Vis mig jeres børn juleaften

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2011

Mor til Frederic og Freya

MissChrista skriver:

Jep - sidder lige og er i julehumør, og så tænkte jeg om I ikke ville smide et billede op af jeres søde barn/børn på en juleaften ..
Sidste år var min søn 14 dage da det var juleaften, så jeg puttede ham i det der nissetøj man kan få i Super Brugsen, Bilka osv.
Anyways, her er han sidste år ..

I år skal han vidst ha' en skjorte og nogle søde bukser på

Billed 1-2; hans første jul i dec '08.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2011

Mor Christa

Babymor2010 skriver:

Her er min lille nissepige fra sidste år. Der var Isabella kun 7 uger gammel, så hun sov sig igennem det meste af aftenen  Hun havde nissetøjet på fra Super Brugsen, som mormor havde givet os med i barselsgaven 

hihihih hvor sødt! samme tøj som min lille dreng havde på Mon ikke der var en masse små nissebørn som havde det sæt på sidste år og igen i år måske

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Mor til Frederic skriver:

Billed 1-2; hans første jul i dec '08.

Ååååh!!! jeg smelter 

Anmeld

9. november 2011

Clisolka

MissChrista skriver:

hihihih hvor sødt! samme tøj som min lille dreng havde på Mon ikke der var en masse små nissebørn som havde det sæt på sidste år og igen i år måske

Haha ja, mon ikke der kommer noget af det igen i år 

Anmeld

9. november 2011

Caroline86

Lou87 skriver:

Jamen får alle børn ikk den ??
Eller var det bare sådan en general advarsel ??

Jeg er pt sygemeldt så er hjemme hvis det er..
( nok også pga jeg går rundt og har ondt og er igang med og pakke da vi ska flytte d 1.. at jeg har glemt den vaccine )

det er ikke alle der får en reaktion, nej ligesom med de andre vacciner er nogle børn hårdere ramt end andre og det er ikke rigtigt til at forudse hvem der vil reagere...

Og det er jo heller ikke alle børn der får vaccinen

Anmeld

9. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

Caroline havde det også på  

Har bare ikke billede af det .. Det er virkelig ærgeligt Men ved at mine forældre har , må se at få fat i dem :b

Anmeld

9. november 2011

Zeus

Det vender lige forkert, men håber i kan se noget alligevel

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Caroline havde det også på  

Har bare ikke billede af det .. Det er virkelig ærgeligt Men ved at mine forældre har , må se at få fat i dem :b

Det er fanme godt vi har de bedsteforældre Mine forældre har heldigvis også en masse billeder fra dåben! Jeg selv havde alt for travlt til aty tage billeder den dag! Så det har de heldigvis klaret for mig  

Anmeld

9. november 2011

Mor Christa

Zeus skriver:

Det vender lige forkert, men håber i kan se noget alligevel

Så vender vi bare hovedet SMukt syn 

Anmeld

9. november 2011

Lou87

Caroline86 skriver:

det er ikke alle der får en reaktion, nej ligesom med de andre vacciner er nogle børn hårdere ramt end andre og det er ikke rigtigt til at forudse hvem der vil reagere...

Og det er jo heller ikke alle børn der får vaccinen

Hun har umiddelbart ikk haft noget udslæt fra de andre....
Så vi  for der ikk er noget denne gang heller.
Jeg har ladet hende få alle dem der har været indtil nu, så den her ska hun vel også ha - den er vel ikk noget ekstremt eller hvordan man ska forklare det ?? hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.