hvad skal jeg tro?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2011

Anonym

ja det føles virkelig som om der er en evighed til mandag.... 

Jeg håber at din blodprøve viser et rigtig flot positivt resultat! 

og at min test gør ligeså! 

gad vide om jeg også kan gå til min læge og få sådan en blodprøve? 

er du gået over tid eller hvordan? jeg tror nemlig ikke at min læge vil gå med til det, når jeg ikke engang er over 4+ endnu... 

Ja jeg er 1 uge over tid nu og ingen tegn på mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Ja jeg er 1 uge over tid nu og ingen tegn på mens

lyder jo lovende så 

jeg har vildt meget kvalme, og har haft det i 4-5 dage nu....  så hvis ikke jeg er gravid, skal jeg da til lægen for at finde ud af hvad det så skyldes... 

Anmeld

5. november 2011

madsenmor

jeg vil stemme med i koret af dem der siger at du ikke er så langt hene og derfor er testen utrolig utilregnlig for din koncentration af HCG er så lav at den virkelig skal findes i meget konceteret tis for at give et positiv resultat så giv det til mandag tirsdag og test igen der og se hvad den siger

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

madsenmor skriver:

jeg vil stemme med i koret af dem der siger at du ikke er så langt hene og derfor er testen utrolig utilregnlig for din koncentration af HCG er så lav at den virkelig skal findes i meget konceteret tis for at give et positiv resultat så giv det til mandag tirsdag og test igen der og se hvad den siger

okay, håber virkelig også at det bare er derfor 

Jeg tror jeg vil lade vær med at drikke noget vand i aften før jeg går i seng. Så må min tis da være rimlig koncentreret imorgen 

Anmeld

5. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

uh det håber jeg virkelig! 

Men du tror altså at jeg godt kan være gravid trods den pænt negative test idag? 

Jeg ved godt at jeg ikke er særlig langt henne hvis det er jeg er gravid, men jeg troede bare at når man først har fået en positiv test, så kunne den ikke gå hen og blive negativ med mindre der ingen graviditet var... 

er bare så forvirret og ked af det lige nu... 

Det er forståeligt  Men op med humøret hvis du har udført testen korrekt så skulle der ikke være nogen slinger i valsen. Så mit eneste råd er (opfør dig som gravid) Lad vær med at drikke og den slags og køb nogle gravitaminer og følg dosis på pakningen.. Så passer du godt på dig selv

Anmeld

5. november 2011

helenak

Anonym skriver:

Jeg testede igår morges svagt positivt (meget svag streg, men den VAR der!) 

Jeg skal efter beregningerne være 3+5 idag. 

Men her til morgen tog jeg en ny test og den er fuldstændig negativ.. ikke engang så meget som en skyggestreg kommer der frem... 

Jeg var på wc umiddelbart lige bagefter og da jeg tørrede mig kom der en masse helt hvidt "udflåd" ud.. der var virkelig en del!  sådan helt yougurt agtigt  hvad kan det mon være?????? 

Jeg har jag og niv i underlivet og rigtig meget kvalme og mundvand... var igår flere gange tæt på at kaste op! 

Men jeg er vildt forvirret nu... ER JEG GRAVID ELLER EJ???? 

Nogle der har prøvet noget ligende? Altså at teste positivt, så negativ men hvor i så alligevel var gravide??? 

jeg står i fuldstændig samme situation.
For 2 dage siden var den svagt positiv, og igår negativ.
Aner ikke hvad der skal ske (er vidst 3+2).
Har besluttet mig for at vente til næste uge med at teste igen

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Det er forståeligt  Men op med humøret hvis du har udført testen korrekt så skulle der ikke være nogen slinger i valsen. Så mit eneste råd er (opfør dig som gravid) Lad vær med at drikke og den slags og køb nogle gravitaminer og følg dosis på pakningen.. Så passer du godt på dig selv

tak for det søde svar 

Jeg drikker slet ikke mens vi prøver på at lave en lille. og jeg har spist gravitamin i 4 mdr nu. så jeg skulle vist være dækket ind sådan rent sundhedsmæssigt ihvertfald, hvis jeg er gravid 

Testen er her til morgen stadig negativ... 

så jeg begynder så småt at miste håbet lidt...  men der er stadig slet ingen tegn på mens, så lidt håb er der vel endnu.. 

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

helenak skriver:

jeg står i fuldstændig samme situation.
For 2 dage siden var den svagt positiv, og igår negativ.
Aner ikke hvad der skal ske (er vidst 3+2).
Har besluttet mig for at vente til næste uge med at teste igen

ja det er da fuldstændig samme båd vi er i lige nu så!  

Jeg har testet igen her til morgen... jeg kan simpelthen ikke lade vær... og jeg blev da også skuffet igen, da testen igen var fuldstændig negativ... 

Jeg fatter det simpelthen ikke....! selvom det skulle være en biokemisk, så kan HCG da ikke falde så hurtigt kan det? 

Du er sej hvis du kan vente en uge med at teste igen  jeg skal ind og bestille et arsenal af nye teste nu, for jeg ved bare at jeg ikke kan lade vær... 

vil krydse fingre for dig!! 

Anmeld

6. november 2011

Anonym

Er i præcis samme situation!!

Hvor er det rart ikke at være den eneste med samme frustrationer

Jeg testede også meget meget svagt positivt i går, men i dag er den bragende negativ!!

Jeg blev såå ked, fordi man jo håber så inderligt!

Jeg er 3+4 eller 3+6 i dag, så mener da, at det burde kunne lade sig gøre at teste positivt allerede nu??

Så er lidt nede, når nu testen viser negativ

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Er i præcis samme situation!!

Hvor er det rart ikke at være den eneste med samme frustrationer

Jeg testede også meget meget svagt positivt i går, men i dag er den bragende negativ!!

Jeg blev såå ked, fordi man jo håber så inderligt!

Jeg er 3+4 eller 3+6 i dag, så mener da, at det burde kunne lade sig gøre at teste positivt allerede nu??

Så er lidt nede, når nu testen viser negativ

ja det er faktisk på en måde lidt "rart" at man ikke står helt alene om at have oplevet det... 

Gad vide om vi har oplevet at få en falsk positiv test så??? det kan jeg bare ikke forstå at der kan lade sig gøre, for de teste slår jo kun ud hvis der kan spores HCG i urinen...  Eller hvad??? 

Jeg har vildt meget helt cremet hvidt udflåd... trykken ved skambenet og kvalme... er det ikke alle 3 symptomer på graviditet??? 

Ja jeg vil da mene at man burde kunne teste positiv ved 3+6 hvis man er gravid... altså en dag fra eller til kan vel ikke betyde så meget?? 

jeg er virkelig forvirret... og ret trist. og alligevel så er håbet der jo stadig så længe mensen ikke er dukket op! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.