Gavepriser til jeres børn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. oktober 2011

-Sigrid-

Tja, Krøllen er jo ikke født endnu, men regner også med at det bliver omkring 500 kr 

Det er hvad jeg fik da jeg var barn og regner med at det er et fint beløb til Dublo, gåvogn eller hvad "hun" nu lige skulle have lyst til  Nu hvor jeg er blevet ældre er gaverne blevet større, men jeg får ikke nær så meget i hverdagen som da jeg var lille, så tror det går lige op. Men jeg får mere nu her, især efter de gamle er blevet skilt 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. oktober 2011

Anonym

min ældste på 9 år får for over 1000, det er dyre ting han ønsker sig og min familie er meget lille så han får kun fra os og min mormor juleaften, så jeg syntes det er synd hvis han kun skulle pakke 2 gaver op juleaften

den yngste på 3 år får vel for omkring 500-100 nok mere de 500.

Anmeld

25. oktober 2011

katrine26

til vores egen dreng på 1 år for bare en lille ting..vi har nemlig en dejlig stor familie så han for rigtig meget. plus så har han fødselsdag her i nov hvor han også for rigtig meget så gider ikke bruge tons af penge denne jul..til nevøer og niecer holder vi den på 100 kr par barn..igen stor familie masser af gaver plus så har vi fundet ting de ønsker sig for det beløb..

Har også erfaret at børn er ligeglad om du har give en 20èr enner 300 kr bare det er noget de har ønsket sig eller som de syntes er sjov/fedt at have...

katrine26

Anmeld

26. oktober 2011

Silas&Mille

Har stemt andet...

Vi ved nemlig ikke endnu om vi selv køber noget til Silas til jul. Et er at økonomien ikke er særlig god, noget andet er han har fødselsdag i Januar så vi kan godt finde på at spare i julen og bruge lidt ekstra til fødselsdagen

Faren har godt nok bedt om at få et beløb han kan købe en gave for, det vil han nemlig rigtig gerne, så nu må vi se hvad vi når frem til. Men det ender nu nok med at vi køber et par gaver til ham, selv om han nok skal få masser af alle bedsterne og olderne 

Når han bliver ældre ender vi nok på omkring 1000-1500 til både jul og fødselsdag, alt efter hvilke ønsker han har. Men det er også beløb vi selv har været vant til at få gaver for da vi var børn (og gør det egentligt stadig )

Anmeld

28. oktober 2011

Kløver

Carina1977 skriver:

Haha ej...det har jeg sgisme ikke råd til  

Jeg har brugt 1 år på at spare op til det. Han har nemlig brug for en computer i forbindelse med skolen.....der er så meget der foregår over computer idag. Afleveringer foregår ofte over nettet....og øhmm en anden grund er at jeg gerne vil have MIN computer for mig selv  

Han bliver vildt overrasket, for han er slet ikke vant til store gaver. Det er også ekstra dejligt at give dem en stor gave, når de slet slet ikke forventer det.

Jeg synes da også dte er en super ide at give den i gave, da de jo får brug for dne alligevel, så sparer man jo i princippet en julegave hvis de skulle have en pc som skoletilbehør, og den ikke blevet givet som jule eller fødselsdagsgave

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

Her har kærestens datter fødselsdag på tirsdag og blir 4år og vi har købt en hello kitty cykel til 1200kr plus det løse hehe cykel kurv, cykel hjelm og ting til at sætte på hjulene  så det løber op, plus vi har købt en prinsesse kjole og et diadem hun kan ha på når vi fejre dagen hehe..

Plus at jeg ikk kunne styre mig så hun får os et par sko og en masse hårpynt og armånd osv fra H & M

Anmeld

28. oktober 2011

Kløver

nårh så er der en der bliver rigtig glad, håber hun får en dejlig dag. Så meget vil vi slet ikke give, ihvertfald ikke endnu, hvor han stadig er så lille,  vi tænkte mindre beløb, ca 500 til jul og 500 til fødselsdag, sådan generelt, og så give lidt hen af vejen når han får brug for det. men ja sætter måske beløbene lidt op, når han bliver ældre, hvor de får færre men større ting. og synes det er en god ide med cykel i gave, kunne jeg selv finde på, når de kommer til alder

banditten2011 skriver:

Her har kærestens datter fødselsdag på tirsdag og blir 4år og vi har købt en hello kitty cykel til 1200kr plus det løse hehe cykel kurv, cykel hjelm og ting til at sætte på hjulene  så det løber op, plus vi har købt en prinsesse kjole og et diadem hun kan ha på når vi fejre dagen hehe..

Plus at jeg ikk kunne styre mig så hun får os et par sko og en masse hårpynt og armånd osv fra H & M

Anmeld

28. oktober 2011

Kløver

SilasMor skriver:

Har stemt andet...

Vi ved nemlig ikke endnu om vi selv køber noget til Silas til jul. Et er at økonomien ikke er særlig god, noget andet er han har fødselsdag i Januar så vi kan godt finde på at spare i julen og bruge lidt ekstra til fødselsdagen

Faren har godt nok bedt om at få et beløb han kan købe en gave for, det vil han nemlig rigtig gerne, så nu må vi se hvad vi når frem til. Men det ender nu nok med at vi køber et par gaver til ham, selv om han nok skal få masser af alle bedsterne og olderne 

Når han bliver ældre ender vi nok på omkring 1000-1500 til både jul og fødselsdag, alt efter hvilke ønsker han har. Men det er også beløb vi selv har været vant til at få gaver for da vi var børn (og gør det egentligt stadig )

Vores søn har også i Januar, og specielt mens han er så lille synes jeg ikke der er grund til han får for store beløb, men deres ønsker bliver jo nok også noget mere krævene nu ældre de bliver

Anmeld

28. oktober 2011

Kløver

Anonym skriver:

min ældste på 9 år får for over 1000, det er dyre ting han ønsker sig og min familie er meget lille så han får kun fra os og min mormor juleaften, så jeg syntes det er synd hvis han kun skulle pakke 2 gaver op juleaften

den yngste på 3 år får vel for omkring 500-100 nok mere de 500.

Jeg kan sagtens forstå dig, så synes jeg det er fair at give større gaver, her får Daniel fra en relativt stor familie med 3 sæt bedsteforældre, så vi har mange at give til, og synes også, at vi især de færste par år ikke skal skrue det for højt op, tænker også om dte kan blive for overvældende med alle de mange mange pakker og nye legetøj

Anmeld

28. oktober 2011

banditten2011

Maja84 skriver:

nårh så er der en der bliver rigtig glad, håber hun får en dejlig dag. Så meget vil vi slet ikke give, ihvertfald ikke endnu, hvor han stadig er så lille,  vi tænkte mindre beløb, ca 500 til jul og 500 til fødselsdag, sådan generelt, og så give lidt hen af vejen når han får brug for det. men ja sætter måske beløbene lidt op, når han bliver ældre, hvor de får færre men større ting. og synes det er en god ide med cykel i gave, kunne jeg selv finde på, når de kommer til alder

jaa tror os hun blir så glad for den.. så når vi går med barnevogn så kan hun cykle ved siden af

tror os det er fordi det er fordi det er første rigtig fødselsdag hvor mor og far ikk holder sammen.. så farmand vil jo gerne flotte sig lidt hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.