Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

baby012

jamen jeg var 14 . 

min datter får ikke lov før hun er gift ! jeg fjerner simpelthen døren til hendes værelse den dag hun viser bare lidt interesse for det ! og så skal jeg lige have taget jagttegn, og have to meget store hunde.. så må vi jo se om der er nogen der tør være sammen med min datter  

ej jeg vil bare være sikker på hun er 100% klar .. og så sørge for at snakke meget om prevention med hende.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

1000Ben

lottemusen skriver:

Ja. Vi har været gift i tre år 

Fantastisk... Jeg er imponeret  Du er én af de få...

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

1000Ben skriver:

Hvad er den ideelle alder at miste sin mødom? (tænk på hvornår I forstiller jer, at jeres børn skal miste den) 

Personligt siger jeg ALDRIG, ha ha... men det er jo nok ikke lige noget "mor" styrer når vi kommer så langt. he he

Den rigtige tid er når man er klar! Basta! hehe.

Jeg synes at den seksuelle lavalder er meget fornuftig, og så længe man forstår koncekvenserne ved sex og kan finde ud af at beskytte sig, så er det fint med mig!  

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

gravid20 skriver:

jamen jeg var 14 . 

min datter får ikke lov før hun er gift ! jeg fjerner simpelthen døren til hendes værelse den dag hun viser bare lidt interesse for det ! og så skal jeg lige have taget jagttegn, og have to meget store hunde.. så må vi jo se om der er nogen der tør være sammen med min datter  

ej jeg vil bare være sikker på hun er 100% klar .. og så sørge for at snakke meget om prevention med hende.. 

Ha ha ha ha den var go' - ja vi må holde sammen os mødre, når vores børn når den alder.... Vil så gerne holde dem fra det så lang tid som muligt... 

Anmeld

12. november 2011

Mor til Mike

1000Ben skriver:

Hej Tøser, 

Sidder lige og tænker over hvor gamle folk egentligt er når de mister deres mødom! Jeg selv var næsten 17 år gammel (og stadig dér følte jeg mig ikke parat, men gjorde det alligevel) 

Min søster var 13 år gammel, så der er åbenbart stor forskel på, hvornår folk føler sig parate. 

Knus

1000Ben

Var 14, og mistede min uskyld til en fyr som også mistede sin til mig, var sammen med ham næsten tre år hvor vi så voksede fra hinanden, så fortryder intet.

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Krussedulle skriver:

Har tit ønsket at jeg kunne spole tiden tilbage.. Det kan man ikke, men fortryder stadig jeg ikke var mere standhaftig!

Åh gud ja hvor ville jeg dog også gøre mange ting anderledes, hvis man kunne spole tiden tilbage, men nej......

På den anden side, er man jo hvem man er idag, pga fortiden, så mon ikke vi er et par erfaringer rigere 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Katte87 skriver:

Den rigtige tid er når man er klar! Basta! hehe.

Jeg synes at den seksuelle lavalder er meget fornuftig, og så længe man forstår koncekvenserne ved sex og kan finde ud af at beskytte sig, så er det fint med mig!  

Det var flot skrevet, er helt enig 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Min søn - mit guld! <3 skriver:

Var 14, og mistede min uskyld til en fyr som også mistede sin til mig, var sammen med ham næsten tre år hvor vi så voksede fra hinanden, så fortryder intet.

Orv, det hører også til sjældenhederne... Kan godt forstå at du intet fortryder. 

Min første mistede interessen 1 måned efter, så ja det er ingen solstrålehistorie som din 

Anmeld

12. november 2011

baby012

1000Ben skriver:

Ha ha ha ha den var go' - ja vi må holde sammen os mødre, når vores børn når den alder.... Vil så gerne holde dem fra det så lang tid som muligt... 

samme her, jeg var på ingen måde klar da jeg havde min seksuelle debut .. men kæresten var 18.. så det måtte jeg jo finde mig i hvis jeg ville være sammen med ham. 

men ej, hvor fortryder jeg det bare meget den dag idag ..  

_ de der hunde, de skal altså bare trænes til at afsky alt duft af testoseron  _

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

*Sofie* skriver:

Jeg var 21

Hvor er det fedt at se, bare det var mig som havde ventet til jeg var 21 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.