Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jubiii du laver så mange gode billede tråde!
her er Viktor juleaften sidste år - kun 12 dage gammel.
hihihihi når jeg tænker tilbage nu var det sku næsten synd at hive den skide nissehue på ham men jeg synes det var sååååå søøøøødt!
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
VNB skriver: jubiii du laver så mange gode billede tråde! her er Viktor juleaften sidste år - kun 12 dage gammel. hihihihi når jeg tænker tilbage nu var det sku næsten synd at hive den skide nissehue på ham men jeg synes det var sååååå søøøøødt!
hahaha,d et er godt du kan lide mine tråde !!ååh hvor er han altså sød. jeg puttede også min Victor i nissetøj med hue og det hele, men det kan du jo se på billedet hehe Det er bare s åsødt. Han skal ha' hue på igen i år (bortset fra at han nok tager den af hele tiden.. han gider aldrig have hue på )
MissChrista skriver: Jep - sidder lige og er i julehumør, og så tænkte jeg om I ikke ville smide et billede op af jeres søde barn/børn på en juleaften ..Sidste år var min søn 14 dage da det var juleaften, så jeg puttede ham i det der nissetøj man kan få i Super Brugsen, Bilka osv.Anyways, her er han sidste år .. I år skal han vidst ha' en skjorte og nogle søde bukser på
Jep - sidder lige og er i julehumør, og så tænkte jeg om I ikke ville smide et billede op af jeres søde barn/børn på en juleaften ..Sidste år var min søn 14 dage da det var juleaften, så jeg puttede ham i det der nissetøj man kan få i Super Brugsen, Bilka osv.Anyways, her er han sidste år .. I år skal han vidst ha' en skjorte og nogle søde bukser på
Her er så et lille udvalg af julebillederne af pigerne...
Billede 1: Løkkes 2. jul
Billede 2: Løkkes 1. jul
Billede 3: Løkkes 3. jul
Billede 4: Løkkes 4. og Helenas 2. jul
Billede 5: Løkkes 5. og Helenas 1. jul
Vi har den tradition af mormor syer julekjoler - i starten jo kun til Løkke, men nu til begge piger i samme stof og nogenlunde samme facon. I år bliver det velourstof rød med lyserøde hjerter.
Løkkemor skriver: Her er så et lille udvalg af julebillederne af pigerne... Billede 1: Løkkes 2. jul Billede 2: Løkkes 1. jul Billede 3: Løkkes 3. jul Billede 4: Løkkes 4. og Helenas 2. jul Billede 5: Løkkes 5. og Helenas 1. jul Vi har den tradition af mormor syer julekjoler - i starten jo kun til Løkke, men nu til begge piger i samme stof og nogenlunde samme facon. I år bliver det velourstof rød med lyserøde hjerter.
Ej hvor er det sødt! Super fed tradition i har jer der!! Gid min mor kunne lave sådan noget fint noget .Søde billeder
Her er min lille nissepige fra sidste år. Der var Isabella kun 7 uger gammel, så hun sov sig igennem det meste af aftenen Hun havde nissetøjet på fra Super Brugsen, som mormor havde givet os med i barselsgaven
Caroline86 skriver: nej, de bliver vaccineret mod det... første gang er ved 15. mdr og den havde jo så ikke nået endnu Mæslinger var stort set udryddet i DK, men pludselig sidste vinter kom der alligevel en epidemi til Danmark - teorien er at det er nogle af de familier med anden etninsk baggrund der ikke har ladet deres børn vaccinere som så måske har taget det med hjem til Danmark efter rejser til deres hjemland osv (det var hvad vi fik at vide)... Så Laura blev smittet da hun var 9 mdr. gammel og var syg med mæslingerne i en måned og efterfølgende masser af infektioner hele foråret.. BENhårdt men hun var så tapper Men det skal den her tråd ikke handle om Den handler om lækre julebørn Jeg vil gerne fortælle dig om det, det er slet ikke det du kan evt. skrive en pb hvis du vil høre mere (gælder også alle andre der gerne vil høre om det).. det er sundt for mig at snakke om!
nej, de bliver vaccineret mod det... første gang er ved 15. mdr og den havde jo så ikke nået endnu
Mæslinger var stort set udryddet i DK, men pludselig sidste vinter kom der alligevel en epidemi til Danmark - teorien er at det er nogle af de familier med anden etninsk baggrund der ikke har ladet deres børn vaccinere som så måske har taget det med hjem til Danmark efter rejser til deres hjemland osv (det var hvad vi fik at vide)...
