Vis mig jeres børn juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Det er fanme godt vi har de bedsteforældre Mine forældre har heldigvis også en masse billeder fra dåben! Jeg selv havde alt for travlt til aty tage billeder den dag! Så det har de heldigvis klaret for mig  

Vi havde "hyret" Carolines farbror som fotograf ved dåben Han eeelsker at tage billeder (og tror selv at han har helt styr på det der spejlrefleks kamera   Hehe) .. Så vi har MANGE billeder :b Vores eget kamera løb tør for strøm , da vi havde pakket det ned dagen før , ude at slukke det  Hvor dum kan man være ? :b

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Lisbeth85

Min dreng var 2 mdr. sidste jul. Her er han sammen med mig og som ninja-nisse

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Vi havde "hyret" Carolines farbror som fotograf ved dåben Han eeelsker at tage billeder (og tror selv at han har helt styr på det der spejlrefleks kamera   Hehe) .. Så vi har MANGE billeder :b Vores eget kamera løb tør for strøm , da vi havde pakket det ned dagen før , ude at slukke det  Hvor dum kan man være ? :b

hahahah f*ck hvor sjovt!!! godt I havde ham så! Havde slet ikke tænkt på at vi skulle ha' haft "hyrret" end fotograf! Men man lræer jo Sikke mange ting jeg har lært, som jeg vil bruge ved mit næste barn bl.a. at h*n IKKE skal vugges i søvn!!  

Anmeld

9. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

Ååh hvor sødt  My first christmas... suk
Haha jo tak - han hiver alt af! Sokker, huer .. Det sidste nye er at han er begyndt at tage sin trøje af - nogen gange lykkeds det ham, andre gange ikke Iih altså!!!!
Ballademager!
 Ja - lige pludselig vokser de op, og vil selv bestemme havd de skal have på, og så kan man pludselig ikke putte dem i lige det man ønsker .. Kan slet ikke overksue det haha

hehe han er sku da dygtig!  og hvem gider da også have alt det tøj på altså.... hallo! hihihi 

men ja de kan tids nok blive store, og komme i "jeg-vil-selv-bestemme-mit-tøj" alderen.... kan jeg heller ikke helt overskue at tænke på lige nu.... puha så skal man til at tidligt op! 

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Lisbeth85 skriver:

Min dreng var 2 mdr. sidste jul. Her er han sammen med mig og som ninja-nisse

hihihih hvor fint

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Lou87 skriver:

Hun har umiddelbart ikk haft noget udslæt fra de andre....
Så vi  for der ikk er noget denne gang heller.
Jeg har ladet hende få alle dem der har været indtil nu, så den her ska hun vel også ha - den er vel ikk noget ekstremt eller hvordan man ska forklare det ?? hehe

MFR-vaccinen er jo en anden vaccine end de andre og derfor kan de godt reagere anderledes...

Det er ikke alvorligt, men man skal bare vide at det kan komme så man ikke bliver forskrækket

MFR er mod mæslinger, fåresyge og røde hunde og det er så symptomer fra de 3 sygdomme man kan opleve... men et langt mildere sygdomsbillede end ved selve sygdommene

Jeg er STOR fortaler for at man skal følge vaccinationsprogrammet... Bl.a. for at undgå at stakkels børn som Laura skal smittes før hun overhovedet har mulighed for at få vaccinen synes ikke det er ansvarligt ikke at lade børnene vaccinere så jeg synes det er godt du gør det

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

hehe han er sku da dygtig!  og hvem gider da også have alt det tøj på altså.... hallo! hihihi 

men ja de kan tids nok blive store, og komme i "jeg-vil-selv-bestemme-mit-tøj" alderen.... kan jeg heller ikke helt overskue at tænke på lige nu.... puha så skal man til at tidligt op! 

haha herhjemme er vi tidligt oppe allerede kl 6 begynder vores dag! Puuhh Hvad tid er I oppe?
Jamen det er det! det går så stærkt..  

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

hahahah f*ck hvor sjovt!!! godt I havde ham så! Havde slet ikke tænkt på at vi skulle ha' haft "hyrret" end fotograf! Men man lræer jo Sikke mange ting jeg har lært, som jeg vil bruge ved mit næste barn bl.a. at h*n IKKE skal vugges i søvn!!  

Han tilbød det selv , og vi synes det var en rigtig god idé !

Jeg fortryder nu ikke Carolines dårlige vane med at blive vugget i slyngevuggen .. Ellers tror jeg sgu jeg var gået fra forstanden inden hun blev 2 måneder

Men skal nok lade være at spamme din tråd med fiiine billeder af søde babyer/børn Hehe

Anmeld

9. november 2011

merle2010

min nissepige, til hendes første jul, hvor hun var 7 mdr

hun var med til at pakke gaver op og rigtig glad hele aftenen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Han tilbød det selv , og vi synes det var en rigtig god idé !

Jeg fortryder nu ikke Carolines dårlige vane med at blive vugget i slyngevuggen .. Ellers tror jeg sgu jeg var gået fra forstanden inden hun blev 2 måneder

Men skal nok lade være at spamme din tråd med fiiine billeder af søde babyer/børn Hehe

haha det er så iorden
Men hun havde jo også kolik, ikk? Så kan jeg nu godt forstå det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.