Vis mig jeres børn juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

ih nej, så er det sku heller ikke sjovt sådan at skulle ud i det virkelige liv igen I må lave en baby mere hihi!!!
Jeg er klar. Men det er måske fordi jeg ved jeg først skal starte uddannelse til januar. Og indtil da skal jeg til noget aktivering halløj i 4 uger fra på tirsdag af og så har jeg lang juleferie fra d 12 december til d 23 janur hvor uddannelsen starter.. Og det der aktivering er kun 5 timer om agen - så jeg tror jeg overlever!!!

hahahaha ja min kæreste joker også med at vi da bare skal lave nr 2 så, for så kan jeg komme på barsel igen! 

Vi vil også rigtig gerne have en til! Men jeg VIL have gjort min uddannselse færdig først. Jeg mangler jo kun 3 moduler af sygeplejerske uddannelsen, så er jeg færdig. Regner med at stå med mit eksamens bevis den 1 Juli 2012 

men jeg vil helst klart helst foretrække at der ikke bliver mere end højst 3 år imellem Viktor og en lillebrøster  

kan også godt forstå dig! det er jo svært at lade vær med at tænke at "Man jo lige så godt kan gå hjemme på barsel" istedetfor aktivering. men godt at det ikke er så lang tid du skal det  

hvad er det for en uddannelse og hvornår er du så helt færdig? hvis du blir for skruk inden du er færdig, så kan jeg jo klart anbefale at holde en barsel midt i studiet hehe  jeg har ihvertfald ikke fortrudt! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

hahahaha ja min kæreste joker også med at vi da bare skal lave nr 2 så, for så kan jeg komme på barsel igen! 

Vi vil også rigtig gerne have en til! Men jeg VIL have gjort min uddannselse færdig først. Jeg mangler jo kun 3 moduler af sygeplejerske uddannelsen, så er jeg færdig. Regner med at stå med mit eksamens bevis den 1 Juli 2012 

men jeg vil helst klart helst foretrække at der ikke bliver mere end højst 3 år imellem Viktor og en lillebrøster  

kan også godt forstå dig! det er jo svært at lade vær med at tænke at "Man jo lige så godt kan gå hjemme på barsel" istedetfor aktivering. men godt at det ikke er så lang tid du skal det  

hvad er det for en uddannelse og hvornår er du så helt færdig? hvis du blir for skruk inden du er færdig, så kan jeg jo klart anbefale at holde en barsel midt i studiet hehe  jeg har ihvertfald ikke fortrudt! 

Det kommer jeg helt sikkert også til, for jeg er først færdig 3½ år efter jeg er startet. Skal læse muktimedia design og bagefter tager jeg en prof. bachelor i webudvikling.. Så jeg tager klart en barsel under uddannelse, fordi jeg skal helt sikkert ha' en lillesøster/lillebror til Victor før de 3½ år!!!! Håber lidt at efter et år på uddannelsen, at jeg så får en ny, dvs start af året 2013  

Anmeld

10. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

Det kommer jeg helt sikkert også til, for jeg er først færdig 3½ år efter jeg er startet. Skal læse muktimedia design og bagefter tager jeg en prof. bachelor i webudvikling.. Så jeg tager klart en barsel under uddannelse, fordi jeg skal helt sikkert ha' en lillesøster/lillebror til Victor før de 3½ år!!!! Håber lidt at efter et år på uddannelsen, at jeg så får en ny, dvs start af året 2013  

uha ja det kan jeg godt forstå! Ellers blir der aaaalt for langt imellem dem. 

jeg vil jo rigtig gerne at de får noget ud af hinanden. 

men ro på, vores unger er ikke engang 1 år endnu... hahahahaha  

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

uha ja det kan jeg godt forstå! Ellers blir der aaaalt for langt imellem dem. 

jeg vil jo rigtig gerne at de får noget ud af hinanden. 

men ro på, vores unger er ikke engang 1 år endnu... hahahahaha  

hahahah Jamen jeg er så skruk har jeg været siden det minut jeg føte victor altså  Kan ikke gøre for det

Anmeld

10. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

hahahah Jamen jeg er så skruk har jeg været siden det minut jeg føte victor altså  Kan ikke gøre for det

hihihihihi tosse... 

men ja, jeg indrømmer blankt at jeg også har været skruk siden han var nyfødt! og 2 min efter han var født kiggede jeg op på min kæreste og sagde "vi skal da have en tiiiiil" hahahaha  

skøre kvinde mennesker.. mere vil have mere! 

Men som jeg også lige skrev til Maja, så håber jeg da på at vi kunne være så heldige at jeg blir gravid til sommer engang  ville bare passe perfekt! 

hahaha så skal vi ikk gå efter det? vores deal du ved nok? *blink blink* 

Anmeld

10. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

hihihihihi tosse... 

men ja, jeg indrømmer blankt at jeg også har været skruk siden han var nyfødt! og 2 min efter han var født kiggede jeg op på min kæreste og sagde "vi skal da have en tiiiiil" hahahaha  

Men som jeg også lige skrev til Maja, så håber jeg da på at vi kunne være så heldige at jeg blir gravid til sommer engang  ville bare passe perfekt! 

Anmeld

10. november 2011

BABYPIGEnr4

MissChrista skriver:

Jep - sidder lige og er i julehumør, og så tænkte jeg om I ikke ville smide et billede op af jeres søde barn/børn på en juleaften ..
Sidste år var min søn 14 dage da det var juleaften, så jeg puttede ham i det der nissetøj man kan få i Super Brugsen, Bilka osv.
Anyways, her er han sidste år ..

I år skal han vidst ha' en skjorte og nogle søde bukser på

Sikke en sød lille nisse. Min mindste har ikke oplevet jul endnu, så har ikke noget billede at vise frem

Baby hilsner fra Helle

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

hihihihihi tosse... 

hahah hvor fint det er jo det jeg også ønsker Så kan vores nye bebser komme til verdenen i starten af 2013 Det er fanme smart !!!! 
Jeg sagde præcis det samme til min kæreste lige efter jeg havde født det første jeg sagde var "ÅH JEG ELSKER DIG" til Victor og så kiggede jeg op på kæresten og sagde "Vi skal ha' en til!!!" 

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

BABYPIGEnr4 skriver:

Sikke en sød lille nisse. Min mindste har ikke oplevet jul endnu, så har ikke noget billede at vise frem

Baby hilsner fra Helle

hehe mange tak .. 
Så må du smide nogle billeder op når din lille guldklump har oplevet sin første jul  

Anmeld

10. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

hahah hvor fint det er jo det jeg også ønsker Så kan vores nye bebser komme til verdenen i starten af 2013 Det er fanme smart !!!! 
Jeg sagde præcis det samme til min kæreste lige efter jeg havde født det første jeg sagde var "ÅH JEG ELSKER DIG" til Victor og så kiggede jeg op på kæresten og sagde "Vi skal ha' en til!!!" 

hihi ej hvor godt! Det PRÆCIS det samme  

jamen så er det hermed en aftale  for ja det ville bare passe super godt! 

til den tid, har vi helt sikkert også fundet os et hus! Vi kan nemlig ikke være flere i lejligheden... det blir sku lige presset nok... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.