Vis mig jeres børn juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Sabina92

Nessie skriver:

Hvor er han skøn

Må man spørge hvor det lækre nisse tøj er købt henne?

Ja da (: De har det på bud i kvickly til 129kr. i denne uge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

hihi ej hvor godt! Det PRÆCIS det samme  

jamen så er det hermed en aftale  for ja det ville bare passe super godt! 

til den tid, har vi helt sikkert også fundet os et hus! Vi kan nemlig ikke være flere i lejligheden... det blir sku lige presset nok... 

Her hvor vi bor til leje har vi plads til to børn endnu Så vi er klar haha.. Ja det er nemlgi perfekt timing.. Håber manden er med på ideen

Anmeld

10. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

Her hvor vi bor til leje har vi plads til to børn endnu Så vi er klar haha.. Ja det er nemlgi perfekt timing.. Håber manden er med på ideen

årh hvor luksus og dejligt for jer 

vi bor på 1 sal, og der er ikke flere værelser at tage af nu  så vi blir simpelthen nødt til at finde noget større før vi forøger familien... 

hehe ja få lige ham med på idéen! min kærster har allerde sagt god for det! 

hahaha og så kan vi to jo allerede nu begynde at snakke navne! 

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

årh hvor luksus og dejligt for jer 

vi bor på 1 sal, og der er ikke flere værelser at tage af nu  så vi blir simpelthen nødt til at finde noget større før vi forøger familien... 

hehe ja få lige ham med på idéen! min kærster har allerde sagt god for det! 

hahaha og så kan vi to jo allerede nu begynde at snakke navne! 

hahah jaa Min kæreste vil helt sikkert gerne ha' en mere, men jeg trori kke helt han er klar over hvornår han vil ha' en til Tror han mener at et kommer når det kommer, men da min lille Victor ikke var planlagt, vil jeg meget gerne have at den næste er planlagt! Så skal liiige ha' snakket lidt med manden
Ja !!!! Vi skal ha' snakket navne  

Anmeld

10. november 2011

VNB

MissChrista skriver:

hahah jaa Min kæreste vil helt sikkert gerne ha' en mere, men jeg trori kke helt han er klar over hvornår han vil ha' en til Tror han mener at et kommer når det kommer, men da min lille Victor ikke var planlagt, vil jeg meget gerne have at den næste er planlagt! Så skal liiige ha' snakket lidt med manden
Ja !!!! Vi skal ha' snakket navne  

jamen sådan der har min kæreste det også.. han går slet ikke lige så højt "op i det" som jeg gør... 

han afleverer bare sin sæd - som han så romantisk selv får det sagt!  hahahahaha

Viktor var dog fuldstændig planlagt! Og det blir den næste også. (altså det går vi da ihvertfald ud fra! man er jo aldrig helt 100 % herre over en "svupser") meeeeen det tror jeg ikke der sker. 

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

VNB skriver:

jamen sådan der har min kæreste det også.. han går slet ikke lige så højt "op i det" som jeg gør... 

han afleverer bare sin sæd - som han så romantisk selv får det sagt!  hahahahaha

Viktor var dog fuldstændig planlagt! Og det blir den næste også. (altså det går vi da ihvertfald ud fra! man er jo aldrig helt 100 % herre over en "svupser") meeeeen det tror jeg ikke der sker. 

hehe dte e rogså mig der går mest op i det herhjemme
Vi har dog snakket om, at hvis jeg nu skulle blive gravid nu her, så ville vi KLART beholde barnet! Jeg ville slet ikke kunne få en abort efter at have fået Victor!!
men håbr nu den næste er planlagt - glæer mig sådan til at prøve at stå, forventningsfuld, med en graviditetstest i hænderne og at en så er positiv !!!!

Anmeld

10. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000

Her er min store trold fra sidste år.. 4 år

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

10. november 2011

Mor Christa

Chris! skriver:

Her er min store trold fra sidste år.. 4 år

uhh, billede mangler

Anmeld

10. november 2011

Chri9000

Profilbillede for Chri9000
MissChrista skriver:

uhh, billede mangler

Ups.. Nu er det der

Anmeld

10. november 2011

VNB

hehe dte e rogså mig der går mest op i det herhjemme
Vi har dog snakket om, at hvis jeg nu skulle blive gravid nu her, så ville vi KLART beholde barnet! Jeg ville slet ikke kunne få en abort efter at have fået Victor!!
men håbr nu den næste er planlagt - glæer mig sådan til at prøve at stå, forventningsfuld, med en graviditetstest i hænderne og at en så er positiv !!!!

ja klart!!! jeg ville heller aldrig aldrig nogensinde kunne få en abort! så vi ville helt klart også beholde barnet, og så måtte man tage den derfra 

hehe kan godtå forstå du glæder dig til den følelse! jeg tog allerede en test da jeg var 3+2 (kunne simpelthen ikke holde spændingen ud ) og der var den så heldigvis positiv!!!!  blev bare SÅÅÅÅ glad og turde næsten ikke tro på det! 

men nu var det jo også ret svært for os at blive gravid med Viktor. det tog 2 år!  så håber virkelig at det går stærkere med nr 2... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.