Gavepriser til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. oktober 2011

emsaroto

jeg giver ikke så meget. Oskar er så lille endnu at jeg ikke finder det nødvendigt. 
Dermed ikke sagt at han ikke skal mærke det er jul og det skal ikke forståes sådan at han aldrig får noget.

Men jeg finder det ikke nødendigt at gå ud og købe alverdens dyre ting, når knægten bliver glad for en bamse.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. oktober 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

men tak for infoen, hvis jeg skulle være tvivl..

Ja, det ville jo være noget værre rod at tro julen var en måned længere væk, tænk hvis man gik glip af anden (eller det man nu spiser) og hyggen med sine kæreste, sang og dans om juletræet osv.

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

kamtok skriver:

Mmmmmmm jeg ELSKER and :p

Vi har heller ikke købt noget til nogen endnu, og har ca. 17 stk. der skal købes til :/  Gid man stadig var på barsel, så man havde god tid

Den var også god - og der er rester til imorgen

Hold da op  Du har travlt hvis alle gaverne skal være unikke 

Anmeld

29. oktober 2011

twinny

kamtok skriver:

Ja, det ville jo være noget værre rod at tro julen var en måned længere væk, tænk hvis man gik glip af anden (eller det man nu spiser) og hyggen med sine kæreste, sang og dans om juletræet osv.

haha.. jaah, hvis man møder op med gaver d 24 jan..  

Anmeld

29. oktober 2011

kamtok

-Sigrid- skriver:

Den var også god - og der er rester til imorgen

Hold da op  Du har travlt hvis alle gaverne skal være unikke 

Det skal de selvfølgelig.. - så ja, lidt travlt har jeg vist  Men nægter at stresse over det, for så går pointen med at give gaver af - det er jo en glæde at skulle glæde andre med noget man har valgt at de skulle have

Mmmm... Aaaaaaand - osse mig - nuuuuu

Anmeld

29. oktober 2011

kamtok

Baby-støv skriver:

haha.. jaah, hvis man møder op med gaver d 24 jan..  

Ja, det ville altså være noget værre noget

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

kamtok skriver:

Det skal de selvfølgelig.. - så ja, lidt travlt har jeg vist  Men nægter at stresse over det, for så går pointen med at give gaver af - det er jo en glæde at skulle glæde andre med noget man har valgt at de skulle have

Mmmm... Aaaaaaand - osse mig - nuuuuu

Jeg har det på samme måde - så er ret lettet over at jeg har fundet ud af hvad de skal have (undtagen min far) 

Den er stadig varm? Og så med kartofler og den lækreste brune sovn til 

Anmeld

29. oktober 2011

kamtok

-Sigrid- skriver:

Jeg har det på samme måde - så er ret lettet over at jeg har fundet ud af hvad de skal have (undtagen min far) 

Den er stadig varm? Og så med kartofler og den lækreste brune sovn til 

Orh, så er du jo i god tid - gid det var mig

Mums ... Vi har også fået det 2 gange i løbet af kort tid - fordi jeg virkelig bare synes det er noget af det bedste i verden, det smager himmelsk (og heldigvis kan min søn og mand også godt lide det)..

Anmeld

29. oktober 2011

-Sigrid-

kamtok skriver:

Orh, så er du jo i god tid - gid det var mig

Mums ... Vi har også fået det 2 gange i løbet af kort tid - fordi jeg virkelig bare synes det er noget af det bedste i verden, det smager himmelsk (og heldigvis kan min søn og mand også godt lide det)..

Jeg har 5 personer jeg skal have købt til, så der skal ikke ligges hjernen så meget i blød dér - håber meget på at være færdig inden december, syntes allerede nu det er lidt besværligt at gå rundt i butikkerne 

Du er heldig  Min kæreste kan også godt lide det, og så dufter det dejligt, så det gør heller ikke noget 

Anmeld

29. oktober 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

har stemt andet da jeg regner med at ville se på hvad ønsket er og hvor rimeligt det er i forhold til hvad barnet vil med det..

ofte har legetøj jo en periode hvor det er nyt og spændende og så efter lidt tid bliver det bare lagt over i bunken og aldrig leget med igen...

Så alt efter hvad det er så er det enten at give gaven eller sige man giver et tilskud og så må de spare sammen af lommepengene hvis det er noget større...

Håber at kunne lære ham bedre økonomihåndtering end det jeg selv havde med mig da jeg flyttede hjemmefra....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.