Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

Ka+Ma=Be

1000Ben skriver:

Ja jeg har også trykket på 16-17, men kan da godt se at de kan være lidt svære at forstå når jeg lige tænker over det, sorry, for man kunne jo ligeså godt have valgt 17-18... he he

Ja jeg tror også det er forskelligt hvornår man er klar. Jeg følte mig slet ikke klar, men tænkte at jeg var 17 år og alle mine venner havde gjort det, jeg havde en kæreste som MEGET gerne ville og ja så gjorde jeg det.... Det gjorde P*** ondt og var ikke det mindste sjovt. 

De piger som er meget unge, ja det tror jeg desværre også er presset der gør det, meget få er klar i virkeligheden...

Ja, det var netop det jeg tænkte hehe. Men det går jo nok Man kan fornemme mønsteret alligevel.

Puh det er så ærgerligt Det skal jo gerne være en god oplevelse, og det tror jeg sjældent det bliver, hvis man ikke selv har lyst.

Jeg var 16 og havde kendt min kæreste i 5 dage og var MEGET klar hehe. Men sådan er tingene så forskellige. Jeg tror ikke engang han havde nævnt sex før jeg var hoppet på ham 

Det var derudover nytårsaften og jeg var hamrende fuld  Men jeg fortryder intet, og det er jo det vigtigste trods alt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

1000Ben

gravid20 skriver:

samme her, jeg var på ingen måde klar da jeg havde min seksuelle debut .. men kæresten var 18.. så det måtte jeg jo finde mig i hvis jeg ville være sammen med ham. 

men ej, hvor fortryder jeg det bare meget den dag idag ..  

_ de der hunde, de skal altså bare trænes til at afsky alt duft af testoseron  _

Ha ha ja, jeg skal i hvert fald nok sørge for at opdrage min søn til den aller aller sødeste dreng som ALDRIG kunne finde på at presse en pige til noget eller gøre hende ked af det....

Anmeld

12. november 2011

Mor til Mike

1000Ben skriver:

Orv, det hører også til sjældenhederne... Kan godt forstå at du intet fortryder. 

Min første mistede interessen 1 måned efter, så ja det er ingen solstrålehistorie som din 

Øv altså

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Katte87 skriver:

Ja, det var netop det jeg tænkte hehe. Men det går jo nok Man kan fornemme mønsteret alligevel.

Puh det er så ærgerligt Det skal jo gerne være en god oplevelse, og det tror jeg sjældent det bliver, hvis man ikke selv har lyst.

Jeg var 16 og havde kendt min kæreste i 5 dage og var MEGET klar hehe. Men sådan er tingene så forskellige. Jeg tror ikke engang han havde nævnt sex før jeg var hoppet på ham 

Det var derudover nytårsaften og jeg var hamrende fuld  Men jeg fortryder intet, og det er jo det vigtigste trods alt

Det er dejligt at du intet fortryder. Jeg tror bare man skal gøre det når man er klar og det vigtigste er jo at man har et godt minde at tænke tilbage på - hvilket en god nytårsaften i godt selskab jo er, he he

Anmeld

12. november 2011

Misa

Var lige blevet 15

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Øv altså

Ja, men jeg har siden hen fået nogle super oplevelser, hvor manden ikke bare smuttede, så det går nok, he he 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

-Miras_Mor- skriver:

Var lige blevet 15

Det er en ok alder, det kunne jeg i hvert fald godt leve med som mor, når min datter når så langt 

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

1000Ben skriver:

Det er dejligt at du intet fortryder. Jeg tror bare man skal gøre det når man er klar og det vigtigste er jo at man har et godt minde at tænke tilbage på - hvilket en god nytårsaften i godt selskab jo er, he he

Hehe præcis Er helt enig!  

Anmeld

12. november 2011

Koen.

Jeg var 16 år

Og min datter må først "lege" med drenge når hun bliver 40 og melder interessen sig før kommer hun i kloster

Anmeld

12. november 2011

Krussedulle

1000Ben skriver:

Åh gud ja hvor ville jeg dog også gøre mange ting anderledes, hvis man kunne spole tiden tilbage, men nej......

På den anden side, er man jo hvem man er idag, pga fortiden, så mon ikke vi er et par erfaringer rigere 

Man tænker nok ikke helt over konsekvenserne i sidste ende er da glad for de erfaringer jeg har gjort mig, så har jeg da noget at kunne give videre til mine drenge engang!! (læs: når de får lov at flytte hjemmefra som 35-årige )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.