Vis mig jeres børn juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Mor Christa

Chris! skriver:

Ups.. Nu er det der

Nååårh, et glad lille julebarn  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

ja klart!!! jeg ville heller aldrig aldrig nogensinde kunne få en abort! så vi ville helt klart også beholde barnet, og så måtte man tage den derfra 

hehe kan godtå forstå du glæder dig til den følelse! jeg tog allerede en test da jeg var 3+2 (kunne simpelthen ikke holde spændingen ud ) og der var den så heldigvis positiv!!!!  blev bare SÅÅÅÅ glad og turde næsten ikke tro på det! 

men nu var det jo også ret svært for os at blive gravid med Viktor. det tog 2 år!  så håber virkelig at det går stærkere med nr 2... 

Årh, det håber jeg også for jer da!! Du skal jo også helst være gravid samme tid med mig hehe ..
Jaa , gldæer mig godt nok til den følelse!!! Kan næsten ikke vente hihi.
Jeg fandt ud af jeg var gravid omkring i 8 tror jeg - det kom satme som et shok, fordi jeg var på p piller og havde haft blødning, som jeg så troede var min mens.. Det var det så ikke
Var helt forvirret, fordi det var jo slet ikke planen, men det endte med at jeg beholdte ham - heldigvis. Og min kæreste var SÅ støttende - han var så også færdig med sin uddannelse og klar til børn. Det var bare den bedste bestluning jeg nogensinde har taget! 
MEN næste gang vil jeg simpelthen gerne prøve at teste selv osv osv  

Anmeld

10. november 2011

VNB

Årh, det håber jeg også for jer da!! Du skal jo også helst være gravid samme tid med mig hehe ..
Jaa , gldæer mig godt nok til den følelse!!! Kan næsten ikke vente hihi.
Jeg fandt ud af jeg var gravid omkring i 8 tror jeg - det kom satme som et shok, fordi jeg var på p piller og havde haft blødning, som jeg så troede var min mens.. Det var det så ikke
Var helt forvirret, fordi det var jo slet ikke planen, men det endte med at jeg beholdte ham - heldigvis. Og min kæreste var SÅ støttende - han var så også færdig med sin uddannelse og klar til børn. Det var bare den bedste bestluning jeg nogensinde har taget! 
MEN næste gang vil jeg simpelthen gerne prøve at teste selv osv osv  

min mor havde også svært ved at blive gravid med den første (som blev til mig ) men da der så først var "hul igennem" så blev hun gravid MEGET nemt bagefter.. (4 gange) og det er akkurat samme historie med min mormor... (6 gange) så jeg tror det er arveligt hos os, og derfor håber jeg da på at jeg også får nemt ved det fremover 

ej hvor skørt at du var så langt henne, og endnu på p-piller! du må være super fertil! hihihi  og ja jeg kan godt forstå du er glad for at i beholdte ham!!! tænk hvis sådan en lækker lille sag ikke skulle have siddet her idag! det er jo slet ikke til at holde ud af tænke på! 

Anmeld

10. november 2011

Sakris

Hehe, skønne små nissebørn

Isabella venter sin første jul, 2 dage før hun fylder 1 år!

Anmeld

10. november 2011

Lunae

Camille 3,5 mdr
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
MissChrista skriver:

Nååårh, et glad lille julebarn  

Jaehh  

Han elsker bare stadig julemanden (som sidste år, var min far), han er rigtig fasineret af ham stadigvæk, så det er skønt.. Så længe det nu varer! Hehe

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2011

TbCp

Livas 1. jul - 4 mdr. gammel

Og så fra 2009, her er hun 2 år.

Jeg har ingen fra juleaften sidste år...

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

Chris! skriver:

Jaehh  

Han elsker bare stadig julemanden (som sidste år, var min far), han er rigtig fasineret af ham stadigvæk, så det er skønt.. Så længe det nu varer! Hehe

hihihi ej hvor er det sødt !!!!

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

TbCp skriver:

Livas 1. jul - 4 mdr. gammel

Og så fra 2009, her er hun 2 år.

Jeg har ingen fra juleaften sidste år...

eeej hvor kært!!!!

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

min mor havde også svært ved at blive gravid med den første (som blev til mig ) men da der så først var "hul igennem" så blev hun gravid MEGET nemt bagefter.. (4 gange) og det er akkurat samme historie med min mormor... (6 gange) så jeg tror det er arveligt hos os, og derfor håber jeg da på at jeg også får nemt ved det fremover 

ej hvor skørt at du var så langt henne, og endnu på p-piller! du må være super fertil! hihihi  og ja jeg kan godt forstå du er glad for at i beholdte ham!!! tænk hvis sådan en lækker lille sag ikke skulle have siddet her idag! det er jo slet ikke til at holde ud af tænke på! 

neej lige præcis. Er også bare lykkelig for at vi beholdte ham .. Han er nu det bedste der nogensinde er sket for mig..
Haha fedt - så må vi se om du også får 6 børn haha .. det skulle jeg satme ikke da  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.