wamse skriver:
Først og fremmest skal du give din dejlige søn en stor kram fra mig, og fortæl ham at han ikke er alene, og det er ikke ham den er gal med 
Jeg blev selv mobbet i 6 år i folkeskolen, og ingen gjorde noget som helst
Jeg prøvede noget lignende med min søn, hvor hele klassen stort set blev tyraniseret af en dreng. Der var foskellige episoder, hvor drengen den ene gang, gav min søn en knytnæve i hovedet, og min søn fik hjernerystelse
Jeg talte med lærerne, lederen og forældre, der alle lovede bod og bedring. Det kulminerede en dag, hvor min søn ringede hjem fra skolen, og han græd helt vildt. Hele frikvarteret havde denne dreng jagtet min søn, og til sidst havde skubbet til min søn mens de løb, så han havde voldsomme hudafskrabninger. Efterfølgende sparkede knægten min søn mens han lagde ned.
Jeg kørte ind på skolen, og tog min søn i hånden. og marcherede(det gjorde jeg sgu med stil) ing på lederen kontor. Jeg fortalte ham, at fra dags dato var min søn udmeldt fra deres skole, og at alt rummelighed var slut fra min side
Min søn var lettet derefter
Super mor du er 
Det var nemlig helt sikkert det rigtige du gjorde. Det er nok også sådan det ender her, for jeg frygter godt nok at det her bare fortsætter 
Men jeg kan jo håbe på det bedste 
Endnu en der er blevet mobbet....det bliver sgu mere og mere skræmmende, og giver mig en fornemmelse af, at det enten er meget svært at komme til livs, eller at skolerne bare vender det blinde øje til.
Det er så skrækkeligt sådan noget 
Her har det eskaleret over en kort periode...i starten var det små kommentarer omkring hans udseende, og nu er det så samtidig gået over i det mere fysiske. Og det får bestemt mine alarmklokker til at ringe. Det begynder at minde så frygteligt meget om dengang min lillebror blev mobbet. Der var der også kun et par stykker der var efter ham til at starte med, men det endte ud med at der til sidst var 20-30 elever der var på nakken af ham....kaldte ham grimme ting, slog ham, kastede sig over ham og rev hans tøj i stykker. Det var virkelig voldsomt. Min lillebror var så præget af det, at han gik til samtaler ved skole-psykologen. Så langt skal det bare ikke gå her....derfor gør jeg noget ved det NU.