hvad skal jeg tro?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2011

babysteps

Håber ikke testene er "falsk" positive

Og som jeg har læst flere steder, så burde det være muligt at teste 3+6 ja. Så håber virkelig, at vi begge står med en positiv test i morgen

Jeg har også meget hvidt udflåd og underlivssmerter - men det er jo næsten samme symptomer på mens

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

Håber ikke testene er "falsk" positive

Og som jeg har læst flere steder, så burde det være muligt at teste 3+6 ja. Så håber virkelig, at vi begge står med en positiv test i morgen

Jeg har også meget hvidt udflåd og underlivssmerter - men det er jo næsten samme symptomer på mens

ja jeg håber da virkelig også at vi begge to er heldige imorgen! du må lige give mig en update ikk? 

Jeg plejer aldrig at få sådan noget tykt udflåd op til mens som jeg har lige nu...  det plejer desuden også at starte som brunt... 

her til aften da vi spiste aftensmad var jeg lige ved at kaste op så meget kvalme fik jeg...  det har jeg aldrig prøvet før.... 

Anmeld

6. november 2011

babysteps

Håber, håber, håber det bedste i hvert fald

Lyder ellers meget lovende med kvalme - har jeg ikke rigtig noget af

Skal nok give en update i morgen - og det må du jo endelig også gøre!

Anmeld

6. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

Håber, håber, håber det bedste i hvert fald

Lyder ellers meget lovende med kvalme - har jeg ikke rigtig noget af

Skal nok give en update i morgen - og det må du jo endelig også gøre!

ja kvalmen holder faktisk også mit håb oppe lige nu... selvom det selvfølgelig ikke er rart, så er det jo alligevel skønt nok at mærke et tegn... 

Jeg skal helt sikkert nok lige give en update! Men tør sku næsten ikke teste...  har faktisk overvejet om jeg skulle vente til tirsdag bare for at være på den helt sikre side... men jeg tvivler på at jeg kan lade vær... 

Anmeld

6. november 2011

babysteps

Jeg VED at jeg ikke kan lade være med at teste..hihi..

SKØRT!!

Anmeld

6. november 2011

helenak

Anonym skriver:

ja det er da fuldstændig samme båd vi er i lige nu så!  

Jeg har testet igen her til morgen... jeg kan simpelthen ikke lade vær... og jeg blev da også skuffet igen, da testen igen var fuldstændig negativ... 

Jeg fatter det simpelthen ikke....! selvom det skulle være en biokemisk, så kan HCG da ikke falde så hurtigt kan det? 

Du er sej hvis du kan vente en uge med at teste igen  jeg skal ind og bestille et arsenal af nye teste nu, for jeg ved bare at jeg ikke kan lade vær... 

vil krydse fingre for dig!! 

Håber at du igen tester positiv om nogle dage, og det håber jeg for min sags skyld også at jeg gør.
Ved ikke om HCG kan falde så hurtigt. Men altså tror bare vi har været heldige med den ene test.
Denne weekend har jeg fået til at gå med at være ude og kigge på lejlighed. Så det er nok kun derfor jeg har kunne vente.
I morgen kommer jeg nok til at teste igen. Håber inderligt at der kommer en positiv test ud af det. Ellers bliver jeg bare som du, skuffet en gang til.

Anmeld

7. november 2011

babysteps

Negativ - bragende negativ

Har længere intet håb. Føler mig så nede!

Anmeld

7. november 2011

Camillos

babysteps skriver:

Herfra! Århh... det er da også strengt!!!! At den viser posetiv! FØLER virkelig med dig. Hvis du har brug for en at snakke med så skriv endelig til mig. !! 

Anmeld

7. november 2011

Anonym trådstarter

babysteps skriver:

åh det er jeg rigtig ked af at høre! 

Jeg har ikke testet endnu... min kæreste sagde til mig igår at han kan se hvor meget det hele går mig på med først positiv og så negativ, så han sagde at jeg måtte love ham at jeg først tester når jeg er 4+0... og der er på onsdag... for han synes ikke jeg skulle gå her og blive skuffet hver dag... 

så jeg har lovet ham at jeg først tester på onsdag! 

jeg aner derfor ikke endnu om jeg er købt eller solgt... 

jeg vågende med mens smerter i morges, og tænkte at nu var løbet da kørt... men nu er de smerter fuldstændig væk  og kvalmen er kommet tilbage for fulde styrke! 

så jeg er virkelig et stort spørgsmåls tegn... 

jeg lover at opdatere på onsdag. 

og så længe din mens ikke er kommet endnu, håber jeg virkelig at du også kan få en positiv overraskelse om et par dage!

Forresten, hvad mener du med at vi nok bare har været heldige med den første positive test? altså at vi begge to har taget en test som var ekstra følsom eller hvad? 

Anmeld

7. november 2011

babysteps

God aftale i har indgået jer, for man kan virkelig teste sig fuldstændig skør (har jeg selv gjort)

Har så mange niv og jag i underlivet, ømme bryster og så lugter min udflåd meget sødligt-plejer det ikke!! (ulækkert I know)

Men testene viser negativ, så nok bare min krop, der gør sig klar til mens

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.