hvad skal jeg tro?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

babysteps

Anonym skriver:

hehe ja ømh det hjalp os ikke særlig meget til at blive klogere da... 

jeg har også søgt nettet tyndt, og alle steder kan jeg finde noget med at alle mine symptomer kan betyde både mens og graviditet... arhmen altså... 

Jeg plejer at få det er helt gennemsigtige ÆL slim, og lidt murren i maven eller i en af siderne. 

denne gang havde jeg en positiv ÆL test den 24 og 25. Og så har min ÆL jo så været indenfor 24-48 timer derefter... så vidt jeg har forstået. 

så hvis mit æg blev befrugtet er det vel sket omkring den 26 oktober ca. og så burde jeg være 3+5 idag. jeg har derfor kun været 3+2 den dag jeg fik en svagt positiv test. 

HCG skulle gerne fordoble sig ca hver 3 dag. så HVIS jeg er gravid, burde det virkelig slå ud på en test på onsdag... 

jeg har læst at det hos nogle tager ca 10 dage før et befrugtet æg sætter sig fast.. så måske er vi bare begge to så "heldige" for så brude vi først kunne få en positiv test om nogle dage.... uha hvor jeg håber!!!! 

Det er sådan liiidt træls, at vores symptomer både kan betyde det ene og det andet

Jeg venter også først med at teste igen til på onsdag, for skal til eksamen i morgen, så vil ikke risikere, at starte dagen dårligt, med en negativ test

Havde du murren i underlivet og slim d.24-25, hvor du testede, eller først de der 24-48 timer efter?? Hmm, håber du forstår mit spørgsmål??

Jeg havde jo nemlig ægslim og lidt pletblødning d.23-24, så gik ud fra min ægløsning var dér. Men i princippet, kan den så godt først komme et par dage efter slim??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Jeg krydser fingre på dine vegne. Det er også bare den mest fantastiske nyhed at få, at man er gravid.

Køber du den idag så?

Du kan vel nærmest ikke vente.

nej jeg er snart ved at dø af spænding!!! 

Kan slet ikke vente med at tage den! og så alligevel er jeg også lidt nervøs... ja jeg regner med at købe testen idag, men har lovet min kæreste at jeg først tester på onsdag igen hvor jeg vil være 4+

så det er bare MEGA spændende.

Hvad havde du af symptomer op til din positive test? og hvornår tog du den? (altså hvor langt var du henne? 4+0 eller?) 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

Det er sådan liiidt træls, at vores symptomer både kan betyde det ene og det andet

Jeg venter også først med at teste igen til på onsdag, for skal til eksamen i morgen, så vil ikke risikere, at starte dagen dårligt, med en negativ test

Havde du murren i underlivet og slim d.24-25, hvor du testede, eller først de der 24-48 timer efter?? Hmm, håber du forstår mit spørgsmål??

Jeg havde jo nemlig ægslim og lidt pletblødning d.23-24, så gik ud fra min ægløsning var dér. Men i princippet, kan den så godt først komme et par dage efter slim??

jeg havde faktisk allerede lidt af det der slim den 23, men der var ÆL testen negativ! Og så havde jeg slim i ca 3 dage altså den 23, 24 og 25. havde i disse dage også den der murren i den ene side... 

jeg har ikke blødt.... men plejer jeg nu heller ikke under ÆL. 

så ja du kan sagtens først have haft ÆL den 26 ca. 

ih altså HVIS vi er gravide så er vi akkurat lige langt henne tror jeg!  kunne da være så hyggeligt at følges hele graviditeten. skal selfølgelig nok afsløre hvem jer er  men ikke før vi ved om jeg er gravid. Kender nemlig i virkeligheden så mange som er her herinde på baby.dk, og gider ikke at folk skal køre i hver måned om vi blevet gravide eller ej.. hvis du forstår? så blir jeg sku da først stresset over det! 

Anmeld

7. november 2011

babysteps

Anonym skriver:

jeg havde faktisk allerede lidt af det der slim den 23, men der var ÆL testen negativ! Og så havde jeg slim i ca 3 dage altså den 23, 24 og 25. havde i disse dage også den der murren i den ene side... 

jeg har ikke blødt.... men plejer jeg nu heller ikke under ÆL. 

så ja du kan sagtens først have haft ÆL den 26 ca. 

ih altså HVIS vi er gravide så er vi akkurat lige langt henne tror jeg!  kunne da være så hyggeligt at følges hele graviditeten. skal selfølgelig nok afsløre hvem jer er  men ikke før vi ved om jeg er gravid. Kender nemlig i virkeligheden så mange som er her herinde på baby.dk, og gider ikke at folk skal køre i hver måned om vi blevet gravide eller ej.. hvis du forstår? så blir jeg sku da først stresset over det! 

Ihh hvor spændende  Kunne være så hyggeligt at følges ja!

Og det der med at være anonym forstår jeg fuldstændigt! Det kan nemlig være så stressende med alle de spørgsmål og kommentarer fra venner og bekendte. Jeg har også kun få veninder, der ved, at vi så småt er gået i gang med projekt baby

Trroor ikke jeg kender nogen herinde

Vi må lige skrives ved onsdag så, hvis ikke tante rød er kommet på besøg i mellemtiden

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

Ihh hvor spændende  Kunne være så hyggeligt at følges ja!

Og det der med at være anonym forstår jeg fuldstændigt! Det kan nemlig være så stressende med alle de spørgsmål og kommentarer fra venner og bekendte. Jeg har også kun få veninder, der ved, at vi så småt er gået i gang med projekt baby

Trroor ikke jeg kender nogen herinde

Vi må lige skrives ved onsdag så, hvis ikke tante rød er kommet på besøg i mellemtiden

ja vi skrives helt sikkert lige ved her i denne tråd på onsdag 

Jeg prøver at købe sådan en digital test fra Clear blue. Så må jeg jo få klar besked, og slipper for at sidde og vudere hvor kraftig eller svag stregen er 

Anmeld

7. november 2011

babysteps

God ide, sådan en burde jeg måske også anskaffe mig

Held og lykke med det hele

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

God ide, sådan en burde jeg måske også anskaffe mig

Held og lykke med det hele

mange tak, og i lige måde! 

Anmeld

9. november 2011

helenak

Venter spændt på svar om testen var positiv?

Anmeld

9. november 2011

Anonym trådstarter

helenak skriver:

Venter spændt på svar om testen var positiv?

nå ja jeg har da helt glemt at opdatere herinde! 

nej testen er desværre total negativ...  så jeg er helt sikkert ikke gravid i denne omgang. Har dog ikke fået min mens endnu, men mon ikke den kommer i løbet af de næste par dage.. 

hvad med dig?

Anmeld

9. november 2011

helenak

Anonym skriver:

nå ja jeg har da helt glemt at opdatere herinde! 

nej testen er desværre total negativ...  så jeg er helt sikkert ikke gravid i denne omgang. Har dog ikke fået min mens endnu, men mon ikke den kommer i løbet af de næste par dage.. 

hvad med dig?

min var også bragende negativ i dag
- dog stadig ingen tegn på mens.

Kunne bare så godt bruge en positiv test!
selvom dette ikke var en planlagt graviditet, håber jeg alligevel meget på at den er der.

krydser fingre for os begge, at mens udebliver

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.