så der skulle være en chance for hun kommer med til fødselsdag i slutningen af denne måned... hvis det altså holder Hun bor gerne hos den hun ikke lige er uvenner med vi har ikke samme mor, og hendes mor og vores far er ikke sammen mere... Tror desvære ikke hun vil være særlig gammel når det endelig sker... der er vi vidt forskellige...

Qnuz

Anmeld

13. november 2011

1000Ben

dpb skriver:

Jeg burede hende gerne inde!! Meeen har jo ikke så meget at skulle have sagt på det punkt.... og ser hende desværre heller ikke så meget som vi gerne ville! hun bor dog pt. hos vores far så der skulle være en chance for hun kommer med til fødselsdag i slutningen af denne måned... hvis det altså holder Hun bor gerne hos den hun ikke lige er uvenner med vi har ikke samme mor, og hendes mor og vores far er ikke sammen mere... Tror desvære ikke hun vil være særlig gammel når det endelig sker... der er vi vidt forskellige...

Qnuz

Ihh øv... Jeg er også meget langt fra min søster på det punkt, hun var kun 13 og den dag idag tror jeg ikke engang selv hun ved hvor mange hun har været sammen med, men ja jeg er glad for den jeg er... og hun er vel glad for den hun er. 

Anmeld

13. november 2011

Sabsy

Da vi prøvede var 15, før vi fandt vej blev jeg 16!!! Jesus.. Og han var en deeeel ældre end mig...

Anmeld

13. november 2011

FrkT

Jeg var 16.... :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.