Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lio

maria_wt skriver:

Jeg er med på den her..

Personligt er jeg total ligeglad om man kan li mine børns navne, men ved at man bliver rigtig såret ved det.. Så det holder jeg mig fra herinde

Hvorfor drejer du den om på dine børns navne? det handler ikke om navne herinde fra, og hvorfor kommentere emnet hvis du ikke vil være med?

synes ærlig talt det er rigtig teenagepige-gruppe tarveligt af jer at rotte jer sammen og sige noget jeg forstår som "jeg/vi er for god/e til det her, men ikke fordi jeg er bange for nogen ikke kan lide mit navn"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

1012lmp

Min veninde har arbejdet med en som fik en søn..

De hed bærer til efternavn...

Drengen kom til at hedde Aske Bærer.... Ved godt det ikke staves som det rigtige men når man siger det...

Ej det synes jeg simpelthen er for synd!

Anmeld

28. oktober 2011

LilyMarleen

Svend...........

Jeg fatter det simpelthen ikke! Nej hvor er det bare grimt. 

Måske er det fordi at jeg forbinder det med Svend Sved

Freya og Alexander er nogen navne jeg syntes er fantastisk smukke, men det er der jo sikkert mange andre der ikke syntes. Og det er også OK !! 

Anmeld

28. oktober 2011

lio

LilleLene skriver:

ifeta

prøv at tænk når præsten så siger

Jeg døber dig (i feta) det kommer til at lyde ulækkert

ja det lyder lidt sjovt, har faktisk hørt at man kan hedde noget som på andre sprog betyder Lort, det er lidt sært at tænke over.

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

Qoco skriver:

Så lad vær at lave en inlæg, hvis du ikke vil svare på emnet.

Jeg svarede på dit indlæg, og jeg synes ikke du skal bestemme hvad jeg skriver, da jeg absolut ikke talte grimt.

Anmeld

28. oktober 2011

lio

LilyMarleen skriver:

Svend...........

Jeg fatter det simpelthen ikke! Nej hvor er det bare grimt. 

Måske er det fordi at jeg forbinder det med Svend Sved

Freya og Alexander er nogen navne jeg syntes er fantastisk smukke, men det er der jo sikkert mange andre der ikke syntes. Og det er også OK !! 

jeg tænker Svend, Knud og Valdemar, og det er kun Valdemar som nu er et hit. (forstå jeg godt)

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

Qoco skriver:

Hvorfor drejer du den om på dine børns navne? det handler ikke om navne herinde fra, og hvorfor kommentere emnet hvis du ikke vil være med?

synes ærlig talt det er rigtig teenagepige-gruppe tarveligt af jer at rotte jer sammen og sige noget jeg forstår som "jeg/vi er for god/e til det her, men ikke fordi jeg er bange for nogen ikke kan lide mit navn"

Der har bare før været indlæg omkring "grimme navne", hvor nogen blev rigtig kede af det. Det er altså derfor jeg bliver lidt "øv", men det kunne du jo ikke vide

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Stjernestoev skriver:

Jeg svarede på dit indlæg, og jeg synes ikke du skal bestemme hvad jeg skriver, da jeg absolut ikke talte grimt.

Jeg bestemmer ikke og har ikke sagt du taler grimt, synes bare ikke om at man skriver et indlæg for at fortælle man ikke vil skrive.

Anmeld

28. oktober 2011

maria_wlt

Qoco skriver:

Må man kun være med hvis man synes godt om indlægget?? Der skår ingen steder at man ikke må komme med sin mening

Kald os bare teenager, men nu er det jo ikke os der vil sige noget grimt om navne der faktisk er børn der hedder..

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Qoco skriver:

Nu er det ikke for at svine andres navnevalg til, men igennem livet støder jeg selv på mange personer med et navn hvor jeg tænker "Argh... det er sku en klamt navn" for at bløde lidt op så kan man evt. suplere med ens ynglingsnavn.

har i hadenavne og vil i dele?

Navn:  Albertus

Puha, der er virkelig mange navne fremme lige nu som jeg synes er hæslige, og jeg kommer uden tvivl til at ramme/såre nogen hvis jeg nævner dem 

Men derudover så ville det virkelig være en skam at kalde sine to sønner for Janus og Jokum 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.