babysteps skriver:
Det er nemlig rigtig dejligt, at vi kan være her for hinanden ja
Har prøvet at søge lidt på nettet, omkring den sødlige lugt fra udflåd.
-og det kan åbenbart BÅDE være tegn på graviditet og at mens er på vej.. Suuuper, det hjalp jo virkelig - eller ikke 
For mit vedkommende, føler jeg lidt at håbet er ude 
Når du/i har ægløsning, kan det så mærkes?
Jeg havde ægslim og en smule blod d.23-24 okt, men er det så et tegn på, at ægløsning var lige præcis dér? Eller kan ægløsningen godt være kommet nogle dage EFTER slim+blod??
hehe ja ømh det hjalp os ikke særlig meget til at blive klogere da... 

jeg har også søgt nettet tyndt, og alle steder kan jeg finde noget med at alle mine symptomer kan betyde både mens og graviditet... arhmen altså... 

Jeg plejer at få det er helt gennemsigtige ÆL slim, og lidt murren i maven eller i en af siderne.
denne gang havde jeg en positiv ÆL test den 24 og 25. Og så har min ÆL jo så været indenfor 24-48 timer derefter... så vidt jeg har forstået.
så hvis mit æg blev befrugtet er det vel sket omkring den 26 oktober ca. og så burde jeg være 3+5 idag. jeg har derfor kun været 3+2 den dag jeg fik en svagt positiv test.
HCG skulle gerne fordoble sig ca hver 3 dag. så HVIS jeg er gravid, burde det virkelig slå ud på en test på onsdag...
jeg har læst at det hos nogle tager ca 10 dage før et befrugtet æg sætter sig fast.. så måske er vi bare begge to så "heldige" for så brude vi først kunne få en positiv test om nogle dage.... uha hvor jeg håber!!!!