svagt svagt positiv eller ønsketænkning? (med billede)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

Anonym trådstarter

TbCp skriver:

Mener jeg testede hver dag indtil jeg bar 4+ et eller andet.... Skulle lige være her overbevist

Den blev tydeligere og tydeligere for hver dag. Ved 4+0 var jeg ikke i tvivl om at den var helt positiv

hihi ja man kan hurtigt få brugt nogle teste før man er helt overbevist! 

glæder mig så meget til testen imorgen! 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Lotus86

Anonym skriver:

var der så slet ikke nogen streg på nr 2 test du tog? (altså den test du tog 2 dage efter den svage.)

Grunden til at jeg er så nysgerrig er fordi at hvis der så slet ingen streg dukker op imorgen, så vil jeg jo blive ret så skuffet, men det kan jo være at den så alligevel vil blive positiv i løbet af nogle dage ekstra... 

Nej der var ingen streg, og den første test jeg tog den 16 som så var positiv, den var ca. lige så utydelig som din, var først senere på dagen, da jeg brugte en bedre test, at den blev meget mere positiv.

Anmeld

6. november 2011

Muffinmus

sådan så min ud 3+1 den her gang:-)

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Nej der var ingen streg, og den første test jeg tog den 16 som så var positiv, den var ca. lige så utydelig som din, var først senere på dagen, da jeg brugte en bedre test, at den blev meget mere positiv.

okay. Hvilke teste brugte du? og hvilken en brugte du til sidst? 

Har nemlig overvejet om jeg skal købe sådan en high sensitive 

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

sådan så min ud 3+1 den her gang:-)

ej hvor dejligt at høre!

hvor længe gik der så før stregen blev mere tydelig? altså hvor mange dage efter? 

Anmeld

6. november 2011

Muffinmus

Jamen jeg danner hurtigt hcg åbenbart, så allerede dagen efter vs den flottere da jeg tog en valmed...og dagen efter igen altså 3+3 kunne jeg få torelativt flotte streger kl 14 om eftermiddagen på 1 time gammelt tis:-)

Hvem sagde testmonster

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

MariaE skriver:

Jamen jeg danner hurtigt hcg åbenbart, så allerede dagen efter vs den flottere da jeg tog en valmed...og dagen efter igen altså 3+3 kunne jeg få torelativt flotte streger kl 14 om eftermiddagen på 1 time gammelt tis:-)

Hvem sagde testmonster

hehe ja jeg kender godt testmonsteret... der gemmer sig også en i mig 

Hvor skønt at du er en af dem der danner HCG så hurtigt! 

min test er jo fra 3+3 ca, så jeg er vist ikke helt så hurtigt.. men jeg glæder mig rigtig rigtig meget til at se testen imorgen tidlig! 

Anmeld

6. november 2011

Lotus86

Anonym skriver:

okay. Hvilke teste brugte du? og hvilken en brugte du til sidst? 

Har nemlig overvejet om jeg skal købe sådan en high sensitive 

Til at starte med brugte jeg de billige strimmeltest, de sgu ikke særlig gode, derefter brugte jeg nogle stave som jeg havde bestilt over nettet, lidt ala Valmed.

Anmeld

7. november 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Hjælp mig piger... 

hvad ser i på denne test???

jeg synes at jeg kan skimte en meget meget svag streg nr 2 nemlig... Min kæreste kan også godt se den 

Det er lidt svært at fange stregen på et billede... den er lidt mere tydelig i virkeligheden. 

Men jeg vil alligevel lige høre jer herinde hvad i ser. 

Måske sidder der nogle som fik en baby ud af sådan en svag streg? 

Jeg er 3+3 idag hvis jeg er gravid, så ja jeg ved godt at det er lidt for tidligt jeg har testet... 

Jeg kan godt ane en streg nr. 2. Håber den bliver der! 

Anmeld

7. november 2011

sofiell89

Anonym skriver:

Hjælp mig piger... 

hvad ser i på denne test???

jeg synes at jeg kan skimte en meget meget svag streg nr 2 nemlig... Min kæreste kan også godt se den 

Det er lidt svært at fange stregen på et billede... den er lidt mere tydelig i virkeligheden. 

Men jeg vil alligevel lige høre jer herinde hvad i ser. 

Måske sidder der nogle som fik en baby ud af sådan en svag streg? 

Jeg er 3+3 idag hvis jeg er gravid, så ja jeg ved godt at det er lidt for tidligt jeg har testet... 

Jeg tror godt jeg kan ane den.. Min var en lille bitte smule mere fremme, da jeg var 3+4. Og den blev først helt tydelig da jeg var 4+1. Men havde købt en clear blue digital som jeg brugte da jeg var 3+6, og den sagde positivt indenfor 10 sek

for at stregen bliver tydeligere..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.