Det grimmeste navn du har hørt?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

lio

Stjernestoev skriver:

Der har bare før været indlæg omkring "grimme navne", hvor nogen blev rigtig kede af det. Det er altså derfor jeg bliver lidt "øv", men det kunne du jo ikke vide

Nej det kunne jeg ikke, men jeg havde tænkt at nogen kunne tage det personligt, derfor lod jeg titlen hede noget som nogen på forhånd vidste de ikke ville være en del af, men som sagt handler det ikke ikke specifikt om navne man kender herfar eller til børn man kender men navne man f.eks. engang læste i en bog eller lign. Netop ikke herfra da jeg ikke synes det skal have et personligt indtryk.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

lisesp83

Wimmie skriver:

Puha, der er virkelig mange navne fremme lige nu som jeg synes er hæslige, og jeg kommer uden tvivl til at ramme/såre nogen hvis jeg nævner dem 

Men derudover så ville det virkelig være en skam at kalde sine to sønner for Janus og Jokum 

Ej haha . Ja lige den sammensætning er måske ikke for god

Anmeld

28. oktober 2011

Stjernestoev

Qoco skriver:

Nej det kunne jeg ikke, men jeg havde tænkt at nogen kunne tage det personligt, derfor lod jeg titlen hede noget som nogen på forhånd vidste de ikke ville være en del af, men som sagt handler det ikke ikke specifikt om navne man kender herfar eller til børn man kender men navne man f.eks. engang læste i en bog eller lign. Netop ikke herfra da jeg ikke synes det skal have et personligt indtryk.

Okay

Anmeld

28. oktober 2011

lio

maria_wt skriver:

Må man kun være med hvis man synes godt om indlægget?? Der skår ingen steder at man ikke må komme med sin mening

Kald os bare teenager, men nu er det jo ikke os der vil sige noget grimt om navne der faktisk er børn der hedder..

Igen, det handler ikke om navne til børn så lad vær at gøre det personligt. Alle må deltage men hvorfor kun deltage for at skrive man ikke vil deltage??? du kan jo bare lade vær og det vil jeg da respektere.

Anmeld

28. oktober 2011

Carl-Emil's mor

Qoco skriver:

Hvorfor drejer du den om på dine børns navne? det handler ikke om navne herinde fra, og hvorfor kommentere emnet hvis du ikke vil være med?

synes ærlig talt det er rigtig teenagepige-gruppe tarveligt af jer at rotte jer sammen og sige noget jeg forstår som "jeg/vi er for god/e til det her, men ikke fordi jeg er bange for nogen ikke kan lide mit navn"

Undskyld hvem er det der kører det over på teenager opførelse?? 

ALLE må svare på ALT herinde ligegyldigt om de er enige eller ej.. Kan man ikke klare at folk siger de ikke vil svare på spørgsmålet så må man jo ignorer det eller lade være med at oprette et emne?

Hvis folk svare på andet end det jeg har oprettet et emne om så henviser jeg fint folk til at jeg gerne vil tage debatten som de bringer op i en anden debat end den jeg har oprettet...

Men du bor altså i DK aka et frit land så vi må alle sige hvad vi mener  

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Höör skriver:

ALLE må svare på ALT herinde ligegyldigt om de er enige eller ej.. Kan man ikke klare at folk siger de ikke vil svare på spørgsmålet så må man jo ignorer det eller lade være med at oprette et emne?

Hvis folk svare på andet end det jeg har oprettet et emne om så henviser jeg fint folk til at jeg gerne vil tage debatten som de bringer op i en anden debat end den jeg har oprettet...

Anmeld

28. oktober 2011

norenberg

Gik på kursus med en Lolita og hold da op et navn at vælge til sig barn...

Anmeld

28. oktober 2011

lio

Höör skriver:

Jeg henviser til du tager debatten op et andet sted end min debat om navne.

Anmeld

28. oktober 2011

Wimmie

Undskyld mig, men kan vi ikke for en gangs skyld holde tråden til emnet inden den kører helt af sporet.

Deltag eller lad være... og opret evt. en anden tråd hvor man snakker om ikke at såre andre ved at nævne grimme navne 

Ja, alle må deltage i lige den tråd de gerne vil, men det er lidt generende for os der gerne vil holde os til emnet at vi skal igennem en masse ping-pong diskussioner først 

Anmeld

28. oktober 2011

LilleLene

Qoco skriver:

ja det lyder lidt sjovt, har faktisk hørt at man kan hedde noget som på andre sprog betyder Lort, det er lidt sært at tænke over.

syntes også man skal tænke på hvad navne kan rime på
fx
Janus
Sisse
Nick

Barnet kan så nemt blive mobbet med deres navn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.