Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. november 2011

Frk Mig

jeg var 16 .. og jeg fortryder ikk alderen men idioten det var med .. :/

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2011

SussieThyssen

1000Ben skriver:

Hej Tøser, 

Sidder lige og tænker over hvor gamle folk egentligt er når de mister deres mødom! Jeg selv var næsten 17 år gammel (og stadig dér følte jeg mig ikke parat, men gjorde det alligevel) 

Min søster var 13 år gammel, så der er åbenbart stor forskel på, hvornår folk føler sig parate. 

Knus

1000Ben

Jeg var 15 1/2 år..og gjorde fordi jeg ville finde ud af hvordan det var.

LOL typisk mig, gik jeg videnskabeligt til værks, undersøgte tingene grundigt, hvordan og hvorledes..og så mødte jeg en sød fyr på en ferie og det var så det.
Jeg synes da, at det var meget hyggeligt, meeen dog ikke noget, der var værd at skrive hjem om hehe.

Jeg prøvede så en gang igen et halvt års tid senere, men det var heller ikke rigtigt noget, der sagde mig noget, men....da jeg så var 16 et halvt, så blev jeg for alvor forelsket og fik mig en kæreste og SÅ fandt jeg ud af hvor dejligt det var

Kærligst
Sussie

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

1000Ben skriver:

Hvad er den ideelle alder at miste sin mødom? (tænk på hvornår I forstiller jer, at jeres børn skal miste den) 

Personligt siger jeg ALDRIG, ha ha... men det er jo nok ikke lige noget "mor" styrer når vi kommer så langt. he he

Vedr. hvornår ens børn gør det...tjaaa..som du skriver..det er jo ikke noget man som forældre skal blande sig i, det er langt vigtigere, at man følger sine børn på hensynsfuld afstand og tager hånd om at lære dem om prævention og kønssygdomme, samt alt det andet, når man kan fornemme at det der med kærester begynder at blive aktuelt.

Jeg har jo mine store piger og mine plejebørn og det har været meget forskelligt hvornår de begyndte, tror jeg.
Den yngste har ikke rigtigt vist nogen interesse for piger endnu..ikke på den måde, han er 14, men det kommer jo nok.

Anmeld

13. november 2011

BabyMiracle <3

Jeg var præcis 15 år og 8 dage .. Havde sagt til mig selv at jeg skulle vente til jeg var 15 .. Havde været sammen med min daværende kæreste i 2½ mdr

Anmeld

13. november 2011

H+S Skjolgborg.

Jeg var næsten 10 år og ikke klar overhovede

(men ikke mit valg eller hvad man nu siger de ca 4½ år det stod på).

Nå men sådan rigtigt med en kærste der var jeg 16½.Jeg have haft en kæretse fra jeg var 7½ til jeg var 14½ uden sex med ham kun pille og lege da vi var 13-14½ år.Lars var jeg kæreste med i 3 mdr før jeg gik med til det eftersom alt det der sket fra jeg var næsten 10 år til jeg var lidt over 14 år + abort i uge 17 med min plejefar. Så jeg syntes selv jeg var længe om af være klar da jeg som 16½ år gik med til det og efter et par gang med lars slutte forhold da han faldt for min veninde de var/endte sammen kort.Jeg fandt så en der hed kim han var 1½ år ynger ind mig og blev forlove osv med ham men så fandt han en anden/utro med hende på efterskolen han gik på.Så fandt jeg Poul(min datters far).Den 2/6-1995 vi var sammen i 10-11 mdr+ gravid midste i uge 10+2.Så var jeg single i næsten 1½ år og fandt så min søns far sammen med ham i næsten 7 år jeg slå op den 12/7-2004 vi have 7 årsdag den 27/7-2004 + fik min søn den 24/1-2001. Kort efter fandt jeg sammen Med poul igen i juli mdr 2004 og teste positiv den 31/1-2005 og have en slem SA den 19/2-2005 men så 1/12-2005 teste jeg positiv igen og fik min datter den 13/8-2006 min 10 gravidite fra jeg var 19 år til en aldre af 30*SS*.Poul og jeg holde så igen ikke og den 12 jan 2007 stoppe vi sammen og jeg var så single til jeg den 26/7-2007 møde steen min næsten barndoms ven*GH*.Han har i nogle år boede tæt på mig + jeg har rendt med nogle af hans venners søskene lidt underligt af tænke på vi fik vores dejlig Tobias den 23/12-2009 .

Vi håber på en dag vi kan bleve gift det er det næste mål for os ikke flere børn 4 er nok til sammen.

Nåååå du fik lige hele min sex livshistorie *GG*.

Henriette

Anmeld

13. november 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

Vedr. hvornår ens børn gør det...tjaaa..som du skriver..det er jo ikke noget man som forældre skal blande sig i, det er langt vigtigere, at man følger sine børn på hensynsfuld afstand og tager hånd om at lære dem om prævention og kønssygdomme, samt alt det andet, når man kan fornemme at det der med kærester begynder at blive aktuelt.

Jeg har jo mine store piger og mine plejebørn og det har været meget forskelligt hvornår de begyndte, tror jeg.
Den yngste har ikke rigtigt vist nogen interesse for piger endnu..ikke på den måde, han er 14, men det kommer jo nok.

Kunne ikke sige det bedre selv...

Knusss søde til dig.

Anmeld

13. november 2011

H+S Skjolgborg.

Frk Mig skriver:

jeg var 16 .. og jeg fortryder ikk alderen men idioten det var med .. :/

Det samme siger jeg..Jeg skulle bare prøves osv så vider til den næste pige.

Han have en talbog med de piger han have nedlagt hed bogen/hæfte.

Fik jeg senere afvide af andre + så bogen og 27 pige af en aldre af kun 17 år vildt og sygt syntes jeg sgu.

Nar..

Henriette

Anmeld

13. november 2011

SussieThyssen

Henriette35 skriver:

Kunne ikke sige det bedre selv...

Knusss søde til dig.

Ihh dejligt med knus

Anmeld

13. november 2011

H+S Skjolgborg.

SussieThyssen skriver:

Ihh dejligt med knus

Ja det varmer så dejligt ind i en

Knus Henriette

Anmeld

13. november 2011

katrineoerum

1000Ben skriver:

Hvad er den ideelle alder at miste sin mødom? (tænk på hvornår I forstiller jer, at jeres børn skal miste den) 

Personligt siger jeg ALDRIG, ha ha... men det er jo nok ikke lige noget "mor" styrer når vi kommer så langt. he he

Ja mine børn de skal selvfølgelig i kloster så de mister den aldrig 

Ej spøg til side. Det er svært at sætte en alder på men de skal i hvertfald være over den alder hvor man må. Ud over det kan man jo kun håbe på at det kommer til at være med en som de er ligestilled med og at det forgår under kærlighed, respekt og forståelse.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.