Carina1977 skriver:
Ja du siger noget der. Jeg vil i hvert fald tage en god snak med min søn, når han kommer hjem igen på søndag. Han er hos sin far lige nu 
Men jeg ER bare så splittet, for han er så glad for sin klasse, men ikke sin skole.
Men hvis han vil skifte skole, så lytter jeg bestemt også, og reagerer udfra det. Det er jo ham der skal i skole hver dag, og ikke jeg.
Nu er jeg aldrig selv blevet mobbet, men jeg kan sagtens forestille mig, hvilket mareridt det må være. Jeg griber selvfølgelig til handling.....han skal absolut ikke frygte at komme i skole, og han skal ikke rende rundt med alle de her tanker inde i hans lille hoved 
Jeg bliver nødt til at fortælle dig hvordan jeg har oplevet noget der mindre om det du vil gøre og det blev meget værre af det..
Startede i 6 klasse drengene mobbede mig med at jeg var tyk, grim og dum og kunne ikke finde ud af noget.
Min far tog kontakte til klasselæren, der så snakkede med drengene, det gjorde så bare at de dagen efter i den første pause begyndte at skubbe til mig og se om de kunne sparke benene væk under mig.
Dette gjorde at min far kontakte lederen af skolen, der så havde en snake med drengene, de lovede at holde op, men nej ugen efter fik de sparket benene væk under mig og jeg endte med at de sparkede mig i ryggen.
Min far kontakte således skole plus forældre og der var en lang snak hvor de undskyldte igen. Men det stoppede ikke, nu tog de bare mine ting fra min taske f.eks en opgave vi skulle aflevere og rev den i stykker, eller smadret mine disketter. sådan stod det på indtil i 9 klasse var slut, så kom jeg på efterskole, det bedste jeg har gjort. Set tilbage nu, ville jeg klart have flyttet skole. Jeg valgte ligelede at læse HHX 1½ time fra hvor jeg boede selvom jeg kunne læse det 20 min fra hvor jeg boede, men ville ikke ned til de drenge igen.
Jeg snakker ikke med nogen af dem og vil aldrig komme til det.