Årh, det håber jeg også for jer da!! Du skal jo også helst være gravid samme tid med mig hehe
..
Jaa , gldæer mig godt nok til den følelse!!! Kan næsten ikke vente hihi.
Jeg fandt ud af jeg var gravid omkring i 8 tror jeg - det kom satme som et shok, fordi jeg var på p piller og havde haft blødning, som jeg så troede var min mens.. Det var det så ikke
Var helt forvirret, fordi det var jo slet ikke planen, men det endte med at jeg beholdte ham - heldigvis. Og min kæreste var SÅ støttende - han var så også færdig med sin uddannelse og klar til børn. Det var bare den bedste bestluning jeg nogensinde har taget!
MEN næste gang vil jeg simpelthen gerne prøve at teste selv osv osv
min mor havde også svært ved at blive gravid med den første (som blev til mig
) men da der så først var "hul igennem" så blev hun gravid MEGET nemt bagefter.. (4 gange) og det er akkurat samme historie med min mormor... (6 gange) så jeg tror det er arveligt hos os, og derfor håber jeg da på at jeg også får nemt ved det fremover 
ej hvor skørt at du var så langt henne, og endnu på p-piller! du må være super fertil! hihihi
og ja jeg kan godt forstå du er glad for at i beholdte ham!!! tænk hvis sådan en lækker lille sag ikke skulle have siddet her idag! det er jo slet ikke til at holde ud af tænke på! 
Anmeld