Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lio

lucas<3 skriver:

jeg lavede en dabat om det for et stykke tid siden og det skulle jeg ALDRIG ha gjordt. tror den kom op på 20 sider og folk blev hurtig sure.. så jeg tiger bare stille

Jeg kan godt mærke hvad du mener, der kom hurtigt nogle indlæg hvor vedkommende ikke brød sig om tråden men håber folk forstå det ikke handler specifikt om navne herfra og navne til de små kære.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

LilleLene

lailamik skriver:

Helt sikkert Justinus ...hoooold da op jeg synes at det er grimt!! Prøv liiige og tænk, en sød lille en og så sige "ahhh nurle burle lille Justinus" og så er der mange der hedder det her på Færøerne  

Så har jeg også hørt noget så uopindtsomt som et søskende par der hed Peter Hans og Hans Peter  jeg synes bare det er for synd ..

Jeg kender et søskende par der hedder Mathina og Manitha samme bogstaver bare byttet om på rækkefølgen

Forstår ikke hvis deres mor kan holde styr på det, mine forældre/bedste kan ikke engang finde ud af min søs og mit navn
Henriette og Helene

Anmeld

28. oktober 2011

lio

LilleLene skriver:

Jeg kender et søskende par der hedder Mathina og Manitha samme bogstaver bare byttet om på rækkefølgen

Forstår ikke hvis deres mor kan holde styr på det, mine forældre/bedste kan ikke engang finde ud af min søs og mit navn
Henriette og Helene

Sjovt, da jeg var lille synes jeg det var smart

Jason og Josie

synes jeg lød godt sammen men nu hvor jeg r voksen er jeg ikke til det der jing yang navne

Anmeld

28. oktober 2011

lucas<3

Qoco skriver:

Jeg kan godt mærke hvad du mener, der kom hurtigt nogle indlæg hvor vedkommende ikke brød sig om tråden men håber folk forstå det ikke handler specifikt om navne herfra og navne til de små kære.

nemlig os det jeg mente.. men forstår dig godt. 

Anmeld

28. oktober 2011

lailamik

LilleLene skriver:

Henriette og Helene

Oh dear.. synes altså det er ikke forkert at tænke 

hahah kender til det har en søster der hedder Kara og to halvsøskende der hedder Aron og Sara, hold da op der bliver råbt når vi alle sammen er sammen selv om Laila og Aron ikke rigtigt hører hjeemme der

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Alfons er heller ikke så heldigt 

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Wimmie skriver:

Alfons er heller ikke så heldigt 

ej, det er faktisk et sjovt navn... "Hej Pimp"

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

28. oktober 2011

Fru Nielsen

Jeg bor i en by der hedder LEM!

Haha, kan i lige se hvis købmanden her i byen hed HANS LANGE!

Så når lastbilchuføren fik hans order seddel over hvor han skal køre hen de forskelige dage vil der på hans seddel stå

HANS LANGE LEM!!!!

Ja okay, en smule plat.... Men hva det er vel fredag....

Anmeld

28. oktober 2011

Ansemusen

Vil heller ikke såre nogen. Men er ganske sikker på at ingen herfra har en Brynjolf

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.