Hvor gammel var du da du mistede din mødom?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2011

B&J

jeg var 15 da det skete...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2011

charlottekri

jeg selv var 15 da jeg mistede min mødom, og det passede egentlig fint for mig

med hensyn til min datter, så har min mand opfundet et godt system til at styre det på.... han har en trblok til at stå udenfor med et bat ved siden af og så får svigersønnike ellers lov til at lægge sjoveren op på blokken og få et slag, og først derefter må han gerne gå ind til vores datter

Anmeld

14. november 2011

1000Ben

charlottekri skriver:

jeg selv var 15 da jeg mistede min mødom, og det passede egentlig fint for mig

med hensyn til min datter, så har min mand opfundet et godt system til at styre det på.... han har en trblok til at stå udenfor med et bat ved siden af og så får svigersønnike ellers lov til at lægge sjoveren op på blokken og få et slag, og først derefter må han gerne gå ind til vores datter

Ha ha, ja den var god  Den metode er hermed indført hjemme hos os også, ha ha

Anmeld

14. november 2011

charlottekri

1000Ben skriver:

Ha ha, ja den var god  Den metode er hermed indført hjemme hos os også, ha ha

ja, ikke  så kan de da umuligt lave noget "gris" he he

Anmeld

23. november 2011

1000Ben

B&J skriver:

jeg var 15 da det skete...

Anmeld

23. november 2011

DK

13 år???

SHIT, det fylder Kirstine om 5 år

Anmeld

24. november 2011

Pige2009

Ældre end 18

Anmeld

2. december 2011

Wimmie

Puha, jeg er vist én af de "gamle" herinde - jeg mistede min mødom da jeg var 20 

Jeg datede en fyr der hed Morten, og jeg tror vi mødtes 5 gange- vi kunne ikke rigtig finde ud af om det skulle føre til noget da jeg skulle til USA i 5 mdr - men vi var så sammen på vores sidste date inden jeg skulle afsted, og vi aftalte at snakkes ved når jeg kom hjem.

Ingen af os tog dog kontakten op igen da jeg var kommet tilbage fra min rejse, haha - så det var nok ikke meningen at det skulle føre til mere 

Så man kan vel egl. godt kalde det et one-night stand.

3 måneder efter at jeg havde været sammen med ham havde jeg så endnu et one-night stand med en nuttet israeler på et motelværelse i Miami 

Siden da har jeg til gengæld kun haft sex med min nuværende mand som jeg har kendt i 6 år 

Anmeld

2. december 2011

Røverdatter

1000Ben skriver:

Hej Tøser, 

Sidder lige og tænker over hvor gamle folk egentligt er når de mister deres mødom! Jeg selv var næsten 17 år gammel (og stadig dér følte jeg mig ikke parat, men gjorde det alligevel) 

Min søster var 13 år gammel, så der er åbenbart stor forskel på, hvornår folk føler sig parate. 

Knus

1000Ben

Jeg var 15. Prøvede med min bedste ven da vi var 14, men det gik slet ikke hehe.. Har det helt fint med at jeg var 15

Tror jeg synes at min søn (og evt kommende børn) gerne må eksperimentere omkring 14-15 års alderen.. Håber de vil føle tryghed og spørge til råds hvis de er i tvivl om noget

Desværre er de unge begyndt at gøre det meget tidligt synes jeg

Anmeld

3. december 2011

1000Ben

Himmelsmil skriver:

Jeg var 15. Prøvede med min bedste ven da vi var 14, men det gik slet ikke hehe.. Har det helt fint med at jeg var 15

Tror jeg synes at min søn (og evt kommende børn) gerne må eksperimentere omkring 14-15 års alderen.. Håber de vil føle tryghed og spørge til råds hvis de er i tvivl om noget

Desværre er de unge begyndt at gøre det meget tidligt synes jeg

Ja alt for tidligt, men jeg er enig med dig, de må begynde når de føler sig klar, men uha det er en uhyggelig tanken for mig, og jeg er meget glad for at der er mange mange år til, he he

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.