hvad skal jeg tro?!?!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

34.757 visninger
61 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. november 2011

Anonym trådstarter

Jeg testede igår morges svagt positivt (meget svag streg, men den VAR der!) 

Jeg skal efter beregningerne være 3+5 idag. 

Men her til morgen tog jeg en ny test og den er fuldstændig negativ.. ikke engang så meget som en skyggestreg kommer der frem... 

Jeg var på wc umiddelbart lige bagefter og da jeg tørrede mig kom der en masse helt hvidt "udflåd" ud.. der var virkelig en del!  sådan helt yougurt agtigt  hvad kan det mon være?????? 

Jeg har jag og niv i underlivet og rigtig meget kvalme og mundvand... var igår flere gange tæt på at kaste op! 

Men jeg er vildt forvirret nu... ER JEG GRAVID ELLER EJ???? 

Nogle der har prøvet noget ligende? Altså at teste positivt, så negativ men hvor i så alligevel var gravide??? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2011

Camillos

Anonym skriver:

Men her til morgen tog jeg en ny test og den er fuldstændig negativ.. ikke engang så meget som en skyggestreg kommer der frem... 

Jeg var på wc umiddelbart lige bagefter og da jeg tørrede mig kom der en masse helt hvidt "udflåd" ud.. der var virkelig en del!  sådan helt yougurt agtigt  hvad kan det mon være?????? 

Jeg har jag og niv i underlivet og rigtig meget kvalme og mundvand... var igår flere gange tæt på at kaste op! 

Nogle der har prøvet noget ligende? Altså at teste positivt, så negativ men hvor i så alligevel var gravide??? 

Hvis du ikke er længere henne end 3+5 og har testet posetiv den ene dag og negativ den anden , og du ikke har blødt eller noget lignende Burde du være gravid men koncentrationen har ikke været lige så god i 2 test som i første. 

Synes du skal vente et par dage, men hvis den var posetiv igår, mon så ikke der er en lille spire på vej 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Hvis du ikke er længere henne end 3+5 og har testet posetiv den ene dag og negativ den anden , og du ikke har blødt eller noget lignende Burde du være gravid men koncentrationen har ikke været lige så god i 2 test som i første. 

Synes du skal vente et par dage, men hvis den var posetiv igår, mon så ikke der er en lille spire på vej 

uh det håber jeg virkelig! 

Men du tror altså at jeg godt kan være gravid trods den pænt negative test idag? 

Jeg ved godt at jeg ikke er særlig langt henne hvis det er jeg er gravid, men jeg troede bare at når man først har fået en positiv test, så kunne den ikke gå hen og blive negativ med mindre der ingen graviditet var... 

er bare så forvirret og ked af det lige nu... 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

andre som måske kan hjælpe mig lidt??? 

Anmeld

5. november 2011

Bak

Anonym skriver:

andre som måske kan hjælpe mig lidt??? 

Jeg tror også desværre, at eneste løsning er at vente et par dage og så teste igen. Men der er da helt klart stadig håb for at du er gravid Krydser fingre for dig! 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

anbo skriver:

Jeg tror også desværre, at eneste løsning er at vente et par dage og så teste igen. Men der er da helt klart stadig håb for at du er gravid Krydser fingre for dig! 

hmm ja jeg må nok bare bide min utålmodighed i mig, og vente med at teste indtil mandag igen... det er bare møg svært at gå her og vente i uvisheden... 

Jeg har heldigvis ingen tegn på at mens skulle dukke op lige foreløbig. så det tager jeg da som et godt tegn 

Men jeg undrer mig virkelig bare over at testen er så mega negativ idag når den var svagt positiv igår.... 

ved du om teste kan vise positivt uden man er gravid??? 

har søgt og søgt på google, men jeg synes ikke jeg finder nogle gode svar... 

derfor tænkte jeg at nogle af jer herinde måske havde prøvet det samme 

Anmeld

5. november 2011

Bak

Anonym skriver:

hmm ja jeg må nok bare bide min utålmodighed i mig, og vente med at teste indtil mandag igen... det er bare møg svært at gå her og vente i uvisheden... 

Jeg har heldigvis ingen tegn på at mens skulle dukke op lige foreløbig. så det tager jeg da som et godt tegn 

Men jeg undrer mig virkelig bare over at testen er så mega negativ idag når den var svagt positiv igår.... 

ved du om teste kan vise positivt uden man er gravid??? 

har søgt og søgt på google, men jeg synes ikke jeg finder nogle gode svar... 

derfor tænkte jeg at nogle af jer herinde måske havde prøvet det samme 

Den kan vist blive falsk positiv, hvis den ligger i længere end de fem minutter, men ellers kender jeg ikke så meget til det. Er først selv lige gået igang med pb Og ellers kan der jo godt være forskellige urinkoncentrationer af hcg fra dine to tests. Den skal vist være 25 ( kan ikke huske enheden) før en test kan påvise graviditet. Men hav tålmodighed og nyd spændingen 

Anmeld

5. november 2011

Anonym

Anonym skriver:

JEg har lige prøvet det samme.. Testede positiv 28 oktober men har teatet negativ siden:-( 

Fik taget blodprøver hos lægen og venter nu på svar får jeg nok mandag. Kan godt følge dig i der er lang tid til mandag..

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

anbo skriver:

Den kan vist blive falsk positiv, hvis den ligger i længere end de fem minutter, men ellers kender jeg ikke så meget til det. Er først selv lige gået igang med pb Og ellers kan der jo godt være forskellige urinkoncentrationer af hcg fra dine to tests. Den skal vist være 25 ( kan ikke huske enheden) før en test kan påvise graviditet. Men hav tålmodighed og nyd spændingen 

ja jeg prøver at væbne mig med tålmodighed...  det er nok bare ikke lige min stærke side.... 

hov, forresten så kan jeg fortælle at den svage streg igår kom inden for de 5 min. Så derfor var jeg jo helt overbevist om at den var god nok... Viste den til min kæreste som også sagtens kunne se stregen... og vi blev begge to vildt glade... men idag er vi da godt nok lidt mere skeptiske... 

Anmeld

5. november 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

JEg har lige prøvet det samme.. Testede positiv 28 oktober men har teatet negativ siden:-( 

Fik taget blodprøver hos lægen og venter nu på svar får jeg nok mandag. Kan godt følge dig i der er lang tid til mandag..

ja det føles virkelig som om der er en evighed til mandag.... 

Jeg håber at din blodprøve viser et rigtig flot positivt resultat! 

og at min test gør ligeså! 

gad vide om jeg også kan gå til min læge og få sådan en blodprøve? 

er du gået over tid eller hvordan? jeg tror nemlig ikke at min læge vil gå med til det, når jeg ikke engang er over 4+ endnu... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.