Vis mig jeres børn juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Lisbeth85

MissChrista skriver:

hihihih hvor fint

Tak Håber på nogle bedre billeder i år Knap så meget ninja og flere smil

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mor Christa

merle2010 skriver:

min nissepige, til hendes første jul, hvor hun var 7 mdr

hun var med til at pakke gaver op og rigtig glad hele aftenen

hun er simpelthen SÅ sød!!  

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Lisbeth85 skriver:

Tak Håber på nogle bedre billeder i år Knap så meget ninja og flere smil

hahaha knap så mehget ninja ..
Men det er jo svært at styre med de små ..  

Anmeld

9. november 2011

merle2010

MissChrista skriver:

hun er simpelthen SÅ sød!!  

tak

synes jo osse hun er en lækkerbidsken

men det der nissetøj gør altså bare noget ved de kære små.. hihi

Anmeld

9. november 2011

Lisbeth85

MissChrista skriver:

hahaha knap så mehget ninja ..
Men det er jo svært at styre med de små ..  

Ja, de er sgu deres egen herre eller dame Men mon ikke jeg kan skabe mig lidt og sige en masse sjove lyde, så den bette kan grine lidt?

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

haha det er så iorden
Men hun havde jo også kolik, ikk? Så kan jeg nu godt forstå det  

Jo , det havde hun Og ville aldrig nogensinde gå tilbage og ændre min beslutning om at lave den vugge ! :b Den bliver også gemt til den næste (;

Anmeld

9. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

haha herhjemme er vi tidligt oppe allerede kl 6 begynder vores dag! Puuhh Hvad tid er I oppe?
Jamen det er det! det går så stærkt..  

jeg har stadig barsel. starter på mandag igen....! Yieks 

så indtil nu står vi op kl halv 7 eller 7 hver morgen. så spiser vi morgenmad og hygger lidt, og så cykler jeg ned med Viktor til vuggestuen til kl 8.15 ca. 

så det har været total luksus indtil nu...  men fra på mandag kalder virkeligheden, og så skal vi op kl halv 6 ca. Viktor skal afleveres senest kl halv 7, for både min kæreste og jeg skal stå omklædte kl 7 

glæder mig ikke synderligt meget... altså jo det blir fint nok at komme igang igen.. men jeg har virkelig bare ELSKET at gå hjemme på barsel, og er på ingen måde nået til det punkt hvor jeg er blevet træt af det! 

Anmeld

9. november 2011

Lou87

Caroline86 skriver:

MFR-vaccinen er jo en anden vaccine end de andre og derfor kan de godt reagere anderledes...

Det er ikke alvorligt, men man skal bare vide at det kan komme så man ikke bliver forskrækket

MFR er mod mæslinger, fåresyge og røde hunde og det er så symptomer fra de 3 sygdomme man kan opleve... men et langt mildere sygdomsbillede end ved selve sygdommene

Jeg er STOR fortaler for at man skal følge vaccinationsprogrammet... Bl.a. for at undgå at stakkels børn som Laura skal smittes før hun overhovedet har mulighed for at få vaccinen synes ikke det er ansvarligt ikke at lade børnene vaccinere så jeg synes det er godt du gør det

Okay .. forstår bare ikk hvorfor jeg har forstået barnet først sku vaccineres igen da de var to ?? Irriterende!! Hader at overse sådan noget.

Men tak for advarslen.. håber hun slipper for noget videre..
Hun er først li sluppet af med sin lungebetændelse det lille pus

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

jeg har stadig barsel. starter på mandag igen....! Yieks 

så indtil nu står vi op kl halv 7 eller 7 hver morgen. så spiser vi morgenmad og hygger lidt, og så cykler jeg ned med Viktor til vuggestuen til kl 8.15 ca. 

så det har været total luksus indtil nu...  men fra på mandag kalder virkeligheden, og så skal vi op kl halv 6 ca. Viktor skal afleveres senest kl halv 7, for både min kæreste og jeg skal stå omklædte kl 7 

glæder mig ikke synderligt meget... altså jo det blir fint nok at komme igang igen.. men jeg har virkelig bare ELSKET at gå hjemme på barsel, og er på ingen måde nået til det punkt hvor jeg er blevet træt af det! 

ih nej, så er det sku heller ikke sjovt sådan at skulle ud i det virkelige liv igen I må lave en baby mere hihi!!!
Jeg er klar. Men det er måske fordi jeg ved jeg først skal starte uddannelse til januar. Og indtil da skal jeg til noget aktivering halløj i 4 uger fra på tirsdag af og så har jeg lang juleferie fra d 12 december til d 23 janur hvor uddannelsen starter.. Og det der aktivering er kun 5 timer om agen - så jeg tror jeg overlever!!!

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Lou87 skriver:

Okay .. forstår bare ikk hvorfor jeg har forstået barnet først sku vaccineres igen da de var to ?? Irriterende!! Hader at overse sådan noget.

Men tak for advarslen.. håber hun slipper for noget videre..
Hun er først li sluppet af med sin lungebetændelse det lille pus

det er ikke nemt at huske de der vacciner... Og specielt fordi de ikke ligger samme steder som undersøgelserne! så det skal du ikke spekulere så meget over så længe hun får den

pyyh, lungebetændelse er heller ikke sjovt havde Laura i foråret... Godt hun er ovre det

Nu vil jeg ikke spamme den her tråd med flere sygdoms-indlæg

Knus til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.