Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
MissChrista skriver: neej lige præcis. Er også bare lykkelig for at vi beholdte ham .. Han er nu det bedste der nogensinde er sket for mig..Haha fedt - så må vi se om du også får 6 børn haha .. det skulle jeg satme ikke da
neej lige præcis. Er også bare lykkelig for at vi beholdte ham .. Han er nu det bedste der nogensinde er sket for mig..Haha fedt - så må vi se om du også får 6 børn haha .. det skulle jeg satme ikke da
jeg får IKKE 6 børn! det er fuldstændig sten sikkert!
NO WAY.....
min mor fik 3, den 4 graviditet var udenfor livmoderen. og jeg har altid synes at 3 børn er helt perfekt så det håber jeg også at jeg får
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: hehe mange tak .. Så må du smide nogle billeder op når din lille guldklump har oplevet sin første jul
hehe mange tak .. Så må du smide nogle billeder op når din lille guldklump har oplevet sin første jul
Det vil jeg helt klart gøre
VNB skriver: jeg får IKKE 6 børn! det er fuldstændig sten sikkert! NO WAY..... min mor fik 3, den 4 graviditet var udenfor livmoderen. og jeg har altid synes at 3 børn er helt perfekt så det håber jeg også at jeg får
min mor fik 4 skal ikke selv ha' det, men elsker at have 3 søskende
MissChrista skriver: Jep - sidder lige og er i julehumør, og så tænkte jeg om I ikke ville smide et billede op af jeres søde barn/børn på en juleaften ..Sidste år var min søn 14 dage da det var juleaften, så jeg puttede ham i det der nissetøj man kan få i Super Brugsen, Bilka osv.Anyways, her er han sidste år .. I år skal han vidst ha' en skjorte og nogle søde bukser på
Jep - sidder lige og er i julehumør, og så tænkte jeg om I ikke ville smide et billede op af jeres søde barn/børn på en juleaften ..Sidste år var min søn 14 dage da det var juleaften, så jeg puttede ham i det der nissetøj man kan få i Super Brugsen, Bilka osv.Anyways, her er han sidste år .. I år skal han vidst ha' en skjorte og nogle søde bukser på
Her er der også lige et af min dejlige datter. Hun havde fået sættet af sin mormor også købt i kvickly. Jeg skulle lave en bordkalender til mormor i julegave, så bettepigen måtte jo lige have nissetøjet på sidst i oktober til decembermåneds billederne
her er mit jule billede af min julefis..
Så fandt jeg et billede
Her er min lille Caroline for snart et år siden
CLARA I OLDES HJEMMESTRIK 12 MDR GAMMEL.( DET SIDSTE BILLED.)
Lunae skriver: Camille 3,5 mdr
Camille 3,5 mdr
Nååååeh hvor er hun bare en lækker baby der!!! =) =) =)
Har et enkelt billed af Sofie i sin jule kjole
I år skal både Isabell og Sofie havde sådan en kjole på
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128