Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

1000Ben

rikkeregnbue skriver:

Haha, hvis jeg er så heldig at få en søn, så er jeg sikker på at jeg ville have det helt på samme med som dig

Ja det er som om det er en tand værre når man har en dreng, men det kan også være det ændre sig, de er jo stadig så små, he he

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

1000Ben

Krussedulle skriver:

Mit svar kunne være magen til dit ...

Anmeld

12. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

1000Ben skriver:

Ja det er som om det er en tand værre når man har en dreng, men det kan også være det ændre sig, de er jo stadig så små, he he

Ja hehe

Anmeld

12. november 2011

Steph_Laurits

Var 13 og desværre ikke frivilligt!!

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

-Sigrid- skriver:

Er du tosset, jeg kan prøve at efterligne min mor og få en Sigrid nr 2 - og blive mormor når mine veninder bliver mor  

Ej, selvfølgelig skal de selv bestemme, og så længe hun passer på til hun er gammel nok til at få barnet er det okay med mig, for en abort er frygtelig at gå igennem 

Det sætter jeg da pris på 

Ha ha ja det kunne være sjovt  Måske er der kommet en lov i dk til den tid om at man skal være mindst 45 år før man må gå igang med at date, det kunne være super  ha ha

Anmeld

12. november 2011

lottemusen

1000Ben skriver:

wow det var flot... bare det var mig... er du så stadig gift med den samme?

Ja. Vi har været gift i tre år 

Anmeld

12. november 2011

freiasmor

kan faktisk ikke huske det  men mener omkring de 13-14 år, måske endda før da jeg mødte min første kæreste da jeg var 12

er ikke stolt over at jeg gjorde det så tidligt, men sket er sket... og vil da så os våge og påstå, at jeg ikke fortryder at jeg tog valget dengang, jeg var ellers meget forsigtig, men fik alligevel lysten til det.. heldigvis for kondom og p.piller (som jeg også fik meget tidligt grundet mine temperaments anfald)

Anmeld

12. november 2011

Vivian87

Jeg var 15, og det var med min daværende kæreste. Det var helt som jeg altid havde håbet, og han gjorde det fuldstændig perfekt og var utrolig sød, kærlig og forsigtig! Jeg har aldrig fortrudt det blev ham  

Jeg håber min datter venter til hun er helt klar og gør det med en hun ikke kommer til at fortryde senere, og selvfølgelig ser jeg da helst at hin venter til hun er i hvert fald 15 - og ellers bare er fornuftig og passer på sig selv! 

Anmeld

12. november 2011

1000Ben

Katte87 skriver:

Jeg ved ikke helt om jeg forstod dine valgmuligheder Jeg var selv 16, så jeg har taget den der hed "16-17".

Jeg tror også det er meget forskelligt hvornår man er klar, og fred være med det. Men jeg må indrømme, at det undrer mig, når man kun er 12-13 år Dengang skænkede jeg ikke engang sex en tanke Jeg frygter at det i mange (læs: ikke alle) tilfælde er pres der gør udfaldet.

Ja jeg har også trykket på 16-17, men kan da godt se at de kan være lidt svære at forstå når jeg lige tænker over det, sorry, for man kunne jo ligeså godt have valgt 17-18... he he

Ja jeg tror også det er forskelligt hvornår man er klar. Jeg følte mig slet ikke klar, men tænkte at jeg var 17 år og alle mine venner havde gjort det, jeg havde en kæreste som MEGET gerne ville og ja så gjorde jeg det.... Det gjorde P*** ondt og var ikke det mindste sjovt. 

De piger som er meget unge, ja det tror jeg desværre også er presset der gør det, meget få er klar i virkeligheden...

Anmeld

12. november 2011

Krussedulle

1000Ben skriver:

Har tit ønsket at jeg kunne spole tiden tilbage.. Det kan man ikke, men fortryder stadig jeg ikke var mere standhaftig!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.