Så Laura blev smittet da hun var 9 mdr. gammel og var syg med mæslingerne i en måned og efterfølgende masser af infektioner hele foråret.. BENhårdt men hun var så tapper
Men det skal den her tråd ikke handle om Den handler om lækre julebørn
Jeg vil gerne fortælle dig om det, det er slet ikke det du kan evt. skrive en pb hvis du vil høre mere (gælder også alle andre der gerne vil høre om det).. det er sundt for mig at snakke om!
ARGHHH! så så man li mig spæne ud og kigge i vaccine kortet... ! Skal ha bestilt tid NU til den vaccine kan jeg godt høre på det hele..EJ hvor pinligt - har aldrig glemt nogen af de andre, troede ikk der var nogen før hun blev 2 år
Lou87 skriver: ARGHHH! så så man li mig spæne ud og kigge i vaccine kortet... ! Skal ha bestilt tid NU til den vaccine kan jeg godt høre på det hele..EJ hvor pinligt - har aldrig glemt nogen af de andre, troede ikk der var nogen før hun blev 2 år
så skal du vide at I godt kan risikere "mini-mæslinger" 8-14 dage efter vaccinen er givet... Altså med udslæt, feber osv! Laura fik det efter sin MFR (på trods af at hun jo altså har haft mæslinger) og hun var syg i en uges tid... Det kom 9 dage efter stikket! Men det fortæller de Jer jo hos lægen, det er mere sådan i forhold til at planlægge det lidt så man kan tage fri om nødvendigt
MissChrista skriver: hahaha,d et er godt du kan lide mine tråde !!ååh hvor er han altså sød. jeg puttede også min Victor i nissetøj med hue og det hele, men det kan du jo se på billedet hehe Det er bare s åsødt. Han skal ha' hue på igen i år (bortset fra at han nok tager den af hele tiden.. han gider aldrig have hue på )
ja din lille Victor er da også bare for nuser i sit nisse tøj!
jeg synes det er så kært når de har det på! og det er jo med at nyde det mens det er os der bestemmer det... hehe
vi køber også en nisse hue til Viktor i år. Den fra sidste år var sådan en baby en, så den passer ihvertfald ikke mere. kan huske der stod "my first christmas" på den! ååååååårh
håber at han gider at beholde den på... han har heldigvis ikke noget imod huer! hahaha men ja held og lykke med jeres Victor hvis han vil hive den af hele tiden...
Caroline86 skriver: så skal du vide at I godt kan risikere "mini-mæslinger" 8-14 dage efter vaccinen er givet... Altså med udslæt, feber osv! Laura fik det efter sin MFR (på trods af at hun jo altså har haft mæslinger) og hun var syg i en uges tid... Det kom 9 dage efter stikket! Men det fortæller de Jer jo hos lægen, det er mere sådan i forhold til at planlægge det lidt så man kan tage fri om nødvendigt
Jamen får alle børn ikk den ?? Eller var det bare sådan en general advarsel ??
Jeg er pt sygemeldt så er hjemme hvis det er..( nok også pga jeg går rundt og har ondt og er igang med og pakke da vi ska flytte d 1.. at jeg har glemt den vaccine )
VNB skriver: ja din lille Victor er da også bare for nuser i sit nisse tøj! jeg synes det er så kært når de har det på! og det er jo med at nyde det mens det er os der bestemmer det... hehe vi køber også en nisse hue til Viktor i år. Den fra sidste år var sådan en baby en, så den passer ihvertfald ikke mere. kan huske der stod "my first christmas" på den! ååååååårh håber at han gider at beholde den på... han har heldigvis ikke noget imod huer! hahaha men ja held og lykke med jeres Victor hvis han vil hive den af hele tiden...
Ååh hvor sødt My first christmas... suk Haha jo tak - han hiver alt af! Sokker, huer .. Det sidste nye er at han er begyndt at tage sin trøje af - nogen gange lykkeds det ham, andre gange ikke Iih altså!!!!Ballademager! Ja - lige pludselig vokser de op, og vil selv bestemme havd de skal have på, og så kan man pludselig ikke putte dem i lige det man ønsker .. Kan slet ikke overksue det haha
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128