Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lio

Misselbek skriver:

Mynte, Suna (Anus bagfra) :p ..

Det nok de navne jeg synes er direkte forfærdelige

Kender en fyr, som havde en kæreste der ville kaldes Lana, det ville fyren ikke... (læs det bagfra)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Wimmie

Fru Nielsen skriver:

Haha, ja det er synd for Skjern.... Godt vi ikke er derfra!!

Nemlig!

Må jeg spørge om du er i familie med nogen der hedder "Black" til efternavn ? Fra Lem-området?

(Sorry - off topic   )

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Wimmie skriver:

Jepper, jeg arbejder ved posten og vi ser dagligt mange sjove navne; både byer, veje og personer 

Pikhede og Bøssemarken er bare et par stykker.
Og hvis man slår "Mette Vuns" op på De Gule sider, så er der faktisk én i Nibe med det navn  

ej hvor sjovt.. Mette Vuns....   hehe....

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Qoco skriver:

Kender en fyr, som havde en kæreste der ville kaldes Lana, det ville fyren ikke... (læs det bagfra)

Læses  Bagfra, høhø...giver ellers god mening alt taget i betragtning 

Anmeld

28. oktober 2011

Mor til Mike

Qoco skriver:

Hahahahh! omg

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Wimmie skriver:

Læses  Bagfra, høhø...giver ellers god mening alt taget i betragtning 

Hov ja, hehee.... den havde jeg ikke selv fanget.

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Sofia skriver:

HA !!! Ja det ville virkelig være en skam - og lidt sjovt

Mobbe-garanti 

Anmeld

28. oktober 2011

tithi

norenberg skriver:

Gik på kursus med en Lolita og hold da op et navn at vælge til sig barn...

Jeg har et familiemedlem der hedder Lola. Jeg har så et andet familiemedlem, som er blevet gift ind i familien, han er latinamerikaner. En dag fortæller ham om at i hans kultur er det kutyme at man sætter -ita på navnet når man tiltaler en kvinde man holder af, og self bruger han eksemplet lolita, vi var alle flade af grin, og han forstod ikke hvorfor. Da vi forklarede ham hvad vi i danmark bruger navnet lolita i sammenhæng med blev han meget flov og rød i hovedet (det skal hertil siges at Lola er hans svigermor)

Anmeld

28. oktober 2011

lio

tithi skriver:

Jeg har et familiemedlem der hedder Lola. Jeg har så et andet familiemedlem, som er blevet gift ind i familien, han er latinamerikaner. En dag fortæller ham om at i hans kultur er det kutyme at man sætter -ita på navnet når man tiltaler en kvinde man holder af, og self bruger han eksemplet lolita, vi var alle flade af grin, og han forstod ikke hvorfor. Da vi forklarede ham hvad vi i danmark bruger navnet lolita i sammenhæng med blev han meget flov og rød i hovedet (det skal hertil siges at Lola er hans svigermor)

Det gør de også i min kærestes fam. de er fra Sydamerika  det ødelægger bare mit navn synes jeg hedder Bianca = Biancita

Anmeld

28. oktober 2011

tithi

Qoco skriver:

Det gør de også i min kærestes fam. de er fra Sydamerika  det ødelægger bare mit navn synes jeg hedder Bianca = Biancita

Ja det lyder ikke altid lige godt, men det er jo kærligt ment

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.