Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
anja89 skriver: Har et enkelt billed af Sofie i sin jule kjole I år skal både Isabell og Sofie havde sådan en kjole på
Har et enkelt billed af Sofie i sin jule kjole
I år skal både Isabell og Sofie havde sådan en kjole på
Hov glemte billedet
Det får i så lige her
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Maja_4000 skriver: Så fandt jeg et billede Her er min lille Caroline for snart et år siden
Så fandt jeg et billede
Her er min lille Caroline for snart et år siden
NEEEJ HVOR SØØØDT hun var ikke mange dage gammel der, var hun? .. hun er fra d... bum bum.. 15. ?
MissChrista skriver: NEEEJ HVOR SØØØDT hun var ikke mange dage gammel der, var hun? .. hun er fra d... bum bum.. 15. ?
9 dage , ja Lillebitte baby Hehe
stm2812 skriver: Her er der også lige et af min dejlige datter. Hun havde fået sættet af sin mormor også købt i kvickly. Jeg skulle lave en bordkalender til mormor i julegave, så bettepigen måtte jo lige have nissetøjet på sidst i oktober til decembermåneds billederne
Her er der også lige et af min dejlige datter. Hun havde fået sættet af sin mormor også købt i kvickly. Jeg skulle lave en bordkalender til mormor i julegave, så bettepigen måtte jo lige have nissetøjet på sidst i oktober til decembermåneds billederne
Nåårh - totalt sød tøs
BABYPIGEnr4 skriver: Nåårh - totalt sød tøs
Tusind tak for det. Synes også selv at hun er alt for lækker, men det gør man selvfølgelig altid om sine børn
her er drengene
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128