Hvor blev den nu af??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

grinny

Jeg får jo stress af alt det der sker herinde  

Aner ikke hvad der sker, men så lige du var gravid.. såå.. 

TILLYKKE 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Darling<3

M (: skriver:

Ja, man går lidt i panik ved tanken om den mulige afslutning på dette skønne site.. 

Hvor skal vi dog gå hen og få svar på alle vores spørgsmål, få en hyggelig snak midt om natten, vise billeder, og i det hele taget bruge al vores fritid, hvis vi ikke kan gå herind??

Ja det gør man virkelig!!:/ Jamen hvis baby.dk lukker og slukker, så har jeg ihvertfald ikke andre steder at "gå" hen, gider ikke de andre sider der findes!! Men hvis det skulle ske, så må jeg jo komme til Jylland så vi kan snakke om alt og ingenting

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

grinny skriver:

Jeg får jo stress af alt det der sker herinde  

Aner ikke hvad der sker, men så lige du var gravid.. såå.. 

TILLYKKE 

Der sker en masse herinde Men tak søde

Anmeld

1. november 2011

camillakrath

Honey<3 skriver:

Det er også super hyggeligt og spændene at følge folk's graviditeter Min må du gerne følge)

Taaak

Anmeld

1. november 2011

Simon's moar <3

Honey<3 skriver:

Nå i lækre girls

Skal vi ikke bare sige at nu har vi fået snakket tingene igennem og er blevet enige om at støtte op om et skønt baby site fremover??

Nu lyder jeg måske som om jeg skal bestemme det hele, hvilket jeg bestemt ikke skal, men kan vi ikke bare kæmpe og gøre vores for at her er rart at være?? Er man uvenner med nogle, så klar det over PB, opret ikke tråde om gamle brugere og sidst - snak ordenligt til hinanden

Jeg vil ikke miste mit baby-hjem

Nååååårh ja, siden at baby.dk måske lukker og jeg her igennem har fået mange gode bekendtskaber , så har jeg da lige en hemmelighed som jeg vil dele, mens vi stadig er her ---------

JEG SKAL VÆRE MOAR

Og så skal jeg til jobsamtale imorgen

Tillykke med bebs  
Håber ikke baby.dk lukker, for så kan vi nysgerrige jo ikke følge med i din graviditet og se din guldklump  

Anmeld

1. november 2011

Carl-Emil's mor

Kæmpe stort tillykke du søde menneske med din graviditet... Dernæst så har jeg da lige brækket mig noget så gevaldigt over de usle kommentarer folk har smidt af herinde om røvslikkeri mm , det er dog det mest usmagelige!!! Jeg håber vi kan få ryddet ud i alle de negative personer der gemmer sig derude... Man må gerne tænke selv og se individet istedet for diagnosen! Det kunne folk tænke lidt over... Stort high-five til staff for deres kæmpe arbejde som jeg har oplevet tæt på!!!

Anmeld

1. november 2011

M (:

Honey<3 skriver:

Ja det gør man virkelig!!:/ Jamen hvis baby.dk lukker og slukker, så har jeg ihvertfald ikke andre steder at "gå" hen, gider ikke de andre sider der findes!! Men hvis det skulle ske, så må jeg jo komme til Jylland så vi kan snakke om alt og ingenting

Uh ha, det ville godt nok være trist - man bruger godt nok meget tid herinde..

Uh, synes nu du skulle komme til jylland under alle omstændigheder 

Anmeld

1. november 2011

Muffin_girl

Honey<3 skriver:

Nu er jeg forvirret...

Den nye tråd, om den vigtigste tråd her på baby - hvor pokker er den henne??

Jeg er blevet citeret af 2 derinde, men jeg kommer ikke ind i tråden og kan ikke se den under de indlæg jeg har skrevet i som de seneste?

Hjælp mig lige piger, er den blevet slettet eller skal jeg søge læge??

Tillykke med graviditeten Det er da dejligt..

Hvad pokker sker der herinde ? Jeg har ikke været på og set det .. ??

Anmeld

1. november 2011

Isabella_mor

er det ikke ved at være på tide at droppe den snak om alt det der ikke foregår og hvad der foregår af "hemmelige" ting.. 

og så bruge sitet til det det er her for.. at skabe en rar og dejlig babyside for alle os der er interesserede i at være her... 

og så evt få lukket de tråde som kan få relevans til de "forbudte"samtaler... fordi at det er der ligesom blevet kogt nok smagsløs suppe på... MOOVE OOOON.... 

KYS 

Anmeld

1. november 2011

Darling<3

Simon's moar <3 skriver:

Tillykke med bebs  
Håber ikke baby.dk lukker, for så kan vi nysgerrige jo ikke følge med i din graviditet og se din guldklump  

Tak Nej, det ville være super skod hvis denne dejlige side måtte lukke ned!! Vil jo også gerne have nogle af jer dejlige piger med mig, igennem min graviditet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.