hvad skal jeg tro?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2011

babysteps

Og forresten Camillos og Anonym - tak fordi i er så søde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

God aftale i har indgået jer, for man kan virkelig teste sig fuldstændig skør (har jeg selv gjort)

Har så mange niv og jag i underlivet, ømme bryster og så lugter min udflåd meget sødligt-plejer det ikke!! (ulækkert I know)

Men testene viser negativ, så nok bare min krop, der gør sig klar til mens

ej jeg har også sådan en "sødlig" lugt dernede fra... når jeg tørrer mig er der rigtig meget hvidt udflåd, og jeg kan lugte at det er det som har en lidt sødlig duft.. 

og det er altså ikke svamp! Det har jeg haft engang for mange år siden, og der blir udflåden mere klumpet og så har det en mere grim lugt.. 

så gad vide om det er et symptom på graviditet? 

ja det er en god aftale jeg har lavet med ham... kan mærke at jeg slapper lidt mere af idag, så det er faktisk helt rart at jeg ikke har testet. 

men jeg blir selvfølgelig ved med at gå og over analysere alle mine mulige symptomer... 

men hvor er det bare rart at skrive lidt med nogle som har det på samme måde. godt vi kan være her for hinanden 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

Og forresten Camillos og Anonym - tak fordi i er så søde

Anmeld

7. november 2011

babysteps

Det er nemlig rigtig dejligt, at vi kan være her for hinanden ja

Har prøvet at søge lidt på nettet, omkring den sødlige lugt fra udflåd.

-og det kan åbenbart BÅDE være tegn på graviditet og at mens er på vej.. Suuuper, det hjalp jo virkelig - eller ikke

For mit vedkommende, føler jeg lidt at håbet er ude

Når du/i har ægløsning, kan det så mærkes?

Jeg havde ægslim og en smule blod d.23-24 okt, men er det så et tegn på, at ægløsning var lige præcis dér? Eller kan ægløsningen godt være kommet nogle dage EFTER slim+blod??

Anmeld

7. november 2011

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011

Anonym skriver:

Jeg testede igår morges svagt positivt (meget svag streg, men den VAR der!) 

Jeg skal efter beregningerne være 3+5 idag. 

Men her til morgen tog jeg en ny test og den er fuldstændig negativ.. ikke engang så meget som en skyggestreg kommer der frem... 

Jeg var på wc umiddelbart lige bagefter og da jeg tørrede mig kom der en masse helt hvidt "udflåd" ud.. der var virkelig en del!  sådan helt yougurt agtigt  hvad kan det mon være?????? 

Jeg har jag og niv i underlivet og rigtig meget kvalme og mundvand... var igår flere gange tæt på at kaste op! 

Men jeg er vildt forvirret nu... ER JEG GRAVID ELLER EJ???? 

Nogle der har prøvet noget ligende? Altså at teste positivt, så negativ men hvor i så alligevel var gravide??? 

Køb en Clearblue, så får du et fuldstændig KLART resultet, istedet for det med de to streger, hvor man godt kan være i tvivl.

Jeg benyttede selv en Clearblue, hvor der stod: "GRAVID," da jeg ventede mig.

Det er også helt vildt, når du kigger på den, hvis du er heldig at der står "GRAVID" istedet for 2 streger.

Hvis du der imod ikke er gravid får du et klart resultat med "IKKE GRAVID."

Skynd dig ned at køb sådan en, så du evt. kan få et klart ja.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

Det er nemlig rigtig dejligt, at vi kan være her for hinanden ja

Har prøvet at søge lidt på nettet, omkring den sødlige lugt fra udflåd.

-og det kan åbenbart BÅDE være tegn på graviditet og at mens er på vej.. Suuuper, det hjalp jo virkelig - eller ikke

For mit vedkommende, føler jeg lidt at håbet er ude

Når du/i har ægløsning, kan det så mærkes?

Jeg havde ægslim og en smule blod d.23-24 okt, men er det så et tegn på, at ægløsning var lige præcis dér? Eller kan ægløsningen godt være kommet nogle dage EFTER slim+blod??

hehe ja ømh det hjalp os ikke særlig meget til at blive klogere da... 

jeg har også søgt nettet tyndt, og alle steder kan jeg finde noget med at alle mine symptomer kan betyde både mens og graviditet... arhmen altså... 

