hvad skal jeg tro?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2011

Anonym trådstarter

helenak skriver:

min var også bragende negativ i dag
- dog stadig ingen tegn på mens.

Kunne bare så godt bruge en positiv test!
selvom dette ikke var en planlagt graviditet, håber jeg alligevel meget på at den er der.

krydser fingre for os begge, at mens udebliver

også total negativ idag.... 

er ked af at høre at din test også forbliver negativ indtil videre... 

Håber da virkelig også for os begge to at vi stadig kan nå at blive overrasket! men jeg tænker bare at testen da burde vise noget nu? i det mindste en lille svag streg???!? 

jeg har dog ikke fået mens, og har heller ingen tegn 

håber du har været mere heldig med testen idag 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2011

Englebassen82

Må indrømme at jeg ikke har læst alle 6 sider igennem, så ved ikke om det er blevet nævnt... men måske du har haft en sen ægløsning og det er den der har vist positiv på testen når nu du vælger at teste så tidligt ??? Vil sige at de symptomer du har, har jeg når jeg har ægløsning..

Håber du snart for en positiv test..

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

Må indrømme at jeg ikke har læst alle 6 sider igennem, så ved ikke om det er blevet nævnt... men måske du har haft en sen ægløsning og det er den der har vist positiv på testen når nu du vælger at teste så tidligt ??? Vil sige at de symptomer du har, har jeg når jeg har ægløsning..

Håber du snart for en positiv test..

har bare hørt om rigtig mange som sagtens kunne teste positivt 3+5 ca...

kan man godt have ÆL på cyklus dag 28-30? Jeg plejer normalt at have ÆL ca 12-14 dage efter min sidste mens... så den burde virkelig for længst være overstået... 

men jeg har godt nok også selv tænkt på at det der "slimet udflåd" jeg har virkelig minder utrolig meget om ÆL slim... kunne bare slet ikke få det til at hænge sammen.. jeg har stadig samme slags udflåd... så det har jeg haft i 1 uge nu.. så lang tid har man da ikke ÆL?

kan en Graviditets test godt slå positivt ud på en ÆL test??!!? 

Anmeld

10. november 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

har bare hørt om rigtig mange som sagtens kunne teste positivt 3+5 ca...

kan man godt have ÆL på cyklus dag 28-30? Jeg plejer normalt at have ÆL ca 12-14 dage efter min sidste mens... så den burde virkelig for længst være overstået... 

men jeg har godt nok også selv tænkt på at det der "slimet udflåd" jeg har virkelig minder utrolig meget om ÆL slim... kunne bare slet ikke få det til at hænge sammen.. jeg har stadig samme slags udflåd... så det har jeg haft i 1 uge nu.. så lang tid har man da ikke ÆL?

kan en Graviditets test godt slå positivt ud på en ÆL test??!!? 

Ja en graviditetstest kan godt slå positivt ud på en ægløsningstest, det er ihvertfald hvad jeg har fået at vide....

Hvis du normalt er helt sikker i din cyklus så er det jo sent, kan jeg godt se, men man skal vel aldrig sige aldrig... og nej ikke i en uge... Hmmm..

Håber du snart finder løsningen..

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

Ja en graviditetstest kan godt slå positivt ud på en ægløsningstest, det er ihvertfald hvad jeg har fået at vide....

Hvis du normalt er helt sikker i din cyklus så er det jo sent, kan jeg godt se, men man skal vel aldrig sige aldrig... og nej ikke i en uge... Hmmm..

Håber du snart finder løsningen..

ej hvor vildt! det troede jeg slet ikke de kunne... jeg vidste godt at en ÆL test kunne slå positivt ud hvis man er gravid. Men anede ikke at det kunne ske den anden vej også... der kan man bare se 

jeg har dog også læst at slimet tykt udflåd kan være et tidligt tegn på graviditet... men altså ALT kan jo være et tegn nærmest.. 

jeg venter i spænding lidt endnu... om ikk andet så må min mens jo komme på et tidspunkt hvis jeg ikke er gravid... 

men hvis jeg nu har haft sent ÆL så vil min mens vil også være rykket? 

og forresten, så stort tillykke med din lile nye spire! 

Anmeld

10. november 2011

Englebassen82

Anonym skriver:

ej hvor vildt! det troede jeg slet ikke de kunne... jeg vidste godt at en ÆL test kunne slå positivt ud hvis man er gravid. Men anede ikke at det kunne ske den anden vej også... der kan man bare se 

jeg har dog også læst at slimet tykt udflåd kan være et tidligt tegn på graviditet... men altså ALT kan jo være et tegn nærmest.. 

jeg venter i spænding lidt endnu... om ikk andet så må min mens jo komme på et tidspunkt hvis jeg ikke er gravid... 

men hvis jeg nu har haft sent ÆL så vil min mens vil også være rykket? 

og forresten, så stort tillykke med din lile nye spire! 

ja din mens. vil også være rykket hvis din ægløsning er det !!!

Hov du fik da heldigvis lige mindet mig om at ændre min status...

Er desværre i gang med en SA... Så det blev ikke til nogen spirer til mig i denne omgang.

Men håber for dig den snart er der..

Anmeld

10. november 2011

Anonym trådstarter

Englebassen82 skriver:

ja din mens. vil også være rykket hvis din ægløsning er det !!!

Hov du fik da heldigvis lige mindet mig om at ændre min status...

Er desværre i gang med en SA... Så det blev ikke til nogen spirer til mig i denne omgang.

Men håber for dig den snart er der..

årh nej! det er jeg da rigtig ked af at høre! 

håber du er okay så? 

Anmeld

14. november 2011

babysteps

Jeg tester hverken positivt eller har fået mens  Er gået 1 uge over tid!!

Anmeld

14. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

Jeg tester hverken positivt eller har fået mens  Er gået 1 uge over tid!!

akkurat det samme her!!!! 

Jeg blir snart sindsyg... enten så kan mens da godt bare komme, eller også så kom da med en positiv test!!!! 

hvornår har du sidst testet? jeg gjorde imorges... har snart brugt 500 kr på tests i denne måned!!! 

Anmeld

15. november 2011

babysteps

Anonym skriver:

akkurat det samme her!!!! 

Jeg blir snart sindsyg... enten så kan mens da godt bare komme, eller også så kom da med en positiv test!!!! 

hvornår har du sidst testet? jeg gjorde imorges... har snart brugt 500 kr på tests i denne måned!!! 

Åhh kender det godt - det er en dyr "fornøjelse"

Testede i morges - NEGATIV - igen!!

Har mens smerter, men ingen mens! Hvor ville jeg bare ønske den ville komme!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.