Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

27. december 2011

Ayasmor

Ved ikke om det er decideret grimt, men specielt er det ihvertfald.

Dagny Maren

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. december 2011

FrkZier

Qoco skriver:

hehe.. den med lufthavnen er lidt farlig... :-P

det var seriøst det første jeg tænkte - og ondskabsfulde mig begyndte bare at grine helt ustyrligt (pigen var der ikke) .. overvej lige situationen hvor nogen skal kalde på denne pige et sted hvor man bliver anholdt for at sige bombe.. synes det er tragikomisk, og har virkelig svært ved ikke at smågrine..

Anmeld

27. december 2011

lio

k skriver:

det var seriøst det første jeg tænkte - og ondskabsfulde mig begyndte bare at grine helt ustyrligt (pigen var der ikke) .. overvej lige situationen hvor nogen skal kalde på denne pige et sted hvor man bliver anholdt for at sige bombe.. synes det er tragikomisk, og har virkelig svært ved ikke at smågrine..

det er lidt vildt alligevel...

Anmeld

27. december 2011

DitteFisk

Hehehe

Jeg havde en gang en lærer, der hed Bernt Balle .. uuf

Og så kan man i øvrigt også hedde Gunløg! ... wtf

Anmeld

27. december 2011

Ansemusen

Brunsthilde

Anmeld

27. december 2011

sandratobias

schonert skriver:

jeg kan ikk li tobias få hvis man siger det langsomt og i stavelser, og over sætter det fra englesk til dansk ville det være til at vær en røv, hvis i forstår hvad jeg mener ..

Har selv en Tobias.. Når han ikk høre efter er han en Tob-i- as.. Det er mega grinern, for så kan han godt høre (for det meste) 

Anmeld

28. december 2011

FrkZier

da jeg fortalte min mor jeg var gravid sagde hun - loooov mig du ikke kalder den for gunhild, jeg NÆGTER at stå nede i føtex og kalde på en Gunhild..

:p

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.