Jeg plejer at få det er helt gennemsigtige ÆL slim, og lidt murren i maven eller i en af siderne. 

denne gang havde jeg en positiv ÆL test den 24 og 25. Og så har min ÆL jo så været indenfor 24-48 timer derefter... så vidt jeg har forstået. 

så hvis mit æg blev befrugtet er det vel sket omkring den 26 oktober ca. og så burde jeg være 3+5 idag. jeg har derfor kun været 3+2 den dag jeg fik en svagt positiv test. 

HCG skulle gerne fordoble sig ca hver 3 dag. så HVIS jeg er gravid, burde det virkelig slå ud på en test på onsdag... 

jeg har læst at det hos nogle tager ca 10 dage før et befrugtet æg sætter sig fast.. så måske er vi bare begge to så "heldige" for så brude vi først kunne få en positiv test om nogle dage.... uha hvor jeg håber!!!! 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

Køb en Clearblue, så får du et fuldstændig KLART resultet, istedet for det med de to streger, hvor man godt kan være i tvivl.

Jeg benyttede selv en Clearblue, hvor der stod: "GRAVID," da jeg ventede mig.

Det er også helt vildt, når du kigger på den, hvis du er heldig at der står "GRAVID" istedet for 2 streger.

Hvis du der imod ikke er gravid får du et klart resultat med "IKKE GRAVID."

Skynd dig ned at køb sådan en, så du evt. kan få et klart ja.

kan man købe dem andre steder end på nettet?

for ja jeg har virkelig også overvejet at købe sådan en. men er de ikke ret dyre??? synes jeg har set at de koster over 100 kr for 1 

det er mange penge synes jeg... 

men ja det må være fantastisk når den skriver gravid! og så er man da ihvertfald ikke i tvivl! 

hvad er deres følsomhed, ved du det?? 

Anmeld

7. november 2011

Anonym skriver:

kan man købe dem andre steder end på nettet?

for ja jeg har virkelig også overvejet at købe sådan en. men er de ikke ret dyre??? synes jeg har set at de koster over 100 kr for 1 

det er mange penge synes jeg... 

men ja det må være fantastisk når den skriver gravid! og så er man da ihvertfald ikke i tvivl! 

hvad er deres følsomhed, ved du det?? 

En ClearBlue er lige så sikker, som dem lægerne anvender. Den er 99% sikker pga. den teknologi, der er anvendt til opbygningen af den.

Du kan også købe den på apotektet.

De er lidt dyre, men til gengæld har du også det bedste vildeste øjeblik, hvis der står "GRAVID"

Hvis du køber en, må du lige skrive, hvad den viser herinde i samme tråd.

Nu bliver jeg helt spændt på dine vegne.

Jeg/vi vil helt klart anvende en CLEARBLUE næste gang igen.

Pengene er godt givet ud.

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

Mor til verdens smukkeste lille prins 2011 skriver:

En ClearBlue er lige så sikker, som dem lægerne anvender. Den er 99% sikker pga. den teknologi, der er anvendt til opbygningen af den.

Du kan også købe den på apotektet.

De er lidt dyre, men til gengæld har du også det bedste vildeste øjeblik, hvis der står "GRAVID"

Hvis du køber en, må du lige skrive, hvad den viser herinde i samme tråd.

Nu bliver jeg helt spændt på dine vegne.

Jeg/vi vil helt klart anvende en CLEARBLUE næste gang igen.

Pengene er godt givet ud.

jeps jeg skal helt sikkert nok give en update inde i denne her tråd 

tror jeg ofrer de penge på sådan en test så. Og så håber jeg virkelig at den viser GRAVID!!!! 

Anmeld

7. november 2011

Anonym skriver:

jeps jeg skal helt sikkert nok give en update inde i denne her tråd 

tror jeg ofrer de penge på sådan en test så. Og så håber jeg virkelig at den viser GRAVID!!!! 

Jeg krydser fingre på dine vegne. Det er også bare den mest fantastiske nyhed at få, at man er gravid.

Køber du den idag så?

Du kan vel nærmest ikke vente.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.