Gavepriser til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. oktober 2011

millesofie

800-1000 kommer vi nok op på

men det er aldrig ens og tit finder jeg ting brugt

vi har også fødselsdage lige op af jul så de er regnet halt med

det er heller ikke ens beløb ungerne får for, jeg køber hvad de har brug for og det de ønsker sig og det er jo aldrig ens priser så den ene kan få for 500 og den anden for 1000 og næste gang er det måske omvendt

og har jeg så fundet noget brugt så er beløbs forskellen meget tit meget stor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. oktober 2011

Tullemor82

har stemt 500 da det ca er det jeg er endt på i år, i indkøbspris altså, men eftersom bunken blandt andet indeholder LEGO købt med -40% i bilka i august (har de hvert år, bare et tip ) så har det en langt højere værdi

Jeg starter altid omkring bilkas lego udsalg i august på den måde bliver udgifterne til julegaver og pakkekalenderen fordelt

Anmeld

28. oktober 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

har stemt andet... Nu er de jo kun 3 måneder til jul..... Men det kommer skam an på hvad de ønsker sig....

Ikke for at stresse dig, men der er altså under 2 måneder til jul

Anmeld

28. oktober 2011

Laulund87

Nok omkring 400 kr

Det er så med rabatten på 25% der er i Toys'R'us på søndag

Anmeld

28. oktober 2011

-Sigrid-

kamtok skriver:

Du har så ret - og endda mindre end 2 måneder 

Men jeg tror hun mener at hendes sønner (tvillinger) kun er 3 måneder gamle, og derfor ikke ønsker sig så meget 

Anmeld

29. oktober 2011

kamtok

-Sigrid- skriver:

Du har så ret - og endda mindre end 2 måneder 

Men jeg tror hun mener at hendes sønner (tvillinger) kun er 3 måneder gamle, og derfor ikke ønsker sig så meget 

Ja, det kan jo være

Puha, bliver helt svedt ved tanken om at det er om under 2 måneder, men glæææææder mig alligevel som et lille barn

Anmeld

29. oktober 2011

Clisolka

kamtok skriver:

Tidligere i tråden skrev hun, at hun mente tvillingerne 

Jeg regner med at vi kommer til at bruge omkring 500 kr.

Anmeld

29. oktober 2011

helle85

Maja84 skriver:

Jeg ville rigtig gerne høre hvor meget i giver jeres børn for, til jul, men også gerne fødselsdage. Synes dælme legetøj er dyrt, men vil heller ik skrue det for meget op, da vi allerede til næste år, har en mere at give gave til, og samtidig heller ikke vil overforkæle mine børn. Vil selvfølgelig også gerne høre hvorfor i giver de beløb i giver. Havde selv tænkt måske onkring 500 kr, da man ikke får meget for mindre men har man 2-3 børn løber det også hurtigt op

Hvad giver i for tøser

Anonyme svar tilladt, og hold gerne den gode tone, selvom man ikke er enige, i hvor meget man skal give for, til sine børn

jeg har stem andet da vi ikke har noget fast beløb

de få 2 til 3 gaver både til jul og fødselsdag oså få de hvad de ønsker sig og samtidig hvad vi har råd til.

Anmeld

29. oktober 2011

chael

Maja84 skriver:

Jeg ville rigtig gerne høre hvor meget i giver jeres børn for, til jul, men også gerne fødselsdage. Synes dælme legetøj er dyrt, men vil heller ik skrue det for meget op, da vi allerede til næste år, har en mere at give gave til, og samtidig heller ikke vil overforkæle mine børn. Vil selvfølgelig også gerne høre hvorfor i giver de beløb i giver. Havde selv tænkt måske onkring 500 kr, da man ikke får meget for mindre men har man 2-3 børn løber det også hurtigt op

Hvad giver i for tøser

Anonyme svar tilladt, og hold gerne den gode tone, selvom man ikke er enige, i hvor meget man skal give for, til sine børn

Uha, til jul kommer vi nemt op på 1000 kr pr. Barn.

Nu har vi så lige fået nummer 3, så spørgsmålet er om vi skulle sætte det lidt ned

Men vi tænker ærligt talt ikke så meget over hvad tingene koster, men mere hvad de ønsker sig. Og vi gør meget for at de får det meste. Men de får tilgengæld heller ikke til hverdag, så derfor har de gået længe og ventet på deres ønsker

*Camilla, der ælsker at købe gaver til ungerne

Anmeld

29. oktober 2011

Malthesmoar

Ca 500,- alt efter hva jeg syntes er en god gave

kan nogen gange være en super gave til 200,- og andre gange 800,-

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.