Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2011

*Sofie*

Jeg var 21

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2011

Mira0911

Årh jeg husker det ikke så godt...  Mener jeg var 16 deromkring... 

Anmeld

12. november 2011

Rikke _ Mor til Ida <3

1000Ben skriver:

Hi hi, ja også min datter. Min søn må aldrig nogensinde blive gift, så mister jeg ham jo, ha ha....

Haha, hvis jeg er så heldig at få en søn, så er jeg sikker på at jeg ville have det helt på samme med som dig

Anmeld

12. november 2011

Bare mig..

Jeg var 13 år..

Med en kæreste, som jeg senere fik min datter med..

Han er stadig den eneste jeg har haft/har sex med (man må jo gerne have sex uden at være kærester, ikk? ).. Vi havde - hvis vi stadig havde været kærester og ikke var gået fra hinanden i marts i år, 8 årsdag igår..

Så 8 år, har vi været sammen og han var min første og, indtil videre, eneste..

Anmeld

12. november 2011

Krussedulle

1000Ben skriver:

Hej Tøser, 

Sidder lige og tænker over hvor gamle folk egentligt er når de mister deres mødom! Jeg selv var næsten 17 år gammel (og stadig dér følte jeg mig ikke parat, men gjorde det alligevel) 

Min søster var 13 år gammel, så der er åbenbart stor forskel på, hvornår folk føler sig parate. 

Knus

1000Ben

Mit svar kunne være magen til dit ...

Anmeld

12. november 2011

-Sigrid-

1000Ben skriver:

Ha ha, ja men man vil jo altid gerne sørge for at ens børn ikke laver nogle fejl i livet, men desværre tror jeg bare ikke vi kan stoppe dem, hi hi..

Nu fik du mig helt til at grine, he he... dejligt 

Er du tosset, jeg kan prøve at efterligne min mor og få en Sigrid nr 2 - og blive mormor når mine veninder bliver mor  

Ej, selvfølgelig skal de selv bestemme, og så længe hun passer på til hun er gammel nok til at få barnet er det okay med mig, for en abort er frygtelig at gå igennem 

Det sætter jeg da pris på 

Anmeld

12. november 2011

BetonSlotsPrinsesserne

Jeg var 17½

Jeg håber min datter gør det når hun føler sig klar, og ikke bliver presset til det.. Så håber på at det blir den anden side af i hvert fald 15, gerne også 16

Anmeld

12. november 2011

Lou87

13-14 her.. var vidst 13½ ca.
Forstår godt man tænker det måske var tidligt

Men det var sammen med min kæreste, han var også jomfru og vi var begge klar. Er blot glad for det ikk var i fuldskab og et one night stand

Ang min datter tænker man jo nok som alle andre, vent til i er 30 år og gift haha. Men jeg var selv 13 og jeg var 22 da jeg blev gravid med min datter, som jo også er forholdsvist ungt.
Men det var planlagt og et ønskebarn.
Håber blot hun arver lidt af min fornuft ang beskyttelse osv, så tror jeg sku jeg er rolig nok hvis hun kommer og siger det samme som jeg sagde til min mor da jeg havde været i seng med en

Anmeld

12. november 2011

DitteFisk

Jeg var 17. Med min daværende kæreste som jeg var sammen me i 5 år og fik barn med.

Jeg har en søn, og jeg vil bare fortælle ham at han skal være god ved sin(e) kommende pige(r) og passe på sig selv Men da HELST over 15! Og GERNE over 18 , hehe så fornuftig som overhovedet muligt.

Anmeld

12. november 2011

Ka+Ma=Be

Hej Tøser, 

Sidder lige og tænker over hvor gamle folk egentligt er når de mister deres mødom! Jeg selv var næsten 17 år gammel (og stadig dér følte jeg mig ikke parat, men gjorde det alligevel) 

Min søster var 13 år gammel, så der er åbenbart stor forskel på, hvornår folk føler sig parate. 

Knus

1000Ben

Jeg ved ikke helt om jeg forstod dine valgmuligheder Jeg var selv 16, så jeg har taget den der hed "16-17".

Jeg tror også det er meget forskelligt hvornår man er klar, og fred være med det. Men jeg må indrømme, at det undrer mig, når man kun er 12-13 år Dengang skænkede jeg ikke engang sex en tanke Jeg frygter at det i mange (læs: ikke alle) tilfælde er pres der gør udfaldet.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.