MissChrista skriver:
ih nej, så er det sku heller ikke sjovt sådan at skulle ud i det virkelige liv igen
I må lave en baby mere
hihi!!!
Jeg er klar. Men det er måske fordi jeg ved jeg først skal starte uddannelse til januar. Og indtil da skal jeg til noget aktivering halløj i 4 uger fra på tirsdag af og så har jeg lang juleferie fra d 12 december til d 23 janur hvor uddannelsen starter.. Og det der aktivering er kun 5 timer om agen - så jeg tror jeg overlever!!! 
hahahaha ja min kæreste joker også med at vi da bare skal lave nr 2 så, for så kan jeg komme på barsel igen! 

Vi vil også rigtig gerne have en til! Men jeg VIL have gjort min uddannselse færdig først. Jeg mangler jo kun 3 moduler af sygeplejerske uddannelsen, så er jeg færdig. Regner med at stå med mit eksamens bevis den 1 Juli 2012 
men jeg vil helst klart helst foretrække at der ikke bliver mere end højst 3 år imellem Viktor og en lillebrøster
kan også godt forstå dig! det er jo svært at lade vær med at tænke at "Man jo lige så godt kan gå hjemme på barsel" istedetfor aktivering. men godt at det ikke er så lang tid du skal det
hvad er det for en uddannelse og hvornår er du så helt færdig? hvis du blir for skruk inden du er færdig, så kan jeg jo klart anbefale at holde en barsel midt i studiet hehe
jeg har ihvertfald ikke fortrudt! 
Anmeld