Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.
har i hadenavne og vil i dele?
Navn: Albertus
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stjernestoev skriver: Det vil jeg slet ikke udtale mig om herinde. Gider ikke at såre nogen pga. et navn, og jeg ville da selv blive ked af det, hvis nogen synes mit navn var grimt
Det vil jeg slet ikke udtale mig om herinde. Gider ikke at såre nogen pga. et navn, og jeg ville da selv blive ked af det, hvis nogen synes mit navn var grimt
Jeg er med på den her..
Personligt er jeg total ligeglad om man kan li mine børns navne, men ved at man bliver rigtig såret ved det.. Så det holder jeg mig fra herinde
Qoco skriver: "Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men..."
"Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men..."
Så lad være
Nu er det ikke specefikt navne som i kender folk har givet deres børn, det kunne være et navn man havde hørt i et blad eller set en gammel mand hede, synes det er rigtig ærgeligt man ikke tør stå frem med sin mening herinde, det er navnet det drejer sig om og ikke evt. personer som selv hedder det lige herinde.
Når folk herinde laver en tråd om et navn de ønsker er det lidt atrveligt at sige ad, kender en klam mand der hedder så, det her er en tråd hvor man har mulighed for at "her er en navn jeg ikke kan lide" uden andre skal tage det personligt.
Så lad vær at lave en inlæg, hvis du ikke vil svare på emnet.
Qoco skriver: Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn. har i hadenavne og vil i dele? Navn: Albertus
ifeta prøv at tænk når præsten så siger Jeg døber dig (i feta) det kommer til at lyde ulækkert
maria_wt skriver: Jeg er med på den her.. Personligt er jeg total ligeglad om man kan li mine børns navne, men ved at man bliver rigtig såret ved det.. Så det holder jeg mig fra herinde
